Jakie amorki jakiej firmy i czy wymieniać
Jakie amorki jakiej firmy i czy wymieniać
Siemka..jakiś czas temu pisałem ze sprężynkami teraz pytanko odnośnie amorków,czy wymieniać razem czy może na razie se odpuścić bo były wymieniane bodajże 2-3 lata temu ale widzę chierowo osłony były założone czy coś bo ruda się trochę już dobrała..wiec jeśli już wogole będą sugestie ze tak to jakie, SACHS-a czy może KYB-a takie jak będą sprężynki? są tez w podobnej cenie MTS-Technik niby sportowe ale czy one mi coś dadzą w połączeniu ze zwykłymi spręż.? bo nie ukrywam tył mi trochę pływa,a w deszczowe dni to ESP potrafi puścić oko ze się załączyło,z tylu tez się na pace trochę wozi +butla wiec może lepiej coś takiego wziąć? nie chodzi mi o obniżanie czy coś tylko żeby porostu sztywno się trzymał a nie bujal jak ja po paru setkach...
DZIĘKI WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI JEŚLI PRZECZYTALI DO KOŃCA,SORRY,KRÓCEJ SIĘ NIE DAŁO
DZIĘKI WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI JEŚLI PRZECZYTALI DO KOŃCA,SORRY,KRÓCEJ SIĘ NIE DAŁO
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Teraz dostępne są praktycznie tylko gazowe (gazowo-olejowe, dokładnie).herbu pisze:Co do samych amorów - jeśli wolisz sztywniejsze, to weź jakieś gazowe,
blackstr8, kup SACHSa i ciesz się jazdą. Super Touring (niebieskie oznaczenie) mają charakterystykę jak seria, Advantage (czerwone oznaczenie) są twardsze. Alternatywa... Bilstein B4, jak wspomniał kolega wyżej.
Pozdrawiam...
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
damianio, badania na stacji można między bajki włożyć, więc tym bym się nie sugerował a już na pewno nie wyrabiał sobie opinii na tej podstawie.
Druga sprawa, skoro stare oryginały wykazywały 70% sprawności, to po co je wymieniać?
Druga sprawa, skoro stare oryginały wykazywały 70% sprawności, to po co je wymieniać?
Nie uzyska się tego, zakładając amortyzator o sportowej charakterystyce w zestawieniu z seryjną sprężyną.enduro7 pisze:kolega wyrażnie napisał żę szuka czegoś co poprawi trakcję
Pozdrawiam...
No to kurna już teraz nie wiem,skoro sportowy amorek nic nie da w zestawieniu ze zwykłą spr. to może na razie se darować wymianę amorków skoro i tak będzie mi pływał.. bo na komplet ,,sportu'' przy obecnych wydatkach raczej se nie pozwolę,a robić coś połowicznie to raczej tez nie ma sensu
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
Te stacje sa do dupy. U mnie z tylu na jednym wywalonym amorku pokazalo 80% sprawnosci, a z drugiej strony sprawny amorek rowniez mial 80%. Zajefajna ta diagnostyka.damianio pisze:odradzam Sachs - zalozylem i okazalo sie ze stare oryginalne po 300tys amortyzuja podobnie, na stacji wyszlo 70%
Przod pokazalo 90%. Amorki w aucie juz maja 10 lat i 250kkm za soba a wyniki lepsze jak nowe, no i maszyna miala pare miesiecy wczesniej legalizacje, wiec sami widzicie co one potrafia pokazac.
Co do zamiennikow amorkow, to czy ktos testowal MasterSporta lub cos wie o tych amorkach?
W przeciwienstwie do wahaczy MS info o amorkach jak na lekarstwo.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7170
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Ja wymieniłem przednie mimo że na stacji diagnostycznej pokazywało 70% - auto po przejechaniu przez poprzeczną nierówność lub zagłębienie - bujało przodem góra/dół jeszcze przez jakąś chwilę. Dodatkowo przy dohamowywaniu przed skrzyżowaniami na tarce czułem że Abs lekko się załącza bo koła podskakiwały na nierównościach.
Założyłem Sachs i jestem zadowolony , wcześniej cały komplet Sachs wymieniłem w A4 B5 i też było ok.
Na pływanie może mieć wpływ całe przednie zawieszenie , i tuleje tylnej belki w FWD
Założyłem Sachs i jestem zadowolony , wcześniej cały komplet Sachs wymieniłem w A4 B5 i też było ok.
Na pływanie może mieć wpływ całe przednie zawieszenie , i tuleje tylnej belki w FWD
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga