Logi 118 niestety do poprawy.
[AJK 2.7bi-T 230KM] brak doładowania
cyt. Zostaw na razie w spokoju N75 i wężyki od/do niego - niedyspozycja tych elementów powodowałaby przeładowania przy otwartej przepustnicy. Jak możesz to wrzuć tu jakieś zdjęcie z komory silnika, ze zdjętymi osłonami oczywiście. Szczególnie okolice N249 i zaworów DV. W tym silniku jest sporo jednokierunkowych zaworków na ciśnieniach/podciśnieniach - może któryś masz odwrotnie założony i stąd te problemy.
Tak miałem zapisane
A jak dasz radę to wrzuć logi z tymi zaślepkami
Tak miałem zapisane
A jak dasz radę to wrzuć logi z tymi zaślepkami
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
-
Łukasz13
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Jak zdejmiesz i odepniesz przewody podcisnieniowe z dv to nieprzeładowuje bo dv się nie uszczelniaja i puszczają cisnienie, jesli chcesz spradzić gruszki to zdejmij tylko wtyczke z n75 i zrób loga 115, powinny ładować wtedy tylko do cisnienia otwarcia wg czyli pewnie koło 0,3 bar jak bedą ładować wiecej to znaczy że w wężykach od n75 do gruszek jest nieszczelność ewentualne coś z samą gruszka jest nie tak.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
pierwsze dwie grupy 002, 115 dwa logi pierwszy ten górny jest z podłączonymi DV widać jak przeładowuje a niżej jest drugi log z odłączonymi DV niby wszystko wtedy jest ok
http://vaglog.pl/log_217013.html
i drugie dwie grupy 033, 118 i tak samo pierwszy log jest z DV niżej drugi log jest bez DV
http://vaglog.pl/log_217012.html
a podłączone jest wszystko prawidłowo.
EDIT:
znalazłem częściowo problem, odłączyłem przewody ciśnienia te zaraz za zaworem N75, dmucham powietrzem około 1bara to lewy ten od kierowcy jest w porządku nic nie słychać, natomiast z drugiej strony jak dmucham w ten co leci do turbiny prawej tej od pasażera słychać świst powietrza tylko nie bardzo mogę zlokalizować w którym miejscu czy z przewodu czy tam dalej gdzie gumowy przewód przechodzi w metalowy
[ Dodano: 2015-05-27, 15:03 ]
chodzi o część oznaczoną na rysunku numerem 36
te gumowe przewody z tymi metalowymi są na stałe zmontowane?
![Obrazek]()
http://vaglog.pl/log_217013.html
i drugie dwie grupy 033, 118 i tak samo pierwszy log jest z DV niżej drugi log jest bez DV
http://vaglog.pl/log_217012.html
a podłączone jest wszystko prawidłowo.
EDIT:
znalazłem częściowo problem, odłączyłem przewody ciśnienia te zaraz za zaworem N75, dmucham powietrzem około 1bara to lewy ten od kierowcy jest w porządku nic nie słychać, natomiast z drugiej strony jak dmucham w ten co leci do turbiny prawej tej od pasażera słychać świst powietrza tylko nie bardzo mogę zlokalizować w którym miejscu czy z przewodu czy tam dalej gdzie gumowy przewód przechodzi w metalowy
[ Dodano: 2015-05-27, 15:03 ]
chodzi o część oznaczoną na rysunku numerem 36
te gumowe przewody z tymi metalowymi są na stałe zmontowane?

bez wyjmowania silnika nie da rady wymienić tych przewodów ponieważ to jest jeden cały przewód a koniec idzie pod silnik za turbinę zero dojścia ale poradziłem sobie trochę inaczej obciąłem go zaraz za pęknięciem i założyłem stamtąd przewód gumowy na opaskę ścisnąłem, DV podłączone zero błędów doładowanie w porządku 











