Logi AJK 2.7bt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łukow/Wawa
Logi AJK 2.7bt
W związku z tym, ze zacząłem vagować auto mam co następuje:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 4B0 907 551 G
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001
Software Coding: 05752
Work Shop Code: WSC 00380
6 Faults Found:
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00 - -
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17865 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Open or Short to Plus
P1457 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent
Zaczynam w sobotę od wymiany płytek EGT od SID'a. Dla potomnych chciałbym zrobić logi dynamiczne (jak trzeba to i statyczne) ale właśnie...których grup? Pojedynczo? Parami? Trójkami? Jeśli parami to które z którymi. Oczytałem się różnych wątków ale w każdym pary grup są w zasadzie inaczej łączone, czasami tylko coś się powtarza. Proszę o konkretne odpowiedzi.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 4B0 907 551 G
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001
Software Coding: 05752
Work Shop Code: WSC 00380
6 Faults Found:
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00 - -
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17865 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Open or Short to Plus
P1457 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent
Zaczynam w sobotę od wymiany płytek EGT od SID'a. Dla potomnych chciałbym zrobić logi dynamiczne (jak trzeba to i statyczne) ale właśnie...których grup? Pojedynczo? Parami? Trójkami? Jeśli parami to które z którymi. Oczytałem się różnych wątków ale w każdym pary grup są w zasadzie inaczej łączone, czasami tylko coś się powtarza. Proszę o konkretne odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2017, 16:00 przez Lukasz007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łukow/Wawa
Oto moje wypociny. Proszę o wyrozumiałość to moje pierwsze logi dynamiczne i ciężko na trójce kręcić od dołu do góry uważając na kicka. Stad niektóre pomiary zaczynają się trochę wyżej, kończą niżej (w kwestii obrotów), a i noga nie taka na gazie jak trzeba.
Testy jeszcze przed wymianą płytek EGT i z błędami jak w pierwszym poście.
płytki wymienię w nocy i jutro zrobię logi na nowo.
115 + 118
003 + 020 + 021
090 + 093
022 + 033
032 statyczny
Testy jeszcze przed wymianą płytek EGT i z błędami jak w pierwszym poście.
płytki wymienię w nocy i jutro zrobię logi na nowo.
115 + 118
003 + 020 + 021
090 + 093
022 + 033
032 statyczny
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7171
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
nastawnik od strony pasażera nie działa prawidłowo , korekty na ubogo troszeczkę ( za mało paliwa dostaje ) zwłaszcza na banku od strony pasażera ( sonda na tym banku w logu 033 pokazuje 0.450V , a powinna tak jak druga 0,7-0,8 )
aha a doładowania nie ma praktycznie bo przez EGT w trybie awaryjnym , i stąd tak naprawdę może z 210 KM masz teraz
aha a doładowania nie ma praktycznie bo przez EGT w trybie awaryjnym , i stąd tak naprawdę może z 210 KM masz teraz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łukow/Wawa
Dzięki Panowie. Kasy nie będę szczędził - buda dla żony silnik dla mnie;). Za rozrząd biorę się zaraz w styczniu - wymiana kompletnego - wiec nastawnik też wymienię. A tak w ogóle (wskazuje to pewnie błąd ''16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00 - - '') co może być tego powodem? Sam nastawnik czy źle ustawiony rozrząd? I które parametry z logów na to wskazują (chcę się nauczyć poprawnego ich czytania).
Druga sprawa: turbiny ładnie wstają ale z drugiej str. piszecie, że są w trybie awaryjnym i nie dmuchają więc także proszę o szczegółowy opis, które wykresy na to wskazują i co mówią. Jak pisałem wcześniej, oczytałem się wątków i myślałem, że doładowanie na poziomie 1440-50 bez przeładowywania jest ok....Jestem stety pedantem w tych sprawach i wiele wcześniejszych aut doprowadzałem do perfekcji dlatego dziś nie śpię;P Jeszcze raz dziekuję
P0341 - 35-00 - - '') co może być tego powodem? Sam nastawnik czy źle ustawiony rozrząd? I które parametry z logów na to wskazują (chcę się nauczyć poprawnego ich czytania).
Druga sprawa: turbiny ładnie wstają ale z drugiej str. piszecie, że są w trybie awaryjnym i nie dmuchają więc także proszę o szczegółowy opis, które wykresy na to wskazują i co mówią. Jak pisałem wcześniej, oczytałem się wątków i myślałem, że doładowanie na poziomie 1440-50 bez przeładowywania jest ok....Jestem stety pedantem w tych sprawach i wiele wcześniejszych aut doprowadzałem do perfekcji dlatego dziś nie śpię;P Jeszcze raz dziekuję
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łukow/Wawa
Dobra, wlutowałem obie płytki EGT, usunąłem błędy i trochę pojeździłem. Rzeczywiście auto delikatnie lepiej się zbiera niż wcześniej, a błędy EGT zniknęły na dobre. Zostały tylko:
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
Czyli jeszcze nastawnik i sonda lambda.
1. Czy nastawnik ma wpływ na osiągi?
2. Która lambda do wymiany? Ta przed katem po stronie pasażera? Jaki jest jej numer OEM (ew. zapodajcie jakiś link ze zdjęciem).
3. Jaki ona ma wpływ na osiągi?
4. Logów już nie robiłem po wymianie EGT, nie było możliwości samemu więc poczeka ten temat do piątku.
Jakie wartości w logach powinno mieć poprawne doładowanie? ~1440mbar (0,46 bara)?
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
Czyli jeszcze nastawnik i sonda lambda.
1. Czy nastawnik ma wpływ na osiągi?
2. Która lambda do wymiany? Ta przed katem po stronie pasażera? Jaki jest jej numer OEM (ew. zapodajcie jakiś link ze zdjęciem).
3. Jaki ona ma wpływ na osiągi?
4. Logów już nie robiłem po wymianie EGT, nie było możliwości samemu więc poczeka ten temat do piątku.
Jakie wartości w logach powinno mieć poprawne doładowanie? ~1440mbar (0,46 bara)?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łukow/Wawa
Dobra, ciąg dalszy.
Wymieniłem martwą sondę na baku 1 oraz czujnik halla G40 na banku 1.
Wszystkie błędy już zlikwidowałem oprócz G40 Implasiuble signal. Aczkolwiek jest pewna różnica: Doładowanie wzrosło o 0,1bar w porównaniu z wcześniejszymi logami (z 1450 na 1550) oraz nie pokazuje głupot nastawnika na banku 1. Wcześniej w grupie 93 cały czas było -23/-4 teraz -2/-4 czyli rozrząd jednak w miarę OK. Natomiast nastawnik w banku 1 wstaje na -14 (wcześniej pokazywało cały czas -23). Z resztą zerknijcie porównajcie z wcześniejszym logiem i wypowiedzcie się. Wychodzi wg mnie, że nastawnik/zaworki/cewka do roboty???
93 + 115 + 118
90 + 91 + 92
Wymieniłem martwą sondę na baku 1 oraz czujnik halla G40 na banku 1.
Wszystkie błędy już zlikwidowałem oprócz G40 Implasiuble signal. Aczkolwiek jest pewna różnica: Doładowanie wzrosło o 0,1bar w porównaniu z wcześniejszymi logami (z 1450 na 1550) oraz nie pokazuje głupot nastawnika na banku 1. Wcześniej w grupie 93 cały czas było -23/-4 teraz -2/-4 czyli rozrząd jednak w miarę OK. Natomiast nastawnik w banku 1 wstaje na -14 (wcześniej pokazywało cały czas -23). Z resztą zerknijcie porównajcie z wcześniejszym logiem i wypowiedzcie się. Wychodzi wg mnie, że nastawnik/zaworki/cewka do roboty???
93 + 115 + 118
90 + 91 + 92
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga