
[TIP+Q] Szarpanie przy zmianie
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
17125/P0741/001857 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
Possible Causes
## Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK ## Transmission Sealing faulty
## Automatic Transmission Fluid (ATF) dirty
## Torque Converter faulty or incorrect Torque Converter installed
## Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218) faulty
## Torque Converter Pressure Valve faulty
## Valve for Torque Converter Clutch faulty
## Torque Converter Lock-Up Clutch faulty/worn our
Possible Solutions
## Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level ## Check Transmission Sealing
## Check Automatic Transmission Fluid (ATF)
## Check Torque Converter
## Check Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218)
## Check Torque Converter Pressure Valve
## Check Valve for Torque Converter Clutch
## Check Torque Converter Lock-Up Clutch
Possible Causes
## Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK ## Transmission Sealing faulty
## Automatic Transmission Fluid (ATF) dirty
## Torque Converter faulty or incorrect Torque Converter installed
## Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218) faulty
## Torque Converter Pressure Valve faulty
## Valve for Torque Converter Clutch faulty
## Torque Converter Lock-Up Clutch faulty/worn our
Possible Solutions
## Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level ## Check Transmission Sealing
## Check Automatic Transmission Fluid (ATF)
## Check Torque Converter
## Check Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218)
## Check Torque Converter Pressure Valve
## Check Valve for Torque Converter Clutch
## Check Torque Converter Lock-Up Clutch
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Od dołu/boku miski skrzyni masz jeden duży korek spustowy i drugi mniejszy korek przelewowy. Pod VAG-iem musisz sprawdzić temperaturę płynu ATF, aby prawidłowo zweryfikować stan. Jeśli nigdy tego nie robiłeś i nie wiesz jak za to się wziąć lepiej podjechać do serwisu ASB. Jeśli już to grosze wezmą za sprawdzenie. Choć znając życie możesz zbierać na remont skrzyni patrząc po błędzie.
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
-
Gość.
- karol_17
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 94
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
- Imię: Karol
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kraków
Mazdomania, Nie robiłem tego nigdy ale nie zamierzam się poddac. Korek znajde ale nie wiem jak tylko zweryfikowac stan i temperature. Konkretnie jak vagiem sprawdzic temperature i przy jakiej powinno się to robic ? Nie straszcie mnie tym remontem skrzyni..
Apophis, czyli mówisz zeby spuscic olej i zdjac filter/miskę i zobaczyc jak i co wyglada ?
Apophis, czyli mówisz zeby spuscic olej i zdjac filter/miskę i zobaczyc jak i co wyglada ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jeśli tak to działaj, trudne nie jest
Tutaj masz cały temat odnośnie zmiany oleju:
all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-f ... t10267.htm
all-tiptronic-zf-zbior-wiedzy-wymiana-f ... t10267.htm
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
-
Gość.
Oczywiście możesz sprawdzić stan oleju jak ci podpowiada Gosia. Jesli bedzie jednak ok warto by było go podmienić statycznie...ale..karol_17 pisze:czyli mówisz zeby spuscic olej i zdjac filter/miskę i zobaczyc jak i co wyglada ?
Jesli zwalisz miske i filter i sie okaże że masz tam jakieś "drobne" to wszelkie mało kosztujące serwisy sa stratą czasu i pieniędzy.
Nieserwisowana i umierająca skrzynia bedzie miała w środku syf,muł i nierzadko wieksze wióry.
Możesz jeszcze przy tescie stanu oleju wyciągnac go troche strzykawką i ocenić. Zapewne bedzie czarny to już dalej jw.








