Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[a6 c5 1.8t 150 km] Nie odpala na paliwie

Silniki benzynowe
Wiesiek 87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie

[a6 c5 1.8t 150 km] Nie odpala na paliwie

Post autor: Wiesiek 87 » 03 sty 2011, 15:31

Witam!

Mam taki problem mój samochodzik czasami nie chce odpalić na paliwie tzn odpali zaraz zgaśnie i później już można kręcić aż się chyba by aku rozładował a nie odpali, gdy próbuje go odpalić awaryjnie na gazie to zapali i po przejechaniu jakiegoś kawałka drogi jak zgaszę samochód to później przeważ znów odpala na benzynie parę razy aż do czasu gdy po odpaleniu nie zgaśnie. Miałem podpięty samochód pod komputer i nic nie wskazywało. Mam pytanko jaka może być przyczyna????

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 03 sty 2011, 17:26

witam. pompa paliwa do sprawdzenie ,jest duże prawdopodobieństwo że to pompa kończy swój żywot .pozdro
tylko quatrro !!!

Wiesiek 87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie

Post autor: Wiesiek 87 » 03 sty 2011, 20:23

Ale pompa była rok temu wymieniana na nową......

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 03 sty 2011, 20:37

moze sz miec cos z cisniueniem paiwa zacznij od pompy to norma potem filtr paliwa nastepnie czujnik cisnienia paliwa aha przy wymianie filtra paliwa sprawdz czy układ nie jest zapowietrzony ;-)

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 04 sty 2011, 07:58

Wiesiek 87 pisze:Ale pompa była rok temu wymieniana na nową......
Ty wymieniałeś? Wsadziłeś ori?

Jeśli nie Ty, to jeśli poprzedni właściciel wsadził jakieś badziewie z Allegro za stówę, to normalne, że znów padło...

Wiesiek 87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie

Post autor: Wiesiek 87 » 04 sty 2011, 18:03

Akurat pompę wymieniałem u porządnego mechanika który badziewia nie zakłada, bo daje na to gwarancję.....

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 05 sty 2011, 08:57

No to pompa OK, trzeba szukać dalej. Nie miałem takich objawów, więc może koledzy z forum pomogą. Powodzenia ;-)

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 05 sty 2011, 20:49

kolego sprawdz elektryke zwłaszcza przewody komputera i bezpieczniki przyczyną moze zwarcie na sterowniku komputera mogła woda sie dostac i jest problem mycie po cisnioeniem itd ostatnio przerabiłem to w a6 c6 nieszczelna obudowa komp i problem gotowy pozdro ;-)

Awatar użytkownika
levi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 15 wrz 2010, 09:50
Lokalizacja: =3City=

Post autor: levi » 06 sty 2011, 13:30

No tak ,ale pompa mogła się zepsuć np. od niewymienionego filtra paliwa lub zapchanego przewodu,itd.

Może masz gdzieś nieszczelność w przewodzie (lubią puszczać te przewody na łączeniu sztywny -miękki )

Pompę możesz sam sprawdzić podpinasz od aku + i - do pompy i wtedy słyszysz czy chodzi równo ,od razu zaskakuje,itp.

kriiss235
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:52
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: kriiss235 » 06 sty 2011, 19:05

Najłatwiej odkrec przewód paliwowy zasilajacy i spr a takze jak przekrecisz kluczyk to powinienes ja słyszec dale jezeli masz gaz to jest tam i przekaznik ktury puszcza gaz a wyłacza pompke paliwowa przyczyn moze byc sporo

Wiesiek 87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie

Post autor: Wiesiek 87 » 06 sty 2011, 19:56

Witam klubowiczów!

Wasze opinie są bardzo przydatne ale pragnę także przypomnieć że w ciągu 3 tygodni zrobiło mi się tak 3 razy. Ponieważ jak rano odpalam samochód to za pierwszym razem odpala a problem jest jak się zagrzeje i to jak już pisałem nie zawsze tylko w przypadku że zapali i zgaśnie od razu wtedy pozamiatane;( zostaje jedynie awaryjne odpalenie na gazie......... Więc np. jeśli pompa by wysiadła ( przypominam że wymieniałem) to by ciężko palił albo w ogóle by nie zapalił( tak miałem ostatnio - przed wymianą) a chyba nie że zimny zapali a ciepły nie??? ;/

Paluch85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paluch85 » 07 sty 2011, 17:35

U mnie były dokladnie takie same objawy jak u Ciebie.

Okazało sie ze jednak pompa paliwa uszkodzona, szczotki sie zapiekaly i nie podawala Pb.

Jak nie chce ci odpalic to puknij mocno w pompe jednocześnie kręcąc rozrusznikiem, wtedy szczotki powionny sie ruszyc, pompa zassa paliwo i odpali.

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 06 lis 2014, 20:54

Ja to jestem górnik , odkopuję tematy . <rotfl>

Witam , panowie jeśli możecie to uświadomcie mnie w moim rozumowaniu :)

Problem ma taki że gablota po nocy ,powiedzmy 8h słabo odpala , czujnik temp. wyeliminowałem ,bo mam króciec na dwa i mając możliwość i wiedzę że trudno go wymienić zamontowałem dwa z czego jeden nowy ,tak że tylko wtyczkę przepinam ,temp. na VAGu zbliżona do temp. otoczenia różnica 1 stopnia.
W momencie jak już odpali to od razu zgaszę i kolejne przekręcenie kluczyka to już od strzała odpala ,po mojemu wychodzi mi na cofające się paliwo ,myślę nad zaworkiem zwrotnym. Tak czy siak czy Wam też to wygląda na cofające się paliwo?
Po tym pierwszym utrudnionym uruchomieniem ,kolejne następne odpala od razu aż do kolejnego postoju około 8h
Na VAGu zero błędów.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 lis 2014, 21:33

Możliwe że reduktor lub wtryski puszczają gaz do kolektora po dłuższym postoju, wieczorem zakręć gaz na butli i wypal wszystko i zobacz jak rano odpali, jedna przyczyne wyeliminujesz.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 11 lis 2014, 10:23

Tak zrobię. ,czytałem tą poradę odnosnie gazu na forum passata. Rano jak będę jechal do domu z pracy to za kręcę gaz i wypale, resztę drogi dojadę na PB . Dam cynk co z tego wyszło.

[ Dodano: 2014-11-07, 10:39 ]
Witam, panowie chciałem dodać takie info ,, wczoraj zanim napisałem posta zatankowałem do Audi Pb bo już prawie rezerwa była a czytałem że kila osób miało właśnie problem z odpalaniem jeśli był niski stan paliwa ,teraz mam 1/3 baku i dziś rano po pracy fura odpaliła od strzała , może to był zbieg okoliczności ,tak czy siak zobaczę jeszcze raz rano po nocy jak zapali ,jeśli będzie normalnie to teoretycznie po problemie ,jeśli nie to stosuję patent z odcięciem gazu. Nie zrobię odcinki gazu dziś bo mogą nałożyć się dwie opcje i nie będzie wiadomo która zadziałała :] Piszę to po to bo wielu szuka pomocy w necie odnośnie odpalania 1.8t i dla nielicznej rzeszy ludzi może to być lekarstwo ,być może i dla mnie :

[ Dodano: 2014-11-09, 17:57 ]
no i jednak kiszka ,dziś znowu ten objaw. Zastanawia mnie jedna sprawa ,czy to może przekaźnik nie świruje ,bo dziś jak bym nie słyszał pompki . Podpowie ktoś który to przekaźnik jest i gdzie siedzi. , bo w necie za bardzo nie ma fotki i info .

pS - droga taka pompka jest ,i jakiej firmy ewentualnie zakupić , jeśli by ktoś miał ochotę jeszcze podpowiedzieć czy łatwo wymienić wkład to było by super :)

[ Dodano: 2014-11-11, 10:23 ]
więc tak , od 2 dni mam zakręcony gaz na butli było to już 5 odpaleń po postoju ,przed rozpoczęciem próby skasowałem vagiem korekty ,auto z rana odpala normalnie nie widzę żadnych problemów , wtryski mam Valteki czerwone a reduktor Tamasetto gaz po regulacjach i nowych filtrach ,i tu pojawia się pytanie ,które z nich może puszczać ten gaz ,a może kupić nowe wtryski REG FAST i nowy reduktor , Łukasz jakie masz wtryski i reduktor u siebie ,może i ja bym to zapodał .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl