Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AFN 1,9 110 KM] drgania przy przyspieszaniu

Silniki wysokoprężne
kamilciow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lut 2013, 23:56
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: kamilciow » 19 mar 2013, 13:51

Witam! Chciałbym podziękować za ten wątek i za szczegółowy opis swoich problemów przez "matronomusa". Bardzo mi to pomogło w mojej A6 1,9TDI 110KM 2000r. Moje objawy były najpierw powodem wymiany sprzęgła, potem poszły półosie, a okazało się, że dopiero po dokładnej weryfikacji wtrysków jest różnica cisnień. Wtryski wymienione i auto wyleczone.
Dlatego jeszcze raz dziękuję metronomusowi i innym obecnym w tym wątku <brawo>
Dzięki też za fachowe FORUM
Pozdrawiam wszystkich
Właśnie stałem się posiadaczem wspaniałej A6 Avant 2000r

Ludwik166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 23 lip 2011, 21:04
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Ludwik166 » 19 mar 2013, 17:24

witam Miałem podobny problem w 2 AFN jeden w A4 B5 drugi a6 c5 w a4 wpakowałem 5000tyś na ten problem i nie został rozwiązany wymieniłem :
- dwumas
- sprzęgło
-poduszki wszystkie
-plecionka
-wtryski
- Pompa
-2 nastawniki
rożne kombinacje ze sterownikami czujnikami zaworami dalej szarpało auto SPRZEDAÂŁEM.
Teraz mam A6 c5 kupiłem wszystko cacy a przyspieszanie zero szarpania a tu po miesiącu użytkowania szarpie i dół stwierdziłem nie nadaje się do jazdy chyba 1,9 wykluczyłem wszystkie te rzeczy co wymieniłem w A4 kilka dni szukania i nic dodam jeździłem cały czas po mieście trafiła mi się trasa 500km już po 200km autko diametralnie się zmieniło zero szarpania przyspieszało z dołu jak złe żadnych szarpań . po 2-3 tyg spokoju jazdy po mieście znów szarpania nasuną mi się wniosek TURBO się syfi rozebrałem turbo i tak syf sztang się przycina w jednym miejscu jak pchnąłem mocniej to ruszyła na vagu nie widać było tego rozebrałem turbo wyczyściłem i autko ożyło niema szarpań dziś wiem n a 100% wina szarpań w moim przypadku było po stronie częstego jeżdżenia po mieście krótkie odcinki trzeba ganiać autem po trasach troszkę i nie będzie problemu

toczek20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: toczek20 » 04 mar 2016, 09:43

metronomus pisze:.... a teraz sprzedaję, a raczej rozdaję z darmo informacje n.t. przyczyny drgań AFN.


Mnie kosztowało to sporo gotówki, gdy z wymieniłem:
Koło dwumasowe + sprzęgło - 1800zł
sprawdzenie pompy wtryskowej - 250zł
przeguby wewnętrzne półosi - 400zł
poduszki - już nie pamietam dokladnie ile, ale ok 500zł

Jaki wynik??

!!!! POWY?SZE ZABIEGI NIE MIA?Y NAJMNIEJSZEGO WP?YWU NA REDUKCJę DRGAń!!!!

Dziś nadszedl ten dzień , w którym udało mi się ową awarię usunąć.

Chcesz wiedzieć, co było uszkodzone???

Czytaj dalej!

Wtryski, wtryski, wtryski!!!!

Złe ciśnienie na wtryskach (dolne i górne)

Dopadłem człowieka , który potrafi odpowiednio wyregulować dolne i górne ciśnienie wtrysków.

Przy okazji załołylem końcówki 216.

od teraz cieszę się samochodem bez choroby Parkinsona, a ponadto większym momentem obr. i mocą!!!
Witam
Odgrzewam temat.
Mam od niedawna A6 C5 z silnikiem AFN i obiaw szarpania na 4 i 5 biegu.
Tylko u mnie sprawa wygląda tak.
Jak ją kupiłm to nie zauważyłem żeby coś się działo, tylko jak dla mnie miała zbyt mało mocy jak na taką budę. Dłuższy czas myślałem, szukałem i się zastanawiałem na Chipem.
Mam ją teraz zrobioną na 140km i 300 niutków. Idzie fajnie, przyspiesza też, ale tak ok 2000/2200 wyczywam takie jakieś dziwne szarpanie, aż na budzie słychać głośbe "bu bu bu bu" (coś takiego) na czwartym i piątym biegu.
Dzwoniłem do gościa który mi robił tuning i on sprawdził jeszcze raz mój program, oddzwonił i mówi że to na pewno nie wina programu. Seria u mnie miała 119Km i żeby zrobić te 140 to nie był żaden wyczyn. Nie musiał go tam mocno kręcić.
Powiedział mi że to może być dwumas, ale u mnie te szarpanie jest dopiero jak silnik ma przynajmniej 60/70 st C. Na zimnym tego nie ma. To potwierdził mi że dwumas by cały czas tak szarpał, czy ciepły czy zimny. I mówi że jak chce to mogę przyjechać i wtedy on zdejmie mi mocy i zobaczymy.
Ale szkoda bo się fajnie zwija. I nie wiem co robić, jechać czy szukać przyczyny.
A u Ciebie kolego cały czas tak szarpał czy też dopiero jak się nagrzał?
pozdrawiam i proszę o odp
1.9 TDI AFN 140KM 300Nu :)

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 04 mar 2016, 09:59

Sprawdź wtrysk sterując-miałem podobny objaw w 2.5 AEL.Kombinowałem,szukałem,szarpało na wyższych biegach jak się auto nagrzało.Okazało się,że był lekko przetarty kabel od wtrysku sterującego.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga