[A6 C5]Kilka bolączek mojego egzemplarza
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ile przejechałeś na Pb, to jest jak rozumiem LTFT?
Przy okazji - ja nie wiem co się gaziarz czepia, że korekta na minus ~8 stoi - taka jest na Pb i taka ma być na LPG - co go to obchodzi jaka jest wartość - ma wystroić auto tak jak na benzynie i tyle, jeśli latasz na Pb i jest OK (nie wywala check'a), to znaczy że tak ECU steruje - i tak ma być, a że jemu ktoś naopowiadał, że ma być +-5 to już jest jego problem.
Przy okazji - ja nie wiem co się gaziarz czepia, że korekta na minus ~8 stoi - taka jest na Pb i taka ma być na LPG - co go to obchodzi jaka jest wartość - ma wystroić auto tak jak na benzynie i tyle, jeśli latasz na Pb i jest OK (nie wywala check'a), to znaczy że tak ECU steruje - i tak ma być, a że jemu ktoś naopowiadał, że ma być +-5 to już jest jego problem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
nie jechałem na Pb, przyjechałem z pracy na LPG przełączyłem na Pb i zrobiłem logiZagór pisze:Ile przejechałeś na Pb, to jest jak rozumiem LTFT?
Przed wymianą przepływki (korekty 25%) faktycznie czasami wywalało błąd ubogiej mieszanki, po wyminie taka sytuacja się nie zdarza. Gaz montowałem w WilczycachZagór pisze:Przy okazji - ja nie wiem co się gaziarz czepia, że korekta na minus ~8 stoi - taka jest na Pb i taka ma być na LPG - co go to obchodzi jaka jest wartość - ma wystroić auto tak jak na benzynie i tyle, jeśli latasz na Pb i jest OK (nie wywala check'a), to znaczy że tak ECU steruje - i tak ma być, a że jemu ktoś naopowiadał, że ma być +-5 to już jest jego problem.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie albo tylko dokładnie jak pisał poprzednik bo korekty po wykasowaniu musza sie na nowo ustawić i dlatego trzeba pojeździć na benieŁukasz13 pisze:Zrób tak bo jeżdzisz na lpg i może to mieszać, po jeżdzie na lpg skasuj najpierw błędy i dopiero potem wejdz w 033 i sprawdzaj korekty, albo jak poprzednik pisał wczesniej przejedz troche na pb.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Akurat korekty w pierwszym okienku żeby się mogły ustalić wcale nie trzeba jezdzić bo to sa korekty z jałowych, wystarczy chwila pracy na postoju na rozgrzanym aucie i już mamy wynik bo przecież przy sprawnym aucie nie powinny za bardzo odbiegać od zera.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga