[A6 C5] Swap tylnych hamulców z S6 do A6 FWD
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Michal, przod zakaldaj z D3 i A7. Ja mam a6 oske z tym przodem i hamuje mega a w moim allroad 2.7 jest seria 321 i roznica jest kolosalna.... Zbieram graty powoli na taka sama przekladke do alla (+ tyl na 310)...
[ Dodano: 2017-05-11, 12:17 ]
BTW czy moze ktos potwierdzic czy w allroad piasta ma takie samo odsadzenie jak w S6? Wdg ETKA:
- V8 byly piasty z koncowka 613.
- V6 613 i 615
- AR 2.7 ma 615
Zmieniac zwrotnice w AR na V8 czy wystarczy piasta?
[ Dodano: 2017-05-11, 12:17 ]
BTW czy moze ktos potwierdzic czy w allroad piasta ma takie samo odsadzenie jak w S6? Wdg ETKA:
- V8 byly piasty z koncowka 613.
- V6 613 i 615
- AR 2.7 ma 615
Zmieniac zwrotnice w AR na V8 czy wystarczy piasta?
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga