Klima wieje gorącyn powierzem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 lis 2017, 10:20
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Tak tez sobie pomyślałem ale nie miałem czasu sprawdzić musiałem jechać domokrążcy. Narazie jeżdżę tak autem silnik zagotował się już z 4 razy. Wie ktos ile może kosztować taki wiatrak?ativvan pisze:@bellstar11
Na logike to wiatrak ci nie chodzi.
Skoro podczas jazdy jest ok (pęd wiatru chłodzi), a na postoju zaczyna temperatura rosnąć, to pewnie dlatego, że nie ma wymuszonego przepływu powietrza. Logiczne jest też, że jak ustawisz wewnątrz auta maksymalną temperature, to zawór nagrzewnicy ci się otwiera, płyn chłodniczy przepływa przez nagrzewnicę chłodzoną za pomocą wentylatora nawiewu.
Może myślę zbyt schematowo, ale sprawdziłbym to dla pewności na twoim miejscu. Pewnie w zimę nie było takiego problemu, bo chłodnica się pasywnie chłodziła dzięki różnicy temperatur powietrza na dworze - chłodnicy.
Generalnie jeśli to okaże się wiatrak, to współczuję z robocizną. Chodzi mi o to, że bez zdjęcia zderzaka przedniego i reflektorów, to nie ma chyba co zaczynać. Generalnie nie wiem czy planujesz robić to sam, ale mi bardzo pomogła ta playlista:bellstar11 pisze:Tak tez sobie pomyślałem ale nie miałem czasu sprawdzić musiałem jechać domokrążcy. Narazie jeżdżę tak autem silnik zagotował się już z 4 razy. Wie ktos ile może kosztować taki wiatrak?ativvan pisze:@bellstar11
Na logike to wiatrak ci nie chodzi.
Skoro podczas jazdy jest ok (pęd wiatru chłodzi), a na postoju zaczyna temperatura rosnąć, to pewnie dlatego, że nie ma wymuszonego przepływu powietrza. Logiczne jest też, że jak ustawisz wewnątrz auta maksymalną temperature, to zawór nagrzewnicy ci się otwiera, płyn chłodniczy przepływa przez nagrzewnicę chłodzoną za pomocą wentylatora nawiewu.
Może myślę zbyt schematowo, ale sprawdziłbym to dla pewności na twoim miejscu. Pewnie w zimę nie było takiego problemu, bo chłodnica się pasywnie chłodziła dzięki różnicy temperatur powietrza na dworze - chłodnicy.
z tym, że mi zależało tylko na zdjęciu zderzaka. Generalnie on to robił właśnie w celu wymiany wentylatora. Na innych jego filmikach masz właśnie demontaż zderzaka, a potem się wziął za wentylator.
Jeśli chodzi o koszta, to współczuję, na szybko przejrzałem ceny wentylatorów, jak i samych modułów, i ceny oscylują w granicach 600 zł i wzwyż za używki do 3.0 TDI Ale przyznaje, że nie przykładałem się do szukania. Może kolega Mat1324 ci coś więcej podpowie apropo cen.
Co do samej usterki - czytałeś błędy VCDSem? Skoro każdy wentylator z osobna ma swój moduł, to może jest też połączony z jakimś sterownikiem, i sygnalizuje swoją niesprawność? Ewentualnie co innego daje o sobie znać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 lis 2017, 10:20
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- kristofero102
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 lis 2015, 15:27
- Lokalizacja: IRL
Witam , mam pytanie czy jeśli wymieniłem kompresor i osuszacz a układ jest szczelny to dam radę nabić klimę taką butlą z czynnikiem która zawiera też potrzebny olej ? Do dodam że wielkokrotnie dobijałem klimę taką butelką w kilku autach i było ok , ale teraz układ jest pusty (powietrze) , czy trzeba je odessać koniecznie ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga