Hydrografika - Tunel, Klimatronic, Zegary
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Hydrografika - Tunel, Klimatronic, Zegary
Witam,
Niedawno kupiłem swoje wymarzone A6 C6. ÂŚrodek jest idealnie zadbany, jedynie tunel środkowy był w kilku miejscach mocno porysowany.
Na początku chciałem kupić używany, jednak te wcale nie wyglądały lepiej. Cena nowego powala.
Oczywiście można kupić folie i spróbować samemu, pomyślałem jednak że cena wcale nie jest taka duża żeby nie spróbować czegoś profesjonalnego.
Jak się okazało cały proces nałożenia hydrografiki nie jest wcale prosty.
Po pierwsze tunel został rozebrany na części pierwsze łącznie z wyjęciem zgrzanych na sztywno elementów pseudo aluminiowych od popielniczek.
Po drugie cały tunel został wyszlifowany i wypolerowany, po to aby struktura hydrografiki była idealnie gładka
Na koniec wszystko zostało polakierowane bezbarwnym lakierem, który ma za zadanie zwiększyć twardość całej zabawy.
Jak zobaczyłem dzisiaj efekt końcowy kopara mi opadła, przedstawiam wam pierwsze 3 fotki oceńcie i dajcie znać jak się prezentuje.
Ważna rzecz wszystkie krawędzie są idealnie gładkie, może są ze dwa małe paproszki od lakierowania.
Aktualizacja
Pozdrawiam
AreK
Niedawno kupiłem swoje wymarzone A6 C6. ÂŚrodek jest idealnie zadbany, jedynie tunel środkowy był w kilku miejscach mocno porysowany.
Na początku chciałem kupić używany, jednak te wcale nie wyglądały lepiej. Cena nowego powala.
Oczywiście można kupić folie i spróbować samemu, pomyślałem jednak że cena wcale nie jest taka duża żeby nie spróbować czegoś profesjonalnego.
Jak się okazało cały proces nałożenia hydrografiki nie jest wcale prosty.
Po pierwsze tunel został rozebrany na części pierwsze łącznie z wyjęciem zgrzanych na sztywno elementów pseudo aluminiowych od popielniczek.
Po drugie cały tunel został wyszlifowany i wypolerowany, po to aby struktura hydrografiki była idealnie gładka
Na koniec wszystko zostało polakierowane bezbarwnym lakierem, który ma za zadanie zwiększyć twardość całej zabawy.
Jak zobaczyłem dzisiaj efekt końcowy kopara mi opadła, przedstawiam wam pierwsze 3 fotki oceńcie i dajcie znać jak się prezentuje.
Ważna rzecz wszystkie krawędzie są idealnie gładkie, może są ze dwa małe paproszki od lakierowania.
Aktualizacja
Pozdrawiam
AreK
Ostatnio zmieniony 24 lis 2013, 23:00 przez x4n, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Myślałem ale pani od Hydrografiki powiedziała, że jak chce piano to powinienem iść do lakiernikakrzycho2626 pisze:Pieknie kolego-jaka cena?
A nie myślałeś o kolorze np: black piano?
Jeżeli chodzi o cenę to mniej niż za używany tunel w niezłym stanie na allegro
Wazna rzecz ta faktura którą wybrałem na zdjęciu bardzo dobrze widziana, a z daleka jak popatrzysz to właśnie czarny kolor przeważa z bliska wygląda lepiej niż piano według mnie .
[ Dodano: 2013-07-11, 22:20 ]
Niestety nie wiem jaki to lakier, wszystko wykonała firma Hydrotransfer. Jak chcesz to ich pytaj.pastaldo pisze:Efekt super jakim lakierem bezbarwnym to pomalowałeś żeby utwardzić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, cały panel sterowania okręcasz od tunelu.sosna pisze:Pyatnie czy jak na 1 zdjeciu miales panel na wierzchu to te przyciski od panelu mozna bylo od spodu jakos przeczyscic bo mnie to czeka (zalane colą) czy musze dalej rozkrecac??
A potem masz pare śrubek i otwierasz sobie dostęp do samych przycisków oraz elektroniki.
Jest na forum instrukcja jak to zrobić, żeby się do tego dostać i tak musisz wyjąc cały tunel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 22 paź 2012, 12:55
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jestem po kolejnym etapie dokładania Hydrografiki mowa tutaj o panelu klimatronika który musiałem rozebrać do zera, zdjęcia poniżej.
Powiem tak po tym co ci ludzie z hydrotransferu zrobili z tym elementem myślę że mało kto im dorówna, całość jest polakierowana lakierem dwuskładnikowym.
Rozebranie tego panelu do zera to też mego układanka ale sie udało
Efekt końcowy to tunel środkowy, klimatronik i część od nawiewów ( tam gdzie są pokrętła od zamykania nawiewu manualnego) oraz cała deska rozdzielcza, łacznie z tymi dwoma małymi elementami.
Ze względu na połysk tych elementów bardzo trudno zrobić zdjęcie które odda jak zaje..... to wygląda na żywo
pozdrawiam
Powiem tak po tym co ci ludzie z hydrotransferu zrobili z tym elementem myślę że mało kto im dorówna, całość jest polakierowana lakierem dwuskładnikowym.
Rozebranie tego panelu do zera to też mego układanka ale sie udało
Efekt końcowy to tunel środkowy, klimatronik i część od nawiewów ( tam gdzie są pokrętła od zamykania nawiewu manualnego) oraz cała deska rozdzielcza, łacznie z tymi dwoma małymi elementami.
Ze względu na połysk tych elementów bardzo trudno zrobić zdjęcie które odda jak zaje..... to wygląda na żywo
pozdrawiam