Niestabilne na wietrze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Nie no ori pewnie z 2 razy tyle beda kosztowaly co lemy:)lemfordery starcza juz do konca zywota auta mysle:)
[ Dodano: 2016-12-08, 13:58 ]
No wiec jestem po wymianie tulei sanek kolego i powiem Ci tak: stare 2 tuleje wygladaly masakrycznie,guma pozrywana,powykruszana. @ pozostale tak w miare. Co do jazdy to zawieszenie zrobilo sie faktycznie ciche i jak y bardziej spojne ale...kuzwa dalej cos stuka w prawym kole jak na skreconych kolach podjezdzam pod kraweznik i nie mam pojecia juz co to jest.Poduszki sanek to byla ostatnia rzecz do wymiany.Nie wiem,moze od maja juz faktycznie jakas tuleja wahacza siadla. Relacje z trasy jak sie jezdzi zdam jutro bo dzisiaj poza miasto sie nie wybieram.
[ Dodano: 2016-12-08, 15:55 ]
Sprawa pukania zalatwiona. Gosc na geometrii zobaczyl ze poducha skrzyni jest niedokrecona (brak nakretki). Do tego sanki przestawione po wymianie tulei,slabo dokrecone,masakra. Ale teraz jest git,czuc roznice w jezdzie po miescie,szczegolnie akustyczna. Jutro napisze kolego jak przy wiekszych predkosciach lata po powyginanej drodze.
[ Dodano: 2016-12-08, 13:58 ]
No wiec jestem po wymianie tulei sanek kolego i powiem Ci tak: stare 2 tuleje wygladaly masakrycznie,guma pozrywana,powykruszana. @ pozostale tak w miare. Co do jazdy to zawieszenie zrobilo sie faktycznie ciche i jak y bardziej spojne ale...kuzwa dalej cos stuka w prawym kole jak na skreconych kolach podjezdzam pod kraweznik i nie mam pojecia juz co to jest.Poduszki sanek to byla ostatnia rzecz do wymiany.Nie wiem,moze od maja juz faktycznie jakas tuleja wahacza siadla. Relacje z trasy jak sie jezdzi zdam jutro bo dzisiaj poza miasto sie nie wybieram.
[ Dodano: 2016-12-08, 15:55 ]
Sprawa pukania zalatwiona. Gosc na geometrii zobaczyl ze poducha skrzyni jest niedokrecona (brak nakretki). Do tego sanki przestawione po wymianie tulei,slabo dokrecone,masakra. Ale teraz jest git,czuc roznice w jezdzie po miescie,szczegolnie akustyczna. Jutro napisze kolego jak przy wiekszych predkosciach lata po powyginanej drodze.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
jaki auto ma przebieg że tuleje sanek się rozsypały ? :shock:
ja mam 360tys km i przy sankach nie ma się do czego przyczepić a nic tam nie było wymieniane....
u mnie na drodze przy prędkościach powyżej 120km/h przy wyprzedzaniu jakichś ciężarówek albo przy wietrze to samochód od lewej do prawej.....
też diagnoza była niejasna wymienione amortyzatory kpl wahaczy wszystkie poduszki sprawdzane i dupa nic.... co się okazało potem że nikt wcześniej nie dojrzał z tyłu przy odpowiednim nagięciu wahaczy widać było pozrywane już tulejki z tylu przez co samochód w ogóle nie trzymał geometri i dlatego tak latał jak ściera po drodzę
ja mam 360tys km i przy sankach nie ma się do czego przyczepić a nic tam nie było wymieniane....
u mnie na drodze przy prędkościach powyżej 120km/h przy wyprzedzaniu jakichś ciężarówek albo przy wietrze to samochód od lewej do prawej.....
też diagnoza była niejasna wymienione amortyzatory kpl wahaczy wszystkie poduszki sprawdzane i dupa nic.... co się okazało potem że nikt wcześniej nie dojrzał z tyłu przy odpowiednim nagięciu wahaczy widać było pozrywane już tulejki z tylu przez co samochód w ogóle nie trzymał geometri i dlatego tak latał jak ściera po drodzę
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Chris1987 chyba te z przodu,z takimi wiekszymi "garbami"gumowymi. Predkosciami autostradowymi jeszcze nie jechalem bo nie bylo okazji na autostrade wyleciec ale przy 130-140 jest na pewno stabilniej. Dzisiaj jest wietrzna pogoda wiec sprawdze jak na wiatr bedzie reagowalo i napisze.
Xpbit u mnie po wymianie kompletu wahaczy,koncowek drazkow i amorow efekt byl falej taki sam,moze nie taki sam ale niewielka poprawa. Auto ma 260tys nakrecone.
Xpbit u mnie po wymianie kompletu wahaczy,koncowek drazkow i amorow efekt byl falej taki sam,moze nie taki sam ale niewielka poprawa. Auto ma 260tys nakrecone.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
U mnie w okolicy niestety nikt nie slyszal o krzywej zbieznosci ale po wymianie praktycznie calej zawiechy i tych tulei sanek auto naprawde odzyskalo pewniejsze prowadzenie i brak reakcji na podmuchy wiatru.
[ Dodano: 2016-12-14, 13:59 ]
Normalnie znalazl sie u mnie w miescie gosc co slyszal o krzywj zbieznosci:)na moje pytanie czy ustawiaja powiedzial tak, to sie w dwoch poziomach ustawia,szok:)jutro jade na ustawienie.
[ Dodano: 2016-12-14, 13:59 ]
Normalnie znalazl sie u mnie w miescie gosc co slyszal o krzywj zbieznosci:)na moje pytanie czy ustawiaja powiedzial tak, to sie w dwoch poziomach ustawia,szok:)jutro jade na ustawienie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga