Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] ledowe kierunkowskazy

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 25 lis 2015, 12:33

ink100 pisze:czy ogarniety malarz zdoła pomalowac zderzak tak, jakby byl on razem malowany z autem
Dajesz mu kod lakieru i jak jest faktycznie ogarnięty to zrobi to tak, że nie zauważysz różnicy <okok>

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 25 lis 2015, 17:06

Kod to jedno ale weź pod uwagę że to nie jest nowe auto wiec lakier już trochę wyblakł , najlepiej to podjechać do lakiernika lub do specjalistycznego sklepu który dorabia lakiery samochodowe i tam dobiorą odcień koloru auta pod kod lakieru

ink100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 09 paź 2015, 15:50
Lokalizacja: Góra

Post autor: ink100 » 25 lis 2015, 21:34

druga sprawa, jesli wszystko rozumiem jesli wezme przykładowo przód z rocznika 2009 to bede zmuszony wymienic lusterna na te ktore maja w siebie kierunkowskaz prawda? oraz czy przód auta moze byc np z C7 czy odpada?

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 25 lis 2015, 21:49

C7 to zupelnie inny samochod.
Do przerobienia przodu wystarczy zderzak, kratki, grill, lampy i jakieś moduły, które bez druciarni uruchomią diody w lampach przednich. Pewnie jakieś spinki, prowadnice, zaślepki, być może spryskiwacze do xenonów, halogeny. Jakieś wtyczki itp.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 25 lis 2015, 22:09

Spryskiwacze i zaślepki spryskiwaczy na bank bo w polifcie są inne, moim zdaniem taka przeróbka jest nie opłacalna, prędzej przerobienie samego tyłu, jest ładniejszy no i koszt idzie trochę okroic, można poszukać trochę tańszych części, może to trochę potrwać ale oszczędzając chociaż 500 zł będzie na malowanie.

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 25 lis 2015, 22:57

jak dla mnie to zamiast kombinować lepiej poodkładać, poeksploatować obecne auto, dołożyć i kupić prawdziwego polifta.
Nie dość, że masz młodsze auto, to oryginalnie w polifcie ;)
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

ink100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 09 paź 2015, 15:50
Lokalizacja: Góra

Post autor: ink100 » 26 lis 2015, 16:35

luk330 pisze:jak dla mnie to zamiast kombinować lepiej poodkładać, poeksploatować obecne auto, dołożyć i kupić prawdziwego polifta.
Nie dość, że masz młodsze auto, to oryginalnie w polifcie ;)
ciezko znalezc polifta z silnikiem 3.0 z manualna skrzynia biegow :/
apropo rocznikow, jedno pytanko. c6 z 2007 a c6 z 2008 roznia sie czymkolwiek?

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 26 lis 2015, 17:07

Z tego co wiem to nie. Zmiana była pod koniec 2008

ink100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 09 paź 2015, 15:50
Lokalizacja: Góra

Post autor: ink100 » 26 lis 2015, 17:39

krzysiek-lex pisze:Z tego co wiem to nie. Zmiana była pod koniec 2008
masz na mysli te zmiane, jak np swiatla z tylu byly szersze?

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 27 lis 2015, 12:19

tak, głownie zmiany wizualne ( zderzaki, grile, lampy ledowe, lusterka, trochę z elekroniki itp ) ale też były zmiany konstrukcyjne silników, chociaż zmiana w silnikach była chyba w 2009 roku, np wcześniej 233 KM a później 240, zmian w rozrządzie, ale tylko na jednej głowicy (lewej). zmiany w silnikach były też pomiędzy 2006 a 2007, tu były zmiany we wtryskach i w napinaczach ale to wcale jakoś wybitnie niczego nie polepszyło. chyba było też coś robione z zawieszeniem ale co dokładnie to nie wiem.

ink100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 09 paź 2015, 15:50
Lokalizacja: Góra

Post autor: ink100 » 29 lis 2015, 21:02

jeśli mielibyście kupować a6 c6 to z jakiego roku? czytałem, że te silniki z 233KM są najmniej awaryjne. jakie jest Wasze zdanie?

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 29 lis 2015, 21:11

Na pewno gdybym miał więcej gotówki to szukabym od 2009, te poliftowe podobają mi się nawet bardziej (z zewnątrz ) niż ci. A jeśli chodzi o silniki to tyle opinii co użytkowników. Lepsze ponoć są właśnie te po 2009.

ink100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 09 paź 2015, 15:50
Lokalizacja: Góra

Post autor: ink100 » 29 lis 2015, 21:30

no a jesli tej gotowki nie ma?

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 30 lis 2015, 07:43

Jeśli nie ma kasy a chcesz c6 i nie ma znaczenia czy quattro czy nie oraz w manualu, to bym chyba szukał z silnikiem 2.4 ben. W manualu bo tam tylko multi a to śliska sprawa. Silnik najmniej bezproblemowy i podatny na gaz. Rocznik w tym przypadku bez znaczenia. 2.0 tdi niby wadliwe ale jak masz dobrego mechanika to przerobi ci napęd pompy olejowej na taki sam jak te w 1.9 tdi, od razu mniej problemów. 3.0 czy 2.7 tdi to można powiedzieć że loteria. I tu, jeżeli już miałbyś budżet na model pomiędzy 2007-2008 a nie masz na polifta, to takiego szukaj
Jaki silnik? To trudne pytanie, wszystkie, w mniejszym czy większym stopniu borykają się z jakimiś problemami, ogólnie jak dbasz to masz.
Jak zmieniałem auto to myślałem jeszcze nad c5 , 4.2 albo 2.7 T, oczywiście Quattro i automat, ale znudziła mi się ta buda, gdyby nie to że chciałem coś młodszego to bym takiego auta szukał (c5). Gdyby c6 2.4 byłyby w q to pewnie taki bym kupił. C6 mi się bardziej podoba ale trzeba się liczyć z kosztami, tu tak naprawdę nic nie jest tanie. A jak zaczniesz myśleć nad kosztami ewentualnych napraw, np wtryski, to idzie się spocić.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 30 lis 2015, 08:27

krzysiek-lex pisze:Gdyby c6 2.4 byłyby w q to pewnie taki bym kupił.
Były takie ;) Ale tylko w manualu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja