Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Niestabilne na wietrze

Zawieszenie
palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 01 gru 2016, 22:56

No u mnie w zakretach i na rownym tez jezdzi elegancko. Jutro zamawiam tuleje i po niedzieli bede wymienial gdzies sroda czwartek bo juz rozmawialem z mechanikiem dzisiaj takze dam znac.

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 01 gru 2016, 23:53

Tuleje ori, czy LEM, Corteco? Tedgum :D ?
AWX 175KM/380NM

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 08 gru 2016, 15:55

Nie no ori pewnie z 2 razy tyle beda kosztowaly co lemy:)lemfordery starcza juz do konca zywota auta mysle:)

[ Dodano: 2016-12-08, 13:58 ]
No wiec jestem po wymianie tulei sanek kolego i powiem Ci tak: stare 2 tuleje wygladaly masakrycznie,guma pozrywana,powykruszana. @ pozostale tak w miare. Co do jazdy to zawieszenie zrobilo sie faktycznie ciche i jak y bardziej spojne ale...kuzwa dalej cos stuka w prawym kole jak na skreconych kolach podjezdzam pod kraweznik i nie mam pojecia juz co to jest.Poduszki sanek to byla ostatnia rzecz do wymiany.Nie wiem,moze od maja juz faktycznie jakas tuleja wahacza siadla. Relacje z trasy jak sie jezdzi zdam jutro bo dzisiaj poza miasto sie nie wybieram.

[ Dodano: 2016-12-08, 15:55 ]
Sprawa pukania zalatwiona. Gosc na geometrii zobaczyl ze poducha skrzyni jest niedokrecona (brak nakretki). Do tego sanki przestawione po wymianie tulei,slabo dokrecone,masakra. Ale teraz jest git,czuc roznice w jezdzie po miescie,szczegolnie akustyczna. Jutro napisze kolego jak przy wiekszych predkosciach lata po powyginanej drodze.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 gru 2016, 16:24

Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko ok <lol> .

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 08 gru 2016, 20:06

u mnie tez cos puka i nie mam pojecia co wymienilem zawieche tuleje sanek, najbardziej stuka jak jade np fo sfaldowany asfalcie. moze ktos bedzie cos wiedzial co to moze byc?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 10 gru 2016, 23:59

Wykruszone i bardziej zmęczone były te bliżej przodu, czy te przy "bananach"?
Dalej mnie ciekawi jak auto prowadzi się na autostradzie przy dużych prędkościach :)
AWX 175KM/380NM

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 11 gru 2016, 11:01

jaki auto ma przebieg że tuleje sanek się rozsypały ? :shock:

ja mam 360tys km i przy sankach nie ma się do czego przyczepić a nic tam nie było wymieniane....

u mnie na drodze przy prędkościach powyżej 120km/h przy wyprzedzaniu jakichś ciężarówek albo przy wietrze to samochód od lewej do prawej.....

też diagnoza była niejasna wymienione amortyzatory kpl wahaczy wszystkie poduszki sprawdzane i dupa nic.... co się okazało potem że nikt wcześniej nie dojrzał z tyłu przy odpowiednim nagięciu wahaczy widać było pozrywane już tulejki z tylu przez co samochód w ogóle nie trzymał geometri i dlatego tak latał jak ściera po drodzę :]
_________________________________ Audi Quattro______________________________

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 11 gru 2016, 12:18

Chris1987 chyba te z przodu,z takimi wiekszymi "garbami"gumowymi. Predkosciami autostradowymi jeszcze nie jechalem bo nie bylo okazji na autostrade wyleciec ale przy 130-140 jest na pewno stabilniej. Dzisiaj jest wietrzna pogoda wiec sprawdze jak na wiatr bedzie reagowalo i napisze.
Xpbit u mnie po wymianie kompletu wahaczy,koncowek drazkow i amorow efekt byl falej taki sam,moze nie taki sam ale niewielka poprawa. Auto ma 260tys nakrecone.

Zbój
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 17 sie 2014, 21:28
Lokalizacja: Siedlce/Parczew

Post autor: Zbój » 11 gru 2016, 20:01

A geometria była ustawiana razem z tzw "krzywą zbierzności"?

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 11 gru 2016, 21:36

Xpbit, my nie mamy quattro. Z tylu jest belka skrętna z dwiema dużymi gumami. U siebie ewidentnie czyje ze to przód ucieka i jest niestabilny.
AWX 175KM/380NM

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2016, 16:11

Powiem Ci tak...przy 120km/h mijajac sie z tirem z naprzeciwka przy wietrznej pogodzie nie ma juz efektu zarzucenia autem jedynie lekkie jak by przyhamowanie ale jedzie prosto takze chyba te tuleje sanek maja duze znaczenie.

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 12 gru 2016, 17:07

Z tego co piszesz przedni i tylne tuleje się różnią. W ETKA maja inne oznaczenia, ale gdy wpisze ori numery to i tak pokazuje te same zamienniki. :|
U siebie w takim razie zacznę od tych tulei. Jakiś sprytny ściągacz muszę do tego skonstruować.
AWX 175KM/380NM

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 12 gru 2016, 17:23

Ja na iparts wpisywalem te numery z etki i pokazywalo rozne,tzn jedne na przod a drugie na tyl.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 12 gru 2016, 19:38

Zbój pisze:A geometria była ustawiana razem z tzw "krzywą zbierzności"?
jeśli mechanicznie podzespoły sprawne i auto nie bite to zbój dał wam wlllllaściwą odpowiedz na niestabilne auto
inna sprawa to żę 90% ustawiających nie wie co to krzywa zbierzności

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 14 gru 2016, 13:59

U mnie w okolicy niestety nikt nie slyszal o krzywej zbieznosci ale po wymianie praktycznie calej zawiechy i tych tulei sanek auto naprawde odzyskalo pewniejsze prowadzenie i brak reakcji na podmuchy wiatru.

[ Dodano: 2016-12-14, 13:59 ]
Normalnie znalazl sie u mnie w miescie gosc co slyszal o krzywj zbieznosci:)na moje pytanie czy ustawiaja powiedzial tak, to sie w dwoch poziomach ustawia,szok:)jutro jade na ustawienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga