Obniżenie samochodu
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Ja początkowo w Audi miałam wg. VIN "zawieszenie na złe drogi" i prześwit był ok. 20cm, a kąt pochylenia kół bodajże 1st 15min. na minusie (musiała bym w papiery dokładnie zajrzeć ile było początkowo). Do tego na chwilę założyłam opony 225/50 i na odcinku do pracy, gdzie mam idealną drogę, ale krętą z ostrymi zakrętami nie byłam w stanie przy większej prędkości utrzymać auta "w linii". Obecnie mam gwint skręcony, aby prześwitu było 10cm (śmiejcie się, ale w porównaniu do pierwotnej "kozy" dla mnie to już gleba
) do tego oponki 245/30 i negatyw na wszystkich kołach zrobiony 1st 45 min. i auto trzyma się jak przyklejone gdzie bym nie jechała (a jeżdżę "energicznie"
). W drugim aucie to samo zrobiłam - zmieniłam "balony" na niski profil, ori zawias na gwint, obniżyłam trochę i zupełnie inne auto się zrobiło.
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
-
enduro7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
obniżyć trochę a zglebić na 5 cm gdzie skok zawiasu wynosi 4 cm to róznica
nie jestem przeciwnikiem obniżenia ale wszysto z głową i sensem
w poprzednim aucie miałem zawias na złe drogi i do upalania nie za bardzo się nadawał
obecnie mam 1BA +kayab ultra sr przód i koni str tył to wszystko na 7.5j16 et 35 i
225/50r16 ZR CONTI EXTREME CONTACT
wg mnie idealny kompromis między komfortem a trakcją
1BE sprawdziło by się lepiej ale jężdzę też na ryby po lasach dlatego kompromis
setup twoich ustawień dobrany jest doświadczalnie , czy korzystano z jakiegoś oprogramowania ?
nie jestem przeciwnikiem obniżenia ale wszysto z głową i sensem
nie jestem przeciwnikiem obniżenia ale wszysto z głową i sensem
w poprzednim aucie miałem zawias na złe drogi i do upalania nie za bardzo się nadawał
obecnie mam 1BA +kayab ultra sr przód i koni str tył to wszystko na 7.5j16 et 35 i
225/50r16 ZR CONTI EXTREME CONTACT
wg mnie idealny kompromis między komfortem a trakcją
1BE sprawdziło by się lepiej ale jężdzę też na ryby po lasach dlatego kompromis
setup twoich ustawień dobrany jest doświadczalnie , czy korzystano z jakiegoś oprogramowania ?
nie jestem przeciwnikiem obniżenia ale wszysto z głową i sensem
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nikt nie mówił, aby zrobić prześwitu 1.5-2.5 cm (jak co po niektóre auta w Lublinie
), ale o obniżenie w SPAM do wysokiej serii
Ja właśnie miałam ten zawias na złe drogi, a codziennie śmigam praktycznie po expresówkach i dobrych drogach z szybkimi łukami, więc duże prędkości + ten seryjny zawias to była katorga
Ustawienie mojego zawieszenia było doświadczalne -
. Po montażu gwintu od razu na Huntera na zbieżność, przejeździłam do końca zimę (w sumie to kilka tygodni). Jak założyłam letnie koła to na Huntera, 3-4 dni jazd, później opuszczanie na gwincie, znowu Hunter [choć osoba, która pierwsza opuszczała mi gwint (zanim sama zobaczyłam na czym to dokładnie polega), stwierdziła, że nie ma potrzeby robić zbieżności....
], później znowu jazda i tak ogólnie 3 razy, aż dobrałam ustawienia pod siebie. Choć nie powiem, gość robiący zbieżność nie był zachwycony tym, że poprosiłam, aby ustawił kąt pochylenia kół tylnych tak duży, bo stwierdził, że wg programu dla S6 max to 1st 30min, aby nie "jadło" tylnych opon, a przód to wiadomo, mam zwykłe wahacze, więc jak wyszło po obniżeniu auta, tak musiało bez mała zostać.
Ja właśnie miałam ten zawias na złe drogi, a codziennie śmigam praktycznie po expresówkach i dobrych drogach z szybkimi łukami, więc duże prędkości + ten seryjny zawias to była katorga
Ustawienie mojego zawieszenia było doświadczalne -
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
tak sobie siedzę i czytam wypowiedzi co niektórych użytkowników i piszą takie bzdety, ze aż miło.
3 auta miałem 7 lat jazdy na ..glebie.. plus tuleje poliuretan i bylem w górach lasach na rybach i chyba wszędzie gdzie się da nie urwałem miski ni nic. jak ktoś jest pi..da to w poduszkowcu urwie miskę. strata komfortu jest fakt ale trakcja jest na plus... nie jednokrotnie po ciasnych zakretach gubiłem seryjne mocniejsze auta.
3 auta miałem 7 lat jazdy na ..glebie.. plus tuleje poliuretan i bylem w górach lasach na rybach i chyba wszędzie gdzie się da nie urwałem miski ni nic. jak ktoś jest pi..da to w poduszkowcu urwie miskę. strata komfortu jest fakt ale trakcja jest na plus... nie jednokrotnie po ciasnych zakretach gubiłem seryjne mocniejsze auta.
-
Piotrek_85
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Widziałem nieraz takie zglebowane auta......gdzieś tam odrapane zderzaki na dole, wiszące fragmenty hokejów.....odpryski lakieru......porysowane szkło halogena....wchodzisz do kanału....a od spodu wszędzie ślady kamieni i krawężników. Nie pieprz głupot, bo nie trzeba wcale urywać misek olejowych....wystarczy, że auto po pol roku jezdzenia wygląda jak auto WRC po pierwszym OS-ie.
Zacznijmy od tego ile aut nie obniżonych jeździ w stanie gorszym niż opisujesz. bez kawałków zderzaka bez halogenów i innych. Jak ktoś jest kretyn i nie zna długości własnego auta to i na ścianie zaparkuje, nie wspominając wielkiej potrzeby jazdy po krawężnikach. szkoda że ciemno bo zrobiłbym foto swojego ''obdrapanego'' auta. jeżdżę wszędzie gdzie potrzebuje i nie mam z tym kłopotów. dziury i nierówności w drogach są i będą ale spora część kierowców nie zdążyła przesiąść się psychicznie z konia na auto i wala na oklep prosto, potem czytamy tematy o tańcu na wietrze, stukaniu i innych.
-
Piotrek_85
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
-
a6adrian1991
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 4
- Rejestracja: 07 sty 2016, 19:35
- Lokalizacja: Kielce








