Moduł akumulatora
Moduł akumulatora
Czołem panowie! Mam problem w swojej C6. Zwracam się do was z paroma pytaniami dotyczącymi modułu akumulatora w mojej A6. Przez VCDS nie mogę wejść w moduł 61, również występuję sporo błędów "Brak komunikacji ze sterownikiem układu zarządzania energią" czy też "Sterownik układu kontroli akumulatorów (J367)" -brak sygnału/komunikacji. Na MMI 0% poziomu akumulatora, akumulator nowy 5 mies, kupiony przez poprzedniego właściciela, nie kodowany. Numer modułu jaki posiadam to 4F0 915 181 A. Wyczytałem że te sterowniki z A na końcu są wadliwe. Styki sprawdzałem, czyste. Wszystko na to wskazuje że moduł "padł". Chciałbym wymienić na 4F0 915 181 B, będzie wszystko pasować? Domyślam się że po wymianie modułu trzeba będzie zakodować akumulator
Dobrze myślę? Może macie jakieś porady lub sugestie? Z góry wielkie dzięki! Na luzie nie mam ładowania, dopiero po włączeniu świateł i obrotach około 3 tyś. Ładowanie wynosi 14V. Auto normalnie zapala, lecz nie dawno po zabawie z VCDS po 15 min padł aku, więc wydaje mi się że nie ładuje się do końca. Pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc! Miłego dnia! 
Pozdro Wojtegg
-
lukaszpra
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 09 gru 2016, 15:50
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Morawica
Cześć kolego, u mnie jest słabe ładowanie 13,3 na aku, oddalem auto do elektryka który wymienił regulator ładowanie wrodziło do normy, ale wstawił zły i były problemy z ESP więc wsadził ten który wcześniej wymontował i powiedział ze napięcie 13,3 jest jak najbardziej ok... :shock:
Jutro dostanę regulator i sam go wymienie, dam znać o efektach
Jutro dostanę regulator i sam go wymienie, dam znać o efektach
Po przejechaniu różnej ilości kilometrów raz 50, raz 15. Błąd ESP fault. Po wyłączeniu i włączeniu ponownie silnika zazwyczaj błąd znika. Wyczytałem że ten błąd może być spowodowany tym modułem. Niby ten co posiadam czyli z A na końcu jest wadliwy(info z innego forum). Ps. Po odłączeniu modułu w celu zobaczenia w jakim stanie są styki i ponownym podpięciu auto po zapaleniu od razu zgasło, przy drugiej próbie trochę gazu i już było dobrze. Na następny dzień znów to samo. Jak na razie nie zaobserwowałem już tego.
Pozdro Wojtegg
Nie u mnie. Raz może nie być parę dni, A raz po przejechaniu paru km już wyskakuje. Ciekawi mnie jeszcze od czego mogę mieć błędy typu na radiu, klimatyzacja czy tez tylne drzwi- "zbyt niskie napięcie" czy tez "błąd komunikacji ze sterownikiem akumulatora". Mechanikowi zasugerowalem że może być to regulator napięcia przy alternatorze, ale on stwierdził że jeśli on by opadł to nie mialbym wgl ładowania akumulatora, że raczej moduł. Obstawiam te dwie opcje, żadnej jak na razie nie jestem pewien :v
[ Dodano: 2018-03-19, 08:45 ]
Czekam na info od Ciebie, znalazłem moduł na allegro z możliwością zwrotu(pytałem się sprzedającego), więc mogę kupić i zobaczyć Czy to to. Jak na razie czekam na info
[ Dodano: 2018-03-19, 08:45 ]
Czekam na info od Ciebie, znalazłem moduł na allegro z możliwością zwrotu(pytałem się sprzedającego), więc mogę kupić i zobaczyć Czy to to. Jak na razie czekam na info
Pozdro Wojtegg
-
lukaszpra
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 25
- Rejestracja: 09 gru 2016, 15:50
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Morawica
Jestem po wymianie regulatora brak błędów ESP ale napięcie 13,5v (zimny silnik) po około 20 minutach pracy silnika napiecie ładowania aku to 14V, dziwna sprawa ale wydaje mi się ze to przez dodatkową grzałkę która włącza się gdy silnik jest zimny a wyłącza gdy ma optymalną temperaturę. jak masz możliwość zwrotu modułu to korzystaj. jaka cena modułu? nie zapomnij zakodować.









