[ TIP+Q] Skutek wymiany oleju w skrzyni po 200kkm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja nie wiem jak cenowo regeneracja itp. Ostatnio znajomy płacił chyba niewiele mniej za niby nowy, ale na pewno to regenerowany.marach8 pisze:Konwerter po regeneracji w cenie 2tys zł z robocizna coś mało nie wiem pytamy Rafała. ..
Weźcie pod uwagę, że midparts ma swój park maszynowy i sami to regenerują. Nie mają pośredników. Mi załatwił nową mechatronikę do skrzyni bezpośrednio z fabryki ZF, za połowę ceny ASO !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O autowawer słyszałem raczej kiepskie opinie.
Poczytaj sobie, kilka pierwszych wyników z google. https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=opinie+autowawer
Poczytaj sobie, kilka pierwszych wyników z google. https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=opinie+autowawer
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Zapytaj sie ich jaki olej Ci wleja (wbrew pozorom bardzo wazne) i jaka procedure maja po naprawie auta (nie sugeruj im tylko niech sami to z siebie wydusza - to jest w niektorych przypadkach upadte softu + lifeguard 8 + wycofanie adaptacji + jazda adaptacyjna).
No i jak nie masz bledow to przydaloby sie zrobic lepsza diagnoze... bo wymiana konwertera w ciemno nie wiem czy jest najlepszym pomyslem
No i jak nie masz bledow to przydaloby sie zrobic lepsza diagnoze... bo wymiana konwertera w ciemno nie wiem czy jest najlepszym pomyslem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
No patrzac na koszty ... to zblizamy sie prawie do kosztow remontu. Osobiscie zanim wydasz mase kase, byc moze bezsensownie... to moze porzadna diagnoza?
Odesle Cie wpierw do SSP, bodajze 385 (masz skrzynie wg. nomenklatury VW 09L, z immobilizerem). SSP na chomikach jest tez w j. polskim (ulatwienie). Z SSP dowiesz sie na temat adaptacji i blokow pomiarowych... do tego zadam Ci kluczowe pytanie, ta zmiana biegu na kilka dwa razy... to rozumiem rozpedzasz sie dynamicznie... masz 3, wrzuca 4 puszczasz gaz... wrzuca 5 obroty spadaja mija chwilka jeszcze obroty spadaja wrzucasz 6 obroty spadaja chwilka i dalej obroty spadaja? Bo jak tak... to tak ma byc. Czy jedziesz sobie spokojnie z gazem wcisnietym do powiedzmy polowy rozpedza sie wrzuca 4 obroty spadaj i po chwili znow spadaja, po czym wrzuca 5 i spadaja?
Zrob taki test, jedziesz sobie z jakas predkoscia, powiedzmy 90 km/h masz wrzucona 6 dodajesz gazu (troche by zaczac przyspieszac, ale nie na tyle duzo by rozpial konwerter lub i zmienil bieg na nizszy (doslownie troche gazu, z 0,5cm). Co powinno sie stac, obroty troche powinny wzrosnac (nie wiem dokladnie o 100obr/min) a po chwili powinno byc czuc jak konwerter mocniej sie zapina. Jezeli przy malej ilosci dodanego gazu obroty rosna od razu o sporo (500obr/min) to trzeba by sie przyjrzec czesci odpowiedzialnej za wysterowanie konwertera, ale niekoniecznie konwerterowi. Poza konwerterem jest jeszcze mechatronik no i olej/filtr.
Dziwne jest to ze nie masz zadnych bledow... konwerter jak sie konczy z reguly, to poza slizganiem sie jeszcze cala buda wibruje... no i masz wtedy zapisany blad... raczej nie ma mozliwosci by skrzynia tego nie zanotowala. Jezeli chodzi o diagnoze to jest jeszcze jedna mozliwosc... ale raczej w warszawie nie osiagalna, serwisowka ZF'a.
Odesle Cie wpierw do SSP, bodajze 385 (masz skrzynie wg. nomenklatury VW 09L, z immobilizerem). SSP na chomikach jest tez w j. polskim (ulatwienie). Z SSP dowiesz sie na temat adaptacji i blokow pomiarowych... do tego zadam Ci kluczowe pytanie, ta zmiana biegu na kilka dwa razy... to rozumiem rozpedzasz sie dynamicznie... masz 3, wrzuca 4 puszczasz gaz... wrzuca 5 obroty spadaja mija chwilka jeszcze obroty spadaja wrzucasz 6 obroty spadaja chwilka i dalej obroty spadaja? Bo jak tak... to tak ma byc. Czy jedziesz sobie spokojnie z gazem wcisnietym do powiedzmy polowy rozpedza sie wrzuca 4 obroty spadaj i po chwili znow spadaja, po czym wrzuca 5 i spadaja?
Zrob taki test, jedziesz sobie z jakas predkoscia, powiedzmy 90 km/h masz wrzucona 6 dodajesz gazu (troche by zaczac przyspieszac, ale nie na tyle duzo by rozpial konwerter lub i zmienil bieg na nizszy (doslownie troche gazu, z 0,5cm). Co powinno sie stac, obroty troche powinny wzrosnac (nie wiem dokladnie o 100obr/min) a po chwili powinno byc czuc jak konwerter mocniej sie zapina. Jezeli przy malej ilosci dodanego gazu obroty rosna od razu o sporo (500obr/min) to trzeba by sie przyjrzec czesci odpowiedzialnej za wysterowanie konwertera, ale niekoniecznie konwerterowi. Poza konwerterem jest jeszcze mechatronik no i olej/filtr.
Dziwne jest to ze nie masz zadnych bledow... konwerter jak sie konczy z reguly, to poza slizganiem sie jeszcze cala buda wibruje... no i masz wtedy zapisany blad... raczej nie ma mozliwosci by skrzynia tego nie zanotowala. Jezeli chodzi o diagnoze to jest jeszcze jedna mozliwosc... ale raczej w warszawie nie osiagalna, serwisowka ZF'a.
Od siebie dodam, że zanim zaczniecie 'wybebeszać' skrzynię, warto sprawdzić szczelność wew. chłodnicy oleju ASB (ta sama co chłodzi silnik, tylko inna jej część)... tzw. próba glikolowa... na pewno nie zaszkodzi i nie kosztuje wiele. U mnie przykładowo podszarpywało właśnie między 3/4 biegiem i tylko tu... przy spokojnej jeździe i to już przy przebiegu ok. 70kk... niestety już byłem po gwarancji
O tej firmie Samko słyszałem dobrą opinię mojego znajomego. Więc skoro Ty też dobrze go odebrałeś to może warto u nich wymienić...rafalpe pisze: Dzisiaj - dla potwierdzenia diagnozy Auto Wawer - pojechałem do Samko na Połczyńską. Bardzo fajny i konkretny gostek dłuższy czas pojeździł moim autem i stwierdził, że...... skrzynia pracuje perfekcyjnie a wszystkie moje wątpliwości wytłumaczył, widać, że ogarnia temat
Ja właśnie odebrałem furę z Midparts. Wymienili mi olej i filtr. Koszt 950 netto. Generalnie z obsługi jestem zadowolony. Skrzynia pracuje dobrze po wymianie (zresztą przed wymianą też dobrze pracowała). Olej wymieniłem tylko ze wzg. na przebieg. Kupiłem auto z 200tys. przebiegu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga