Witam
Mam problem z temperatura strony pasazera tj nawiew centralny prawa kratka, boczna, polowe szyby oraz nogi dmucha zimnym powietrzem strona kierowcy ok da sie wysterowac. Vcds pokazuje blad 739 pompy v50. Mozecie mi powiedziec jak zdjagnozowsc czy moze silniczek sie nie upalil urwal czy co kolwiek od sterowaniem cieplym powietrzem i gdzie się znajduje
Poniżej zdjecie błędu
https://photos.app.goo.gl/42tedqfV5ehwd6tG7
Klima wieje gorącyn powierzem
- grzesiek1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 19 cze 2013, 10:42
- Lokalizacja: Solec n Wisłą/Radom/Wiesbaden
Zimne powietrze cala prawa strona
285PS 575nm
Witam,
Przyłączę się do tego wątku, aby nie tworzyć kolejnego.
Przeczytałem już „całe Internety” w poszukiwaniu odpowiedzi I po wielu akcjach na bazie słowa pisanego w różnych wątkach mam dylemat co dalej.
Audi A6 C6, 2.4 V6 z 2004 roku
Z nawiewów leci powietrze bardzo zbliżone do temperatury zewnętrznej. Może delikatnie cieplejsze. Nie ma znaczenia czy auto jest na postoju czy też przekracza prędkość świetlną, chociaż wydawało mi się, że przy prędkości podchodzącej pod maksymalną udokumentowaną przez producenta powietrze z nadmuchu było nieco chłodniejsze (do zimnego jeszcze wiele mu brakowało). Dzieje się tak przy ustawieniu potencjometrów temperatury na maksymalne chłodzenie (choć tak naprawdę nie ma znaczenia czy ustawię na 16 czy 19 stC)
Zastanawia mnie jednak fakt, że nie załącza się wentylator klimatyzacji. Jego działanie zostało sprawdzone podczas testu poprzez VCDSa - działa.
Komputer nie wypluwa żadnych błędów dlatego też nie wiem za co jeszcze mogę się zabrać.
Podjęte działania po przeczytaniu wielu tematów na forum:
- nabicie klimatyzacji
- czyszczenie cylinderków (po odpięciu zasilania w trakcie pracy z nawiewów leci ukrop, więc chyba działają poprawnie)
- sprawdzenie błędów w VCDS (brak)
- wykonana wielokrotnie kalibracja klap (po tej czynności również brak błędów)
- sprawdzenie działania elementów wykonawczych w VCDS (wentylatory przy zdalnym uruchomieniu działają)
- sprawdzenie parametrów w VCDS (załączniki)
- sprawdzenie wszystkich bezpieczników
- wymieniony filtr przeciwpyłowy
- nie ma to wpływu ale olej, filtr oleju wymienione, a filtr powietrza K&N wyczyszczony i naoliwiony ponownie
- temperatura silnika utrzymuje się na 90st
- sprężarka załącza się (słychać zmianę pracy silnika i pracę samej sprężarki, choć nie ma zauważalnego spadku obrotów)
To czego nie sprawdziłem to LO i HI pressure (brak odpowiednich manometrów).
Proszę Was o popatrzenie na zrzuty z VCDSa. Może nasunie Wam się coś na myśl. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Przyłączę się do tego wątku, aby nie tworzyć kolejnego.
Przeczytałem już „całe Internety” w poszukiwaniu odpowiedzi I po wielu akcjach na bazie słowa pisanego w różnych wątkach mam dylemat co dalej.
Audi A6 C6, 2.4 V6 z 2004 roku
Z nawiewów leci powietrze bardzo zbliżone do temperatury zewnętrznej. Może delikatnie cieplejsze. Nie ma znaczenia czy auto jest na postoju czy też przekracza prędkość świetlną, chociaż wydawało mi się, że przy prędkości podchodzącej pod maksymalną udokumentowaną przez producenta powietrze z nadmuchu było nieco chłodniejsze (do zimnego jeszcze wiele mu brakowało). Dzieje się tak przy ustawieniu potencjometrów temperatury na maksymalne chłodzenie (choć tak naprawdę nie ma znaczenia czy ustawię na 16 czy 19 stC)
Zastanawia mnie jednak fakt, że nie załącza się wentylator klimatyzacji. Jego działanie zostało sprawdzone podczas testu poprzez VCDSa - działa.
Komputer nie wypluwa żadnych błędów dlatego też nie wiem za co jeszcze mogę się zabrać.
Podjęte działania po przeczytaniu wielu tematów na forum:
- nabicie klimatyzacji
- czyszczenie cylinderków (po odpięciu zasilania w trakcie pracy z nawiewów leci ukrop, więc chyba działają poprawnie)
- sprawdzenie błędów w VCDS (brak)
- wykonana wielokrotnie kalibracja klap (po tej czynności również brak błędów)
- sprawdzenie działania elementów wykonawczych w VCDS (wentylatory przy zdalnym uruchomieniu działają)
- sprawdzenie parametrów w VCDS (załączniki)
- sprawdzenie wszystkich bezpieczników
- wymieniony filtr przeciwpyłowy
- nie ma to wpływu ale olej, filtr oleju wymienione, a filtr powietrza K&N wyczyszczony i naoliwiony ponownie
- temperatura silnika utrzymuje się na 90st
- sprężarka załącza się (słychać zmianę pracy silnika i pracę samej sprężarki, choć nie ma zauważalnego spadku obrotów)
To czego nie sprawdziłem to LO i HI pressure (brak odpowiednich manometrów).
Proszę Was o popatrzenie na zrzuty z VCDSa. Może nasunie Wam się coś na myśl. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Irek
Irek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga