Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik

Silniki wysokoprężne

Mam 2.0 tdi i bez przerĂłbek jeÂżdzĂŞ szczeÂśliwie

Czas głosowania minął 14 cze 2012, 09:04

jeÂżdze i nic nie robiĂŞ
6
55%
miaÂłem awariĂŞ
5
45%
 
Liczba głosów: 11

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 14 cze 2012, 08:11

Ja mam swoje autko od 2 lat i tylko imbusik zmieniałem na dłuższy od chłopaków z Rumi oraz dwu masę,nowy rozrząd a reszta to podstawowy serwis. Liczyłem na grubsze naprawy ale odpukać nic się nie dzieje złego.
Nalatane mam 275 tyś km na ori pompkach i turbinie.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

Audi A7 3.0 BMK 224KM

Post autor: Audi A7 3.0 BMK 224KM » 14 cze 2012, 19:16

rav1982 pisze: Natomiast po ostatnim lifcie czyli od 2009 roku audi zastosowało nowe silniki z bezpośrednim wtryskiem typu common rail oznaczone symbolem CAHA, które miały moc właśnie 170 KM. Równolegle montowano również 2.0 tdi common rail z mocą ok 140 KM (spotkałem się z wersjami 136 KM oraz 143 KM i nie za bardzo wiem od czego to zależało, może od rynku na jaki był przewidziany dany samochód ale tego pewien nie jestem).
Czy silniki z 2009 roku są już wolne od typowych wad jakie posiadały ich poprzednicy? Po nowym roku chce zmienić własnie na taki 170KM i szukam jakiś informacji na co zwaracać uwagę. Sorki za OT

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 14 cze 2012, 20:18

johntailor pisze:Czy silniki z 2009 roku są już wolne od typowych wad jakie posiadały ich poprzednicy?
Niestety na to pytanie odpowiedzi nie znam. Na naszym forum nie spotkałem się jeszcze z problemami dotyczącymi 2.0 tdi common rail. Może dlatego, że użytkowników tych silników jest jeszcze mało wśród naszych klubowiczów.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 14 cze 2012, 21:17

pierwsze modele CR w a4 tez mają imbusik tylko dłuższy. narazie nie słychac o ich awaryjności od 2009 juz nie ma imbusa

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 15 cze 2012, 07:43

johntailor pisze:Czy silniki z 2009 roku są już wolne od typowych wad jakie posiadały ich poprzednicy? Po nowym roku chce zmienić własnie na taki 170KM i szukam jakiś informacji na co zwaracać uwagę. Sorki za OT
Na razie mają za małe przebiegi aby dowiedzieć się o wadach-tyle co ja miałem z nimi do czynienia to imbusik jest ale dłuższy no i paliwożerność spora ale po chipie na 200KM to już daje rade.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

seba3112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: seba3112 » 17 cze 2012, 13:37

Witam, Ja przy 170tys, naped oleju wymiana zapobiegawczo ale po wyciagnieciu okazalo ze to byly juz jego ostatnie dni, turbina, sprzegło plus dwumas i jak narazie z grubszych rzeczy to tyle.

Kruszyna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 16 paź 2011, 23:03
Lokalizacja: Kąty Rybackie

Post autor: Kruszyna » 21 cze 2012, 22:01

Witam ja w swoim A6 mam już nalatane od nowości 190tyś i jedyne awarie to: egr przy 150tyś, klapa gasząca 185tyś, i w tym tygodniu wizyta na hamowni i tu zonk - 117km <wnerw> zamiast fabrycznych 140. Dzisiaj czyszczenie ultradzwiękami wszystkich pompek i autko ciągnie aż miło. W ciągu tygodnia okaże się ile koni wróciło do zagrody i ile jeszcze uda się wycisnąć. Poza tym amorki już chyba wychlastane i jeden wahacz wymagał wymiany. Dpf poszedł rok temu do kasacji. Pozdrawiam i polecam

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 21 cze 2012, 23:29

Kruszyna pisze:W ciągu tygodnia okaże się ile koni wróciło do zagrody i ile jeszcze uda się wycisnąć.
Daj znać jaki był wynik kolejnej wizyty na hamowni po czyszczeniu pompek i jaki przyrost mocy i momentu udało się osiągnąć.

markopolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 sie 2011, 16:23
Lokalizacja: ZGORZELEC

Post autor: markopolo » 26 cze 2012, 17:30

niedługo minie półtora roku jak kupiłem A6C6 2.0 TDI z silnikiem BRE rok 2007 przebieg 174tyś km i jak dotychczas jestem bardzo zadowolony. zrobiłem w tym czasie ok.24tys km.Silnik o mocy 140KM jak dla mnie wystarczający,a jak komuś mało to można go spokojnie podkręcić do ok.170 kucyków.ÂŚrednie spalanie 7-7,5l,przed zakupem przez poprzedniego właściciela wymieniono kompletny rozrząd oraz zawór EGR, po zakupie przeszedłem na wymianę oleju i filtrów co 15tys. km,obecnie profilaktycznie jestem na etapie wymiany sprzęgła i koła dwu masowego oraz sprawdzenie zabieraka tzw. imbusu pompy olejowej i ewentualna jego przeróbka,furka śmiga jak tralala

[ Dodano: 2012-06-28, 15:20 ]
sprzęgło i koło dwu masowe wymienione ,od biedy można było zrobić jeszcze na tym kilkadziesiąt tyś.imbus oraz gniazdo wałka wyrównoważącego sprawdzone,imbus delikatnie podtarty więc zapobiegawczo został wymieniony na nowy
nowy

Awatar użytkownika
pawko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 29 kwie 2012, 22:43
Lokalizacja: Jelenia Góra/ Irlandia

Post autor: pawko » 06 sie 2012, 15:03

Witajcie jeżdże juz kilka lat c6 2.0 tdi ale mam dopiero 102tys km przejechane więc póki co leje diselka i korzystam z wygody :) Silnik bardzo porządny ja dla mnie jak to forumowicze mówią wszystko zależy od poprzedniego właściciela. pozdrawiam

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 06 sie 2012, 15:45

pawko pisze:Witajcie jeżdże juz kilka lat c6 2.0 tdi ale mam dopiero 102tys km przejechane więc póki co leje diselka i korzystam z wygody :) Silnik bardzo porządny ja dla mnie jak to forumowicze mówią wszystko zależy od poprzedniego właściciela. pozdrawiam
chyba zartujesz kolego z ta bezawaryjnoscia ;).
poczytaj troche....akcja zaczyna sie dopiero przy 200 tys i wiecej.

Awatar użytkownika
pawko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 29 kwie 2012, 22:43
Lokalizacja: Jelenia Góra/ Irlandia

Post autor: pawko » 06 sie 2012, 16:03

michok pisze: chyba zartujesz kolego z ta bezawaryjnoscia ;).
poczytaj troche....akcja zaczyna sie dopiero przy 200 tys i wiecej.
nie żartuję tylko opisuję stan faktyczny mojego samochodu to co się stanie być może a może i nie pozostawię bez komentarza bo wiekszość samochdów ma jakieś wady ale czy to oznaka by nie kupować tych samochodów ??

Masz rację,że mnóstwo bryk 2.0tdi ma jakieś problemy ale nie każdy i to nie jest 100% znam użytkowników którzy mają po 250tys przejechane i korzystają bez żadnych wczesniej problemów :) pozdr

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 06 sie 2012, 17:34

michok pisze:pawko napisał/a:
Witajcie jeżdże juz kilka lat c6 2.0 tdi ale mam dopiero 102tys km przejechane więc póki co leje diselka i korzystam z wygody :) Silnik bardzo porządny ja dla mnie jak to forumowicze mówią wszystko zależy od poprzedniego właściciela. pozdrawiam


chyba zartujesz kolego z ta bezawaryjnoscia ;) .
poczytaj troche....akcja zaczyna sie dopiero przy 200 tys i wiecej.
michok

Ty masz jakis blad w opisie jesli chodzi o to czym jezdzisz ??

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 06 sie 2012, 18:27

Nie, ale skoro to jest forum to chyba mam prawo sie wypowiedzeic ? czy w regulaminie jest cos czego nie wiem ?
nie spinaj sie tak kolego :)
Ale ok...dam spokoj zw. na nazwe tematu

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 06 sie 2012, 23:15

Nie, ale skoro to jest forum to chyba mam prawo sie wypowiedzeic ? czy w regulaminie jest cos czego nie wiem ?
nie spinaj sie tak kolego :)
Ale ok...dam spokoj zw. na nazwe tematu
Nikt tu nie ogranicza, ale jak sie czyta Twoje posty to naprawde zastawiam sie czy sa to wypowiedzi, zeby komus pomoc, czy wypowiedzi, zeby zbierac cyferke "Posty" ? Ktos pisze, ze ma A6 C6 2.0 tdi i ze jest zadowolony z bezawaryjnosci, ze smiga jego autko a Ty bedziesz mu wmawial, ze nie ma racji i ze zobaczy po 200 000 km ? Przewidujesz przyszlosc ? Czlowieku z samochodem jest tak "jak sobie poscielesz tak sie wyspisz". Dbasz = jezdzisz.

I nikt tu sie nie spina, przynajmniej mowie za Siebie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga