Objawy:
- na 6 biegu powyzej 210km/h tryb awaryjny bylo
- teraz nawet na 5 biegu juz przy 180km/h tryb awaryjny
- z 3 m-ce temu na postoju gdy obroty spadaly to bylo slychac takie uchodzace cisnienie psssy, psssy taki dziwny dzwiek ale problemu ustapil i zero bledow bylo.
Chce wymienic zawor sterujacy geometria na turbo N75. Czy jest mozliwosc znalesc jaki mam czy musze wyciagnac i sprawdzic numery jakie mam ?
[CAGB 2.0 TDI] Przeladowanie powietrza
-
Adi_
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 88
- Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
- Imię: Adi
- Rocznik: 2021
- Moje auto: RS6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: V6 3.2 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: None
5172 - Boost Pressure Regulation
P0234 00 [167] - Limit Exceeded (Overboost Condition)
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 177633 km
Date: 2018.10.19
Time: 15:37:04
Engine speed: 3691.50 /min
Normed load value: 99.6 %
Vehicle speed: 178 km/h
Coolant temperature: 82 °C
Intake air temperature: 67 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.340 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 3691.5 /min
Vehicle speed: 178.08 km/h
Charge air pressure specified value: 2384 hPa
Charge air pressure: actual value: 2720 hPa
Intake air temperature: 66.0 °C
Actual air mass: 1210.3 mg/stroke
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 12.30 %
Zawor N75 wymieniony
Geometria sprawdzona i chodzi lekko nie zacina sie
Przewody podcisnienia sprawdzone i sa szczelne
Na 5 biegu przy 180 na 6 biegu 210 wywala tryb awaryjny overboost. Na innych biegach zamykam obrotomierz i nic sie nie dzieje.
Sugestie i wskazowki mile widziane zeby rozwiazac problem przeladowania.
P0234 00 [167] - Limit Exceeded (Overboost Condition)
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 177633 km
Date: 2018.10.19
Time: 15:37:04
Engine speed: 3691.50 /min
Normed load value: 99.6 %
Vehicle speed: 178 km/h
Coolant temperature: 82 °C
Intake air temperature: 67 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.340 V
Unlearning counter according OBD: 40
Crankshaft speed (RPM): 3691.5 /min
Vehicle speed: 178.08 km/h
Charge air pressure specified value: 2384 hPa
Charge air pressure: actual value: 2720 hPa
Intake air temperature: 66.0 °C
Actual air mass: 1210.3 mg/stroke
Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 12.30 %
Zawor N75 wymieniony
Geometria sprawdzona i chodzi lekko nie zacina sie
Przewody podcisnienia sprawdzone i sa szczelne
Na 5 biegu przy 180 na 6 biegu 210 wywala tryb awaryjny overboost. Na innych biegach zamykam obrotomierz i nic sie nie dzieje.
Sugestie i wskazowki mile widziane zeby rozwiazac problem przeladowania.










