Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJK 2.7bi-T 230KM] brak doładowania

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 26 maja 2015, 13:47

Nooo. Już się zacząłem zastanawiać, czy jest coś o czym nie wiem <rotfl>

Logi 118 niestety do poprawy.

kargooll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 02 mar 2014, 23:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kargooll » 26 maja 2015, 15:23

Jak zaślepię przewody od DV tak jak na zdjęciu poniżej to wtedy jest ok nie przeładowuje i nie wchodzi w tryb awaryjny

Obrazek



a wymieniłem dwa zawory N75 oraz N249 i niestety to nie pomogło

Obrazek
Obrazek

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 26 maja 2015, 16:26

cyt. Zostaw na razie w spokoju N75 i wężyki od/do niego - niedyspozycja tych elementów powodowałaby przeładowania przy otwartej przepustnicy. Jak możesz to wrzuć tu jakieś zdjęcie z komory silnika, ze zdjętymi osłonami oczywiście. Szczególnie okolice N249 i zaworów DV. W tym silniku jest sporo jednokierunkowych zaworków na ciśnieniach/podciśnieniach - może któryś masz odwrotnie założony i stąd te problemy.

Tak miałem zapisane :)

A jak dasz radę to wrzuć logi z tymi zaślepkami
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 26 maja 2015, 18:18

Jak zdejmiesz i odepniesz przewody podcisnieniowe z dv to nieprzeładowuje bo dv się nie uszczelniaja i puszczają cisnienie, jesli chcesz spradzić gruszki to zdejmij tylko wtyczke z n75 i zrób loga 115, powinny ładować wtedy tylko do cisnienia otwarcia wg czyli pewnie koło 0,3 bar jak bedą ładować wiecej to znaczy że w wężykach od n75 do gruszek jest nieszczelność ewentualne coś z samą gruszka jest nie tak.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kargooll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 02 mar 2014, 23:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kargooll » 27 maja 2015, 15:03

pierwsze dwie grupy 002, 115 dwa logi pierwszy ten górny jest z podłączonymi DV widać jak przeładowuje a niżej jest drugi log z odłączonymi DV niby wszystko wtedy jest ok
http://vaglog.pl/log_217013.html

i drugie dwie grupy 033, 118 i tak samo pierwszy log jest z DV niżej drugi log jest bez DV
http://vaglog.pl/log_217012.html

a podłączone jest wszystko prawidłowo.


EDIT:

znalazłem częściowo problem, odłączyłem przewody ciśnienia te zaraz za zaworem N75, dmucham powietrzem około 1bara to lewy ten od kierowcy jest w porządku nic nie słychać, natomiast z drugiej strony jak dmucham w ten co leci do turbiny prawej tej od pasażera słychać świst powietrza tylko nie bardzo mogę zlokalizować w którym miejscu czy z przewodu czy tam dalej gdzie gumowy przewód przechodzi w metalowy

[ Dodano: 2015-05-27, 15:03 ]
chodzi o część oznaczoną na rysunku numerem 36
te gumowe przewody z tymi metalowymi są na stałe zmontowane?

Obrazek

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 27 maja 2015, 18:25

Jak przewód biegnący do gruszki turbiny ma nieszczleność tak jak piszesz to ta turbina będzie przeładowywać, co do przewodów to nie pomoge bo nie wiem jak one są tam połaczone, prawdopodobnie gumowe z metalowym są na opaskach zaciskowych.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kargooll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 02 mar 2014, 23:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kargooll » 27 maja 2015, 19:34

już mam, niestety jest to całość

Obrazek

spróbuję je jutro wymienić chociaż nie wiem czy mi się uda bo dojścia to tam praktycznie nie ma za wiele

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 29 maja 2015, 07:56

Hej i jak wymiana przewodów? Możliwa czy jest lipa? Daj znać.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

kargooll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 02 mar 2014, 23:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kargooll » 29 maja 2015, 16:33

bez wyjmowania silnika nie da rady wymienić tych przewodów ponieważ to jest jeden cały przewód a koniec idzie pod silnik za turbinę zero dojścia ale poradziłem sobie trochę inaczej obciąłem go zaraz za pęknięciem i założyłem stamtąd przewód gumowy na opaskę ścisnąłem, DV podłączone zero błędów doładowanie w porządku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja