[a6 c5 1.8t 150 km] Nie odpala na paliwie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Możesz sprawdzić co puszcza gaz, po jeździe na lpg zgaś i zdejmij wężyk podciśnieniowy co idzie do reduktora wsadz go do szklanki z wodą i zobacz czy ida bąbelki tak samo by należało sprawdzić wtryski... aleee jesli to ma jeżdzić dobrze to wtryski do wymiany przynajmniej na reg fast sam takie miałem i przejeździły ok 60 tys zanim się całkiem rozregulowały, teraz mam ac w01 bfc nie dużo droższe od regów a jak narazie sprawują sie bardzo dobrze, co do reduktora to napisz dokładnie jaki model bo jesli to alaska to tez kwalifikuje go do wymiany bo on może i dobry ale do silników o mocy do 100 km, możesz wymienić na jakiś kme bo to dobre reduktory np. silver czy tur.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
siema , sprawa miała się tak , Wczoraj podpiąłem lapka i sprawdziłem przed odpaleniem temp wody ,na śląsku było około 9 stopni a komp z czujnika pojechał mi " - 27 " jak wiadomo kręcenie rozrusznikiem ostre , ale że do pracy jechałem a fura odpaliła lecz Pb śmierdziało z wydechu pojechałem , myślę sobie czujnik do dupy, po pracy przepoiłem wtyczkę na drugi czujnik bo mam dwa
myślę sobie zobaczymy rano , podpinam rano gablotę pod kompa i ku mojemu zdziwieniu mam 122 na plusie , dwa czujniki ori uwalone . Dziś zakupiłem nowy czujnik MEYLE za 30 zł zobaczymy co dalej , będę informował w temacie .
[ Dodano: 2014-11-27, 11:38 ]
zrobiłem i chyba się wyjaśniło , ubity reduktor ,jutro zamawiam nowy bo regenerować nie będę.
Pytanie mam , czy z tego podciśnienia nie ma prawa nic lecieć nigdy , czy nap. przez kilka sekund po zgaszeniu może sobie popuścić ,jak myślicie ?

[ Dodano: 2014-11-27, 11:38 ]
zrobiłem i chyba się wyjaśniło , ubity reduktor ,jutro zamawiam nowy bo regenerować nie będę.
Pytanie mam , czy z tego podciśnienia nie ma prawa nic lecieć nigdy , czy nap. przez kilka sekund po zgaszeniu może sobie popuścić ,jak myślicie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Ja bym się zastaniwił masz kme gold to dobry reduktor i wydajny szkoda go wymieniać, mozna go zregenerować zestaw naprawczy to koszt ok 60 zł, a ogólnie jak puszcza podciśnieniem to pewnie przez zawór bezpieczenstwa tam z boku jest taka srubka i pod nią spręzynka i taki nypelek z oringiem jak ten orong sie zużyje albo spręzyna słabo dociska to włąsnie tam popuszcza gaz i leci podcinieniem. Mozna wymienić oring albo nawet rozciagnac samą spręzynke.
[ Dodano: 2014-11-27, 12:42 ]
W sumie nawet wymienić zestaw naprawczy i za reszte kasy kupić lepsze wtryski i masz wydajny zestaw to swojego silnika
[ Dodano: 2014-11-27, 12:43 ]
http://lpg-forum.pl/prosba-o-ocene-t27766-45.html
[ Dodano: 2014-11-27, 12:42 ]
W sumie nawet wymienić zestaw naprawczy i za reszte kasy kupić lepsze wtryski i masz wydajny zestaw to swojego silnika

[ Dodano: 2014-11-27, 12:43 ]
http://lpg-forum.pl/prosba-o-ocene-t27766-45.html
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
tak można tak zrobić , ale ja jakoś nie bardzo wieże w regeneracje , zakupie nowy reduktor to tylko 200 zł ,a na gwiazdkę kupie sobie nowe wtryski pod choinkę.
A jak myślisz ,to odpalanie z rana to mogło czy musiało być spowodowane tym puszczaniem gazu , bo on tak raz puszcza raz nie puszcza ,jak mu się uwidzi .
PS . gazownik mi powiedział że ostatni serwis ta instalka miała 100000 km temu , wyczytał to z kompa lpg

A jak myślisz ,to odpalanie z rana to mogło czy musiało być spowodowane tym puszczaniem gazu , bo on tak raz puszcza raz nie puszcza ,jak mu się uwidzi .
PS . gazownik mi powiedział że ostatni serwis ta instalka miała 100000 km temu , wyczytał to z kompa lpg
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
te problemy z odpalaniem mogły być spowodowane przez to puszczanie ale nie tylko. nie wyeliminowałeś na 100% innych możliwych przyczyn.
wymieniłeś kolejny czujnik i co się dzieje? temperatura jest ok? objawy nie zniknęły?
spróbuj wykasować korekty ale nie zakręcać butli ( możliwe, że wystrojenie instalki nie jest ok)
następnie spróbuj zakręcić butlę ale nie kasować korekt i sprawdzić co się dzieje
warto było by też porównać jak wyglądają same korekty długie oraz krótkoterminowe podczas pracy na jednym i drugim paliwie
wymieniłeś kolejny czujnik i co się dzieje? temperatura jest ok? objawy nie zniknęły?
spróbuj wykasować korekty ale nie zakręcać butli ( możliwe, że wystrojenie instalki nie jest ok)
następnie spróbuj zakręcić butlę ale nie kasować korekt i sprawdzić co się dzieje
warto było by też porównać jak wyglądają same korekty długie oraz krótkoterminowe podczas pracy na jednym i drugim paliwie
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
tak czujnik jest nowy firmy "Meyle" temp. jest ok wskazania na Vagu są poprawne na zimno jak i na gorącym, drugi ORI czujnik padł lub był fabrycznie uszkodzony.grzałka pisze:wymieniłeś kolejny czujnik i co się dzieje? temperatura jest ok? objawy nie zniknęły?
co do kasowania korekt i jazdy na zakręconej butli , przerabiałem to ,kasowanie nic nie pomagało ,zakręcenie butli i wypalenie resztek gazu jak pisał Łukasz pomogło .
Wymieniłem w tym samochodzie :
-nowe cewki BERU 4 szt
-nowe świece platynowe NGK 4 szt
-olej
-filtry w tym paliwa który był ORI od 2000 roku
-wymienione wszystkie podciśnienia " wężyki "
-nowy DV z ASO
-nowy termostat WAHLER
-regulacja gazu i nowe filtry
-nowa sonda 1 lambda ORI BOSCH
Dziś o 14 jak zajechałem do pracy zdjąłem wężyk z kolektora ten co na filmiku ,po pracy o 22 założyłem go z powrotem i samochód bez żadnych kasowań korekt odpalił dosłownie z pół obrotu a mam tu temp już na minusie,wszystko wskazuje na to że Łukasz miał racje z tym pyrkaniem gazu w dolot. Teraz zakupie nowy reduktor ale chyba KMS SILVER bo GOLD jest bardzo na wyrost ,następnie wsadzę nowe wtryski gazu chociaż tym co mam nic nie brakuje ,tak by to wyglądało.
Teraz też zdjąłem ten wężyk i zobaczę jak rano zapali ,ale jestem prawie pewien że problemu nie będzie.
[ Dodano: 2014-11-28, 11:27 ]
Witam.
dziś doszedł do listy nowy reduktor LPG KME SILVER ciśnienie ustawione 1.2 bara.
Zaczynam testy z odpalaniem , ale jeśli nowy jest sprawny to będzie palił na strzał.

[ Dodano: 2014-11-29, 14:33 ]
Mój problem rozwiązany winny był reduktor LPG ,teraz odpala od razu i bez kręcenia.
Dzięki Łukasz za naprowadzenie na dobry trop.

Witam odgrzeje kotleta bardzo prosze o pomoc .
Pali mi bezpiecznik pompy paliwa nawet jak jest odlaczona
Co zrobilem : wymienilem przekaznik bylo ok przez 100 km problem wrocil
Na prawej nodze bezpiecznika jak sprawdzam napiecie jest 3.5 volta 12 po przekreceniu kluczyka czyli napiecie po stacyjce jest i nie jest to stacyjka ? Na lewej nodze bezpiecznika jes gdzies przebicie i mam pytanie czy bezpiecznik jest po przekazniku czy przed ??bo jesli za przekaznikiem to poprowadze nowy kabel za bezpiecznikiem do pompy paliwa i powinno byc ok bo nie potrafie znalezc uszkodzonego kabla jesli sie myle i zle mysle prosze o poprawienie i pomoc w tej usterce z gory dziekuje i chetnie odpowiem na wszelkie pytania wojtek
Pali mi bezpiecznik pompy paliwa nawet jak jest odlaczona
Co zrobilem : wymienilem przekaznik bylo ok przez 100 km problem wrocil
Na prawej nodze bezpiecznika jak sprawdzam napiecie jest 3.5 volta 12 po przekreceniu kluczyka czyli napiecie po stacyjce jest i nie jest to stacyjka ? Na lewej nodze bezpiecznika jes gdzies przebicie i mam pytanie czy bezpiecznik jest po przekazniku czy przed ??bo jesli za przekaznikiem to poprowadze nowy kabel za bezpiecznikiem do pompy paliwa i powinno byc ok bo nie potrafie znalezc uszkodzonego kabla jesli sie myle i zle mysle prosze o poprawienie i pomoc w tej usterce z gory dziekuje i chetnie odpowiem na wszelkie pytania wojtek