A to nie jest tak, że wzmacniacz Monoblok High input wyłącza Ci się szybciej niż wzmacniacz Bose który podaje sygnał głośnikowy High na wejście twojego wzmacniacza i dlatego system wykrywa przerwę w obwodzie i stąd błąd ? tak by to wyglądało.JohnRambo pisze: ↑13 mar 2021, 13:28Dodano po 15 minutach 5 sekundach:gornik15 pisze: ↑11 mar 2021, 23:42Koledzy mowa jest tu na wyższym poziomie zaawansowania widzę a ja potrzebuję zupełnie podstawowej informacji... Mam A6 C7 sedan po lifcie i w bagażniku koło zapasowe (dojazdowe). Który model (bo precież jest kilka) subwoofera szukać (nr części) bo nie wiem który pasuje do koła zapasowego? Chciałbym odłączyć ten na tylnej półce i dołożyć coś do bagażnika pod ten sam przewód.U mnie też jest podłączony pod high input. Wejscie na sybwoofer zostało podłączone do wejscia H in wzacniacz a wyjscie wzmacniacza oczywiscie na subwooferralen pisze: ↑10 mar 2021, 14:09U mnie nie ma takiego błędu.JohnRambo pisze: ↑04 mar 2021, 21:32Czy ktoś wie jak wyłączyć przez VCDS, sprawdzanie przerwy w obwodzie subwoofera ? U mnie w module 47 – system nagłaśniający, po dodaniu wzmacniacza, jest błąd 03405- głośnik nisko tonowy 011- przerwa w obwodzie.
Zastanawiam się czy da się wyłączyć sprawdzanie czy jest sub podpięty tak jak w przypadku niektórych żarówek. Ale nie mam podpowiedzi w kodowaniu i nie wiem co zmienić.
Ktoś to ogarnął ? Czy macie wylane na błąd?
Wzmacniacz jest podpięty jako High Input, być może dlatego bose wykrywa obciążenie na kanale.
Wzmacniacz hertz monoblok.
Po skasowaniu błędu puki gra radio-działa wzmacniacz, błędu niema. W momencie kiedy wzmacniacz automatycznie sie wyłączy pojawia sie błąd.Wzmacniacz pewnie całkowicie odcina wejscie i system wykrywa przerwę w obwowodzie która powinna miec 2 ohm tyle co oryginalny głośnik.
Jak zapłon w samochodzie jest wyłączony i odepniesz głośnik, a następnie go podepniesz, to po odpaleniu zapłonu błędu nie będzie. Błąd pojawi się w momencie gdy odepniesz głośnik na odpalonym zapłonie, albo odpalisz zapłon i dopiero podłączysz głośnik - taka jest logika.
Jak na moje to remote gdzieś niepoprawnie podpiąłeś. Gdzieś pod linię która gaśnie szybciej niż wzmacniacz Bose. Najlepiej jakbyś poszukał napięcia gdzieś na kostce która do wzmaka bose wchodzi.
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Jeżeli twój wzmacniacz ma High input na chinch, to mozesz użyć takich przejściówekBehemot99 pisze: ↑18 wrz 2023, 15:37Witam
Z gory przepraszam za brak polskich znakow, klawiature mam na jezyk angielski.
Odswiezam tego posta bo chce zrobic podobna modyfikacje co autor tylko jestem kompletnym laikiem a w miejscu w ktorym mieszkam nie ma nikogo kto sie na tym zna
Auto to Audi A6 C7 sedan 2018 rok z Audi sound system bez wzmacniacza
Jak na razie wygluszylem przednie dzwi matami butylowymi i wymienilem glosniki na Audio system EVO 20 cm - Efekt super
Chcialbym wymieni tylni subwoofer ktory zasilany jest tylko z radia ( zainstalowany na desce pod szyba ) no i dodac wzmacniacz zeby go zasilal
Autor tego posta napisale ze uzyl istniejacy kabel od subwoofera i przerobil go na cinch i wpial do wzmacniacza
juz wyjalem subwoofer no i mam kabel + i - jak to teraz polaczyc z kablem chinch ?
Nie moge znalesc zadnego diagramu itp, ale nawet jak to podlacze poprawnie i podepne pod wzmacniacz, to co mam wtedy podlaczyc do nowego subwoofera ?
Nowy subwoofer ktory zamowilem to Pioneer TS-A250D4 - 25cm 1300w https://www.amazon.co.uk/dp/B07JVD1ZHV? ... ct_details
Wzmacniacz Pioneer GM-A5702 2-Channel Bridgeable Amplifier (1000W) with Bass Boost https://www.amazon.co.uk/Pioneer-GM-A57 ... G9MQ&psc=1
Dodano po 3 minutach 14 sekundach:
Ja bym w żadnym wypadku nie ryzykował. Nawet przy BOSE. Co prawda wzmacniacz bose ma 660W, ale musi pociągnać całe auto.
Jak chcesz custom głośnik, to dołóż drugi wzmacniacz, choćby najbardziej podstawowy.
Ja używam Phoenix Gold Z150.2 i głośnika Excursion SHX-8S4 (wzmacniacz napędza głośnik) + dodatkowo wzmacniacz bose który napędza pozostałe głośniki w aucie (AudioSystem, Gladen, Helix).