Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CAGB 2.0 TDI] Przeladowanie powietrza

Silniki wysokoprężne
Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

[CAGB 2.0 TDI] Przeladowanie powietrza

Post autor: Adi_ » 02 sty 2018, 22:49

Objawy:
- na 6 biegu powyzej 210km/h tryb awaryjny bylo
- teraz nawet na 5 biegu juz przy 180km/h tryb awaryjny
- z 3 m-ce temu na postoju gdy obroty spadaly to bylo slychac takie uchodzace cisnienie psssy, psssy taki dziwny dzwiek ale problemu ustapil i zero bledow bylo.

Chce wymienic zawor sterujacy geometria na turbo N75. Czy jest mozliwosc znalesc jaki mam czy musze wyciagnac i sprawdzic numery jakie mam ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15143
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 sty 2018, 00:05

Zawór N75 do Twojego silnika ma numer 8K0 906 627 :).

To grubsze białe wyjście idzie do gruszki od turbosprężarki:

Obrazek

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 03 sty 2018, 00:17

Dzieki sliczne.

Tam sa jeszcze dwa takie podobne zaworki nie wiesz od czego one sa i czy tez ich nie wymienic ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15143
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 sty 2018, 00:20

Od EGR :).

Oba są takie same 1K0 906 283 A.

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 03 sty 2018, 00:36

Ja mam electryczny egr ten przed kolektorem ssacym. Sprawdze jutro jak to dokladnie tam wszystko wyglada.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15143
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 sty 2018, 00:45

Miałem na myśli chłodnicę EGR :p.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 03 sty 2018, 11:13

Może też byc gdzieś nieszczelność lub geometria przypieczona.

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 27 paź 2018, 16:00

5172 - Boost Pressure Regulation
P0234 00 [167] - Limit Exceeded (Overboost Condition)
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 177633 km
Date: 2018.10.19
Time: 15:37:04

Engine speed: 3691.50 /min
Normed load value: 99.6 %
Vehicle speed: 178 km/h
Coolant temperature: 82 °C
Intake air temperature: 67 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.340 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 3691.5 /min
Vehicle speed: 178.08 km/h
Charge air pressure specified value: 2384 hPa
Charge air pressure: actual value: 2720 hPa
Intake air temperature: 66.0 °C
Actual air mass: 1210.3 mg/stroke
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 12.30 %


Zawor N75 wymieniony
Geometria sprawdzona i chodzi lekko nie zacina sie
Przewody podcisnienia sprawdzone i sa szczelne
Na 5 biegu przy 180 na 6 biegu 210 wywala tryb awaryjny overboost. Na innych biegach zamykam obrotomierz i nic sie nie dzieje.

Sugestie i wskazowki mile widziane zeby rozwiazac problem przeladowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja