Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wymiana silnika z CVUA na CVUB, downpipe, zaślepienie egr i wyrzucenie regulatora ciśnienia oleju

Silniki wysokoprężne
TymonR1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2024, 14:52
Imię: Marek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łobez

Wymiana silnika z CVUA na CVUB, downpipe, zaślepienie egr i wyrzucenie regulatora ciśnienia oleju

Post autor: TymonR1 » 26 maja 2024, 15:09

Siemka!

Jak w temacie.

Mam zatarty silnik CVUA 192 000 km, wymieniam aktualnie na CVUB z przebiegiem 100 000km.

Zastanawiam się nad montażem kompletnego DownPipe, do tego zaślepienie i wyprogramowanie egr razem z katem i DPF...

Szukam informacji czy ktoś już kombinował nad całkowitym wywaleniem regulatora ciśnienia oleju... (może wstawić redukcję i zwykły manometr pociągnąć do kabiny...)

W moim CVUA regulator ciśnienia oleju zrobił żyletki z panewek, a mając drugi sprawny motor chciałbym uniknąć tego problemu.
Ogólnie uważam że samo podniesienie ciśnienia smarowania nie rozwiązuje problemu zacierania się.

Wypowiedzcie się co myślicie na temat tak dużej ingerencji w silnik i układ wydechowy.

puchaty106.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź 2021, 11:57
Imię: Domino
Moje auto: Inne
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 320KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zary

Re: Wymiana silnika z CVUA na CVUB, downpipe, zaślepienie egr i wyrzucenie regulatora ciśnienia oleju

Post autor: puchaty106. » 30 maja 2024, 10:43

W cvua i cvub nie ma mozliwosci podniesienia cisnienia oleju.

BÓG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 15 paź 2022, 21:59
Imię: Michał
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wymiana silnika z CVUA na CVUB, downpipe, zaślepienie egr i wyrzucenie regulatora ciśnienia oleju

Post autor: BÓG » 31 maja 2024, 20:22

Praca pompy jest opisana m.in. przez Prof Chrisa:

https://www.youtube.com/watch?v=VaHD_sM8ZyI

Pompa w CVUA wygląda w środku tak:
Obrazek

[url=https://postimg.cc/wtRMfkYs]

Jej praca wygląda tak:
Obrazek

[url=https://postimg.cc/rDPzNP3k]

Dodanie bloczka/tuleji w tym miejscu powinna ograniczyć pracę pompy do zakresu zapewniającego niezmniejszony przepływ oleju
Obrazek

[url=https://postimg.cc/xXCcH2s5]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga