[AQD 2.8 193 KM] Delikatne falowanie obrotów na jałowym
no na banku1 masz za bogato widać odrazu i wyuczona korekta zapewne potem na wolnych robi karuzele jak xoslox napisał.nie wiem jak z regeneracją ale jak już wymiana to hany zielone(ew.czerwone) lub barracudy a reduktor to kme gold najlepiej,silver da rade ale na styk pewnie.i kompensacja odrazu jak juz bedzie dłubane.
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Zobacz jak ja sobie poradziłem z Valtekami itp: viewtopic.php?t=53152 Także nie jesteś jedyny, który ma wsadzone gó..o pod maskę
Do tego poczytaj to: viewtopic.php?t=56145
Są tam cenne wskazówki odnośnie montażu i regulacji instalacji LPG
A po skończonej robocie pokaż jak wyszło
Jak masz zamiar jeździć tym autem dłużej, to te 2 alaski wymień lepiej na jednego GOLDA jak koledzy wyżej radzą...
Wtryski barracuda lub hany - lepsze z tych tańszych I obowiązkowo pojedyncze a nie na listwie...
Do tego poczytaj to: viewtopic.php?t=56145
Są tam cenne wskazówki odnośnie montażu i regulacji instalacji LPG
A po skończonej robocie pokaż jak wyszło
Jak masz zamiar jeździć tym autem dłużej, to te 2 alaski wymień lepiej na jednego GOLDA jak koledzy wyżej radzą...
Wtryski barracuda lub hany - lepsze z tych tańszych I obowiązkowo pojedyncze a nie na listwie...
no więc z braku funduszy poszliśmy budżetowo. regeneracja valteków, kompensacja, nowe przewody od wtryskiwaczy, uszczelnione reduktory, strojenie w czasie jazdy i jest pięknie! auto chodzi równiutko, jedzie do 210 bez wspomagania się PB. brak błędów na silniku.
Czyli da się to to ogarnąć na alaskach i na valtekach
Czyli da się to to ogarnąć na alaskach i na valtekach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Oczywiście że tak. Tylko zależy czego oczekujesz od instalacji. Bo valtek raczej nie jest wstanie odwzorować wtryskiwacza pb i zawsze leje jednakowo. No i po 10tys km warto sprawdzić, bo mogą kwalifikować się do ponownej regeneracji.Matheo pisze:Czyli da się to to ogarnąć na alaskach i na valtekach
Panowie temat powraca niczym bumerang
otóż alaski i valteki ponownie odmówiły posłuszeństwa i zostały wywalone. teraz instalacja praktycznie jak nowa, ale pozostał mały problem: auto faluje na jałowym delikatnie o 40 obr i tak jakby wypada zapłon, za równo na PB jak i LPG. Sporadycznie słabo odpala (zawsze za 1 razem, ale czasami muszę dłużej pokręcić albo dodać gazu).
Pytanie co może być problemem? Świece w tamtym roku wymienione, kable też. Może cewka? Czy źle ustawiony rozrząd może powodować takie problemy? Czy da się vagiem sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu?
Pozdrawiam,
Mateusz!
[ Dodano: 2015-03-06, 20:15 ]
poczytałem trochę i zlogowałem grupy 90 i 93. mógłby ktoś rzucić okiem?
http://vaglog.pl/log_207327.html
ponadto spryskałem leciutko cewkę podczas pracy i pojawiały się na niej malutkie iskierki. czy to oznacza, że cewka odmawia posłuszeństwa?
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi!
[ Dodano: 2015-03-08, 09:34 ]
podmieniłem cewkę, jest praktycznie to samo. spryskałem tą drugą cewkę wieczorem i dalej iskry przeskakują. podejrzewam, iż problem będzie w kablach. spróbuję je podmienić na sprawne i zobaczymy co będzie się działo.
Dzisiaj rano poszedłem do auta z kompem, żeby sprawdzić czujniki temperatur. temp płynu chłodniczego 10st. w dolocie 12 st. po odpaleniu powolutku rosły, także chyba jest OK.
Zauważyłem jednak, że zaraz po odpaleniu śmierdzi benzyną i sondy szybko schodzą na -25%. Czy niesprawne przewody WN mogą powodować taką sytuację?
otóż alaski i valteki ponownie odmówiły posłuszeństwa i zostały wywalone. teraz instalacja praktycznie jak nowa, ale pozostał mały problem: auto faluje na jałowym delikatnie o 40 obr i tak jakby wypada zapłon, za równo na PB jak i LPG. Sporadycznie słabo odpala (zawsze za 1 razem, ale czasami muszę dłużej pokręcić albo dodać gazu).
Pytanie co może być problemem? Świece w tamtym roku wymienione, kable też. Może cewka? Czy źle ustawiony rozrząd może powodować takie problemy? Czy da się vagiem sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu?
Pozdrawiam,
Mateusz!
[ Dodano: 2015-03-06, 20:15 ]
poczytałem trochę i zlogowałem grupy 90 i 93. mógłby ktoś rzucić okiem?
http://vaglog.pl/log_207327.html
ponadto spryskałem leciutko cewkę podczas pracy i pojawiały się na niej malutkie iskierki. czy to oznacza, że cewka odmawia posłuszeństwa?
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi!
[ Dodano: 2015-03-08, 09:34 ]
podmieniłem cewkę, jest praktycznie to samo. spryskałem tą drugą cewkę wieczorem i dalej iskry przeskakują. podejrzewam, iż problem będzie w kablach. spróbuję je podmienić na sprawne i zobaczymy co będzie się działo.
Dzisiaj rano poszedłem do auta z kompem, żeby sprawdzić czujniki temperatur. temp płynu chłodniczego 10st. w dolocie 12 st. po odpaleniu powolutku rosły, także chyba jest OK.
Zauważyłem jednak, że zaraz po odpaleniu śmierdzi benzyną i sondy szybko schodzą na -25%. Czy niesprawne przewody WN mogą powodować taką sytuację?
- zediii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
- Imię: Marcin
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Moszczanka
Przyklejam się do tematu mój przypadek to nie falowanie a delikatne drżenie, jutro robie logi 032 i 033 na Pb jest to mniej wyczuwalne lecz na LPG trochę już bardziej.
Zrobione czyszczenie eżektora wymiana odmy długiej i krótkiej sprawdzenie układu dolotowego wymienione wężyki podciśnienia. Moje podejrzenie pada na nieszczelność albo pod kolektorem źle skręcone przy montażu LPG bądź nieszczelność na którymś wtrysku LPG.
Jakie jeszcze logi bądź bloki mam podać aby kolega XosloX wypowiedział się tak ładnie o mojej jednostce
Jutro siadam i robię logi
Co jeszcze kolego XosloX mam Ci podać ?
Zrobione czyszczenie eżektora wymiana odmy długiej i krótkiej sprawdzenie układu dolotowego wymienione wężyki podciśnienia. Moje podejrzenie pada na nieszczelność albo pod kolektorem źle skręcone przy montażu LPG bądź nieszczelność na którymś wtrysku LPG.
Jakie jeszcze logi bądź bloki mam podać aby kolega XosloX wypowiedział się tak ładnie o mojej jednostce
Jutro siadam i robię logi
Co jeszcze kolego XosloX mam Ci podać ?
Pozdrawiam Marcin
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga