Cześć, czy istnieje możliwość korygowania np. Jednym miechem, nie wiem ciśnieniem w nim?
Używam adaptacji, wpisuję wartości i auto stoi równo. Jednakże następnie je obniżając wszystko idzie równo w dół aż przy pewnym pułapie prawy tył siada niżej od całej reszty. Pewnie jest to jakiś defekt tego jednego miecha przy tym niższym ustawieniu. Stąd pytanie czy można jakoś to dograć aby te te jedno koło wyrównać? Pozdrawiam
Korekta miecha przy adaptacji pneumatycznego zawieszenia A6 C6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 gru 2018, 22:18
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 567
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Re: Korekta miecha przy adaptacji pneumatycznego zawieszenia A6 C6
Myślę, że możesz mieć uszkodzony czujnik wysokości na tylnym, prawym wahaczu. W nim jest potencjometr i może on tylko w pewnym zakresie przekłamywać wartości i do nich dostosowywać ugięcie nadwozia.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 20 sty 2022, 08:03
- Imię: Szajn
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Korekta miecha przy adaptacji pneumatycznego zawieszenia A6 C6
Kolego sprawdź ciśnienia w poszczególnych amortyzatorach, powinno być w granicach 7 - 7,5 bara.
U mnie tył prawy miał o 1,0 bara mniej niż w pozostałych i skończyło się na jego wymianie.
Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy, tył przestał siadać. Na początku myślałem, że to kwestia adaptacji.
Dopiero po odczytach parametrów zrobiłem próbę szczelności miech tego prawego tyłu i wyszła nieszczelność. Wymiana na nowy załatwiła sprawę
Pozdrawiam
U mnie tył prawy miał o 1,0 bara mniej niż w pozostałych i skończyło się na jego wymianie.
Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy, tył przestał siadać. Na początku myślałem, że to kwestia adaptacji.
Dopiero po odczytach parametrów zrobiłem próbę szczelności miech tego prawego tyłu i wyszła nieszczelność. Wymiana na nowy załatwiła sprawę
Pozdrawiam
Maltoo7497 pisze: ↑28 kwie 2024, 12:47Cześć, czy istnieje możliwość korygowania np. Jednym miechem, nie wiem ciśnieniem w nim?
Używam adaptacji, wpisuję wartości i auto stoi równo. Jednakże następnie je obniżając wszystko idzie równo w dół aż przy pewnym pułapie prawy tył siada niżej od całej reszty. Pewnie jest to jakiś defekt tego jednego miecha przy tym niższym ustawieniu. Stąd pytanie czy można jakoś to dograć aby te te jedno koło wyrównać? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 lut 2023, 22:50
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Korekta miecha przy adaptacji pneumatycznego zawieszenia A6 C6
Mam pewność graniczącą z doświadczeniem- jeden miech jest oryginalny czy oba to jakieś zamienniki ? Miech ori ma inną pojemność powietrza i powoduje takie zachowanie. Wymień miechy na jednakowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 20 sty 2022, 08:03
- Imię: Szajn
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Korekta miecha przy adaptacji pneumatycznego zawieszenia A6 C6
Kolego ja mam jeden miech org. continentala, a ten drugi co wymieniłem to zamiennik i mimo tego tył stoi równo, ciśnienia w miechach jednakowe
Zamontowałem coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/nowy-miech-po ... c97428067e
Zamontowałem coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/nowy-miech-po ... c97428067e
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 gru 2018, 22:18
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Korekta miecha przy adaptacji pneumatycznego zawieszenia A6 C6
Która to pozycja w VCDS?Szajn pisze: ↑29 kwie 2024, 09:47Kolego sprawdź ciśnienia w poszczególnych amortyzatorach, powinno być w granicach 7 - 7,5 bara.
U mnie tył prawy miał o 1,0 bara mniej niż w pozostałych i skończyło się na jego wymianie.
Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy, tył przestał siadać. Na początku myślałem, że to kwestia adaptacji.
Dopiero po odczytach parametrów zrobiłem próbę szczelności miech tego prawego tyłu i wyszła nieszczelność. Wymiana na nowy załatwiła sprawę
Pozdrawiam
Oba miechy z tyłu były wymieniane od razu. Więc powinny być takie same. Fakt są to zamienniki.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga