Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 1.8t 150 km] Nie odpala na paliwie

Silniki benzynowe
Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lis 2014, 12:15

Możesz sprawdzić co puszcza gaz, po jeździe na lpg zgaś i zdejmij wężyk podciśnieniowy co idzie do reduktora wsadz go do szklanki z wodą i zobacz czy ida bąbelki tak samo by należało sprawdzić wtryski... aleee jesli to ma jeżdzić dobrze to wtryski do wymiany przynajmniej na reg fast sam takie miałem i przejeździły ok 60 tys zanim się całkiem rozregulowały, teraz mam ac w01 bfc nie dużo droższe od regów a jak narazie sprawują sie bardzo dobrze, co do reduktora to napisz dokładnie jaki model bo jesli to alaska to tez kwalifikuje go do wymiany bo on może i dobry ale do silników o mocy do 100 km, możesz wymienić na jakiś kme bo to dobre reduktory np. silver czy tur.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 27 lis 2014, 11:38

siema , sprawa miała się tak , Wczoraj podpiąłem lapka i sprawdziłem przed odpaleniem temp wody ,na śląsku było około 9 stopni a komp z czujnika pojechał mi " - 27 " jak wiadomo kręcenie rozrusznikiem ostre , ale że do pracy jechałem a fura odpaliła lecz Pb śmierdziało z wydechu pojechałem , myślę sobie czujnik do dupy, po pracy przepoiłem wtyczkę na drugi czujnik bo mam dwa <lol> myślę sobie zobaczymy rano , podpinam rano gablotę pod kompa i ku mojemu zdziwieniu mam 122 na plusie , dwa czujniki ori uwalone . Dziś zakupiłem nowy czujnik MEYLE za 30 zł zobaczymy co dalej , będę informował w temacie .

[ Dodano: 2014-11-27, 11:38 ]



zrobiłem i chyba się wyjaśniło , ubity reduktor ,jutro zamawiam nowy bo regenerować nie będę.
Pytanie mam , czy z tego podciśnienia nie ma prawa nic lecieć nigdy , czy nap. przez kilka sekund po zgaszeniu może sobie popuścić ,jak myślicie ?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 27 lis 2014, 12:43

Ja bym się zastaniwił masz kme gold to dobry reduktor i wydajny szkoda go wymieniać, mozna go zregenerować zestaw naprawczy to koszt ok 60 zł, a ogólnie jak puszcza podciśnieniem to pewnie przez zawór bezpieczenstwa tam z boku jest taka srubka i pod nią spręzynka i taki nypelek z oringiem jak ten orong sie zużyje albo spręzyna słabo dociska to włąsnie tam popuszcza gaz i leci podcinieniem. Mozna wymienić oring albo nawet rozciagnac samą spręzynke.

[ Dodano: 2014-11-27, 12:42 ]
W sumie nawet wymienić zestaw naprawczy i za reszte kasy kupić lepsze wtryski i masz wydajny zestaw to swojego silnika :)

[ Dodano: 2014-11-27, 12:43 ]
http://lpg-forum.pl/prosba-o-ocene-t27766-45.html
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 27 lis 2014, 12:55

tak można tak zrobić , ale ja jakoś nie bardzo wieże w regeneracje , zakupie nowy reduktor to tylko 200 zł ,a na gwiazdkę kupie sobie nowe wtryski pod choinkę. :)

A jak myślisz ,to odpalanie z rana to mogło czy musiało być spowodowane tym puszczaniem gazu , bo on tak raz puszcza raz nie puszcza ,jak mu się uwidzi .

PS . gazownik mi powiedział że ostatni serwis ta instalka miała 100000 km temu , wyczytał to z kompa lpg

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 27 lis 2014, 20:34

te problemy z odpalaniem mogły być spowodowane przez to puszczanie ale nie tylko. nie wyeliminowałeś na 100% innych możliwych przyczyn.
wymieniłeś kolejny czujnik i co się dzieje? temperatura jest ok? objawy nie zniknęły?
spróbuj wykasować korekty ale nie zakręcać butli ( możliwe, że wystrojenie instalki nie jest ok)
następnie spróbuj zakręcić butlę ale nie kasować korekt i sprawdzić co się dzieje
warto było by też porównać jak wyglądają same korekty długie oraz krótkoterminowe podczas pracy na jednym i drugim paliwie

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 29 lis 2014, 14:33

grzałka pisze:wymieniłeś kolejny czujnik i co się dzieje? temperatura jest ok? objawy nie zniknęły?
tak czujnik jest nowy firmy "Meyle" temp. jest ok wskazania na Vagu są poprawne na zimno jak i na gorącym, drugi ORI czujnik padł lub był fabrycznie uszkodzony.

co do kasowania korekt i jazdy na zakręconej butli , przerabiałem to ,kasowanie nic nie pomagało ,zakręcenie butli i wypalenie resztek gazu jak pisał Łukasz pomogło .

Wymieniłem w tym samochodzie :

-nowe cewki BERU 4 szt
-nowe świece platynowe NGK 4 szt
-olej
-filtry w tym paliwa który był ORI od 2000 roku
-wymienione wszystkie podciśnienia " wężyki "
-nowy DV z ASO
-nowy termostat WAHLER
-regulacja gazu i nowe filtry
-nowa sonda 1 lambda ORI BOSCH

Dziś o 14 jak zajechałem do pracy zdjąłem wężyk z kolektora ten co na filmiku ,po pracy o 22 założyłem go z powrotem i samochód bez żadnych kasowań korekt odpalił dosłownie z pół obrotu a mam tu temp już na minusie,wszystko wskazuje na to że Łukasz miał racje z tym pyrkaniem gazu w dolot. Teraz zakupie nowy reduktor ale chyba KMS SILVER bo GOLD jest bardzo na wyrost ,następnie wsadzę nowe wtryski gazu chociaż tym co mam nic nie brakuje ,tak by to wyglądało.
Teraz też zdjąłem ten wężyk i zobaczę jak rano zapali ,ale jestem prawie pewien że problemu nie będzie.

[ Dodano: 2014-11-28, 11:27 ]
Witam.
dziś doszedł do listy nowy reduktor LPG KME SILVER ciśnienie ustawione 1.2 bara.
Zaczynam testy z odpalaniem , ale jeśli nowy jest sprawny to będzie palił na strzał. <okok>

[ Dodano: 2014-11-29, 14:33 ]
Mój problem rozwiązany winny był reduktor LPG ,teraz odpala od razu i bez kręcenia.
Dzięki Łukasz za naprowadzenie na dobry trop. :)

wojta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 20 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: crawley

Post autor: wojta » 26 maja 2015, 00:17

Witam odgrzeje kotleta bardzo prosze o pomoc .
Pali mi bezpiecznik pompy paliwa nawet jak jest odlaczona
Co zrobilem : wymienilem przekaznik bylo ok przez 100 km problem wrocil
Na prawej nodze bezpiecznika jak sprawdzam napiecie jest 3.5 volta 12 po przekreceniu kluczyka czyli napiecie po stacyjce jest i nie jest to stacyjka ? Na lewej nodze bezpiecznika jes gdzies przebicie i mam pytanie czy bezpiecznik jest po przekazniku czy przed ??bo jesli za przekaznikiem to poprowadze nowy kabel za bezpiecznikiem do pompy paliwa i powinno byc ok bo nie potrafie znalezc uszkodzonego kabla jesli sie myle i zle mysle prosze o poprawienie i pomoc w tej usterce z gory dziekuje i chetnie odpowiem na wszelkie pytania wojtek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja