Continental ContiWinterContact TS 850 94H
Mam nadzieję że sprawdzą się w praktyce i będą dorownywac nokianom z kolcami,mam nadzieję że przy zawieszeniu wielowahaczowym nie będzie problemu z tym profilem opony.
[ Dodano: 2014-11-26, 19:17 ]
Witam ponownie
Po całym dniu ciężkiej pracy zasiadłem w końcu do komputera i muszę się pochwalić od razu że oponki już zamówione i to jak dla mnie w bardzo dobrej cenie,dziękuje tym którzy zainteresowali się moim tematem.Pozdrawiam serdecznie
[ Dodano: 2014-11-26, 19:17 ]
Witam ponownie
Po całym dniu ciężkiej pracy zasiadłem w końcu do komputera i muszę się pochwalić od razu że oponki już zamówione i to jak dla mnie w bardzo dobrej cenie,dziękuje tym którzy zainteresowali się moim tematem.Pozdrawiam serdecznie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
tylko zwroc uwage ze zarowno w europie zachodniej jak i europie wschodniej zima nie trwa 3 miesiecy ze jest snieg i lod non-stop, tylko mimo wszystko przez wiekszosc czasu jezdzisz po blocie posniegowym, albo po czarnym asfalcie. A na jednym i drugim opona z kolcami sie nie sprawdza.enduro7 pisze:na pewno nie dorównają nokianom z kolcami gdyż opony z otworami technologicznymi pod kolce produkowane są na cięzkie warunki rosja skandynawia po prostu nie ta liga
a te conti to typowa opona zimowa na europę zachodnią
dla pocieszenia dodam że jest dużo bardziej komfortowa
widzialem nie raz bluzgajacego wulkanizatora na debice i problemy z jej wywazniem w rozmiarze 14, pewnie w 17 wywazarka sama wychodzilaby z warsztatu. Mialem osobiscie przyjemnosc 1 raz jezdzic na debicy… i nigdy wiecej. Typowa obrona tescowo-biedronkowa.slavi30 pisze:Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.
Opony z kolcami moi drodzy są zakazane w Polsce i nawet nie można na nich jeździć w najbardziej zaśnieżonych górach.
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
Alexus pisze:Opony z kolcami moi drodzy są zakazane w Polsce i nawet nie można na nich jeździć w najbardziej zaśnieżonych górach.
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców
w takim razie w szwecji i norwegi nie powinni miec doibrych dróg (skoro podobno tak niszczą) a jednak mają lepsze niż w polsce
nasze przepisy mówią zabronione jest używanie opon z umieszczonymi na trwale metalowymi elementami przeciwpoślizgowymi .
teoretycznie i praktycznie taki kolec z opony można wyciągnąć szczypcami i ponownie osadzić poprzez wstrzelenie spec urządzeniem pneumatycznym .są też kolce z podstawą z tworzywa sztucznego i rdzeniem z węglika spiekanego nie zawierające metalu ale tłumacz się policji oni zawsze mają racje
ja do głowy nie biorę i w ciężkich warunkach podstawiam koła z kolcami na 20 lat 2 razy dowód poleciał
a kolce wcale nie są ostre i nie wystają z opony więcej niż 1 mm- dotyczy to oczywiście cywilnych kolcy .te używane w sporcie to zupełnie inny temat ich wysokość potrafi dochodzić do 1.5 cm i faktycznie te są zamocowane na stałe w trakcie procesu wulkanizacji opony lub wkręcone w podstawy zawulkanizowane w oponie
jeśli kogoś interesuje temat to mam dostęp do takich opon i kolcy oraz urządzeń do ich wstrzeliwania info na PW
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Takim dziwnym trafem, spora czesc drog w skandynawii to szutrowki. Do tego jakos nie chce mi sie wierzyc, ze przy dobrym hamowaniu na autostradzie z >= 140, na czarnym asfalcie, nie ma to ani wplywu na asfalt ani na sama opone, ani na proces hamowania (wystajace kolce zmniejszaja powierzchnie styku opony z asfaltem). Moim zdaniem kolce sa okej, w krajach, w ktorych snieg lezy w jakichs miesiacach - praktycznie non stop.enduro7 pisze:Alexus pisze:Opony z kolcami moi drodzy są zakazane w Polsce i nawet nie można na nich jeździć w najbardziej zaśnieżonych górach.
Problemem jest to, że opony te niszczą strasznie drogi bo poprostu je rozdrabniają. Kolce są strasznie ostre zwłaszcza dla aut typu 4x4. Jednak wracając do tematu zimówki Nokiana są bardzo dobre i tutaj nikt nie przeczy nawet te bez kolców
w takim razie w szwecji i norwegi nie powinni miec doibrych dróg (skoro podobno tak niszczą) a jednak mają lepsze niż w polsce
nasze przepisy mówią zabronione jest używanie opon z umieszczonymi na trwale metalowymi elementami przeciwpoślizgowymi .
teoretycznie i praktycznie taki kolec z opony można wyciągnąć szczypcami i ponownie osadzić poprzez wstrzelenie spec urządzeniem pneumatycznym .są też kolce z podstawą z tworzywa sztucznego i rdzeniem z węglika spiekanego nie zawierające metalu ale tłumacz się policji oni zawsze mają racje
ja do głowy nie biorę i w ciężkich warunkach podstawiam koła z kolcami na 20 lat 2 razy dowód poleciał
a kolce wcale nie są ostre i nie wystają z opony więcej niż 1 mm- dotyczy to oczywiście cywilnych kolcy .te używane w sporcie to zupełnie inny temat ich wysokość potrafi dochodzić do 1.5 cm i faktycznie te są zamocowane na stałe w trakcie procesu wulkanizacji opony lub wkręcone w podstawy zawulkanizowane w oponie
jeśli kogoś interesuje temat to mam dostęp do takich opon i kolcy oraz urządzeń do ich wstrzeliwania info na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
...że co? Chciałbyś autem klasy wyższej jeździć na oponach niskobudżetowych?slavi30 pisze:Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.
To jest jakiś głupi żart czy profanacja?
Miałem swojego czasu te frigo (ale w uniaku) i tak naprawdę ta opona guzik potrafi.
Później założyłem Klebery (nie pamiętam jaki model) i pomimo, że były sporo szersze od zalecanych przez producenta pojazdu, to jeździło się o niebo lepiej, ...zarówno w komforcie jak i w przyczepności oraz hamowaniu.
A6 jest porządnym autem klasy premium, więc spraw mu (jej) takie opony na jakie zasługuje, czyli również premium.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
frigo 2 jest bardzo skuteczna w kopnym śniegu i błócie pośniegowym gorzej na lodzie i ubitym śnieguMoreno pisze:...że co? Chciałbyś autem klasy wyższej jeździć na oponach niskobudżetowych?slavi30 pisze:Szkoda że dębica frigo nie robi opon w rozmiarze 225/45R17,wiem co potrafi ta opona nawet w samochodach z jednym napędem.
To jest jakiś głupi żart czy profanacja?
Miałem swojego czasu te frigo (ale w uniaku) i tak naprawdę ta opona guzik potrafi.
Później założyłem Klebery (nie pamiętam jaki model) i pomimo, że były sporo szersze od zalecanych przez producenta pojazdu, to jeździło się o niebo lepiej, ...zarówno w komforcie jak i w przyczepności oraz hamowaniu.
A6 jest porządnym autem klasy premium, więc spraw mu (jej) takie opony na jakie zasługuje, czyli również premium.
a tak na marginesie to jest ta sama konstrukcja i materiały co good year ug 5 zmieniony został wzór na boku opony i tak z klasy pererformance zrobiła się opona klasy badget
ja nie widzę w tym żądnej profanacji no chyba żę ktoś traktuje swoją 15 letnią a6 jak ołtarzyk
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga