Dajesz mu kod lakieru i jak jest faktycznie ogarnięty to zrobi to tak, że nie zauważysz różnicyink100 pisze:czy ogarniety malarz zdoła pomalowac zderzak tak, jakby byl on razem malowany z autem
[A6 C6] ledowe kierunkowskazy
-
Audi A7 Klub
-
krzysiek-lex
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
luk330
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
C7 to zupelnie inny samochod.
Do przerobienia przodu wystarczy zderzak, kratki, grill, lampy i jakieś moduły, które bez druciarni uruchomią diody w lampach przednich. Pewnie jakieś spinki, prowadnice, zaślepki, być może spryskiwacze do xenonów, halogeny. Jakieś wtyczki itp.
Do przerobienia przodu wystarczy zderzak, kratki, grill, lampy i jakieś moduły, które bez druciarni uruchomią diody w lampach przednich. Pewnie jakieś spinki, prowadnice, zaślepki, być może spryskiwacze do xenonów, halogeny. Jakieś wtyczki itp.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 
-
krzysiek-lex
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Spryskiwacze i zaślepki spryskiwaczy na bank bo w polifcie są inne, moim zdaniem taka przeróbka jest nie opłacalna, prędzej przerobienie samego tyłu, jest ładniejszy no i koszt idzie trochę okroic, można poszukać trochę tańszych części, może to trochę potrwać ale oszczędzając chociaż 500 zł będzie na malowanie.
ciezko znalezc polifta z silnikiem 3.0 z manualna skrzynia biegowluk330 pisze:jak dla mnie to zamiast kombinować lepiej poodkładać, poeksploatować obecne auto, dołożyć i kupić prawdziwego polifta.
Nie dość, że masz młodsze auto, to oryginalnie w polifcie
apropo rocznikow, jedno pytanko. c6 z 2007 a c6 z 2008 roznia sie czymkolwiek?
-
krzysiek-lex
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
krzysiek-lex
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
tak, głownie zmiany wizualne ( zderzaki, grile, lampy ledowe, lusterka, trochę z elekroniki itp ) ale też były zmiany konstrukcyjne silników, chociaż zmiana w silnikach była chyba w 2009 roku, np wcześniej 233 KM a później 240, zmian w rozrządzie, ale tylko na jednej głowicy (lewej). zmiany w silnikach były też pomiędzy 2006 a 2007, tu były zmiany we wtryskach i w napinaczach ale to wcale jakoś wybitnie niczego nie polepszyło. chyba było też coś robione z zawieszeniem ale co dokładnie to nie wiem.
-
krzysiek-lex
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
krzysiek-lex
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Jeśli nie ma kasy a chcesz c6 i nie ma znaczenia czy quattro czy nie oraz w manualu, to bym chyba szukał z silnikiem 2.4 ben. W manualu bo tam tylko multi a to śliska sprawa. Silnik najmniej bezproblemowy i podatny na gaz. Rocznik w tym przypadku bez znaczenia. 2.0 tdi niby wadliwe ale jak masz dobrego mechanika to przerobi ci napęd pompy olejowej na taki sam jak te w 1.9 tdi, od razu mniej problemów. 3.0 czy 2.7 tdi to można powiedzieć że loteria. I tu, jeżeli już miałbyś budżet na model pomiędzy 2007-2008 a nie masz na polifta, to takiego szukaj
Jaki silnik? To trudne pytanie, wszystkie, w mniejszym czy większym stopniu borykają się z jakimiś problemami, ogólnie jak dbasz to masz.
Jak zmieniałem auto to myślałem jeszcze nad c5 , 4.2 albo 2.7 T, oczywiście Quattro i automat, ale znudziła mi się ta buda, gdyby nie to że chciałem coś młodszego to bym takiego auta szukał (c5). Gdyby c6 2.4 byłyby w q to pewnie taki bym kupił. C6 mi się bardziej podoba ale trzeba się liczyć z kosztami, tu tak naprawdę nic nie jest tanie. A jak zaczniesz myśleć nad kosztami ewentualnych napraw, np wtryski, to idzie się spocić.
Jaki silnik? To trudne pytanie, wszystkie, w mniejszym czy większym stopniu borykają się z jakimiś problemami, ogólnie jak dbasz to masz.
Jak zmieniałem auto to myślałem jeszcze nad c5 , 4.2 albo 2.7 T, oczywiście Quattro i automat, ale znudziła mi się ta buda, gdyby nie to że chciałem coś młodszego to bym takiego auta szukał (c5). Gdyby c6 2.4 byłyby w q to pewnie taki bym kupił. C6 mi się bardziej podoba ale trzeba się liczyć z kosztami, tu tak naprawdę nic nie jest tanie. A jak zaczniesz myśleć nad kosztami ewentualnych napraw, np wtryski, to idzie się spocić.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy









