[a6 c5 1.8t 150 km] Nie odpala na paliwie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
- Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie
[a6 c5 1.8t 150 km] Nie odpala na paliwie
Witam!
Mam taki problem mój samochodzik czasami nie chce odpalić na paliwie tzn odpali zaraz zgaśnie i później już można kręcić aż się chyba by aku rozładował a nie odpali, gdy próbuje go odpalić awaryjnie na gazie to zapali i po przejechaniu jakiegoś kawałka drogi jak zgaszę samochód to później przeważ znów odpala na benzynie parę razy aż do czasu gdy po odpaleniu nie zgaśnie. Miałem podpięty samochód pod komputer i nic nie wskazywało. Mam pytanko jaka może być przyczyna????
Mam taki problem mój samochodzik czasami nie chce odpalić na paliwie tzn odpali zaraz zgaśnie i później już można kręcić aż się chyba by aku rozładował a nie odpali, gdy próbuje go odpalić awaryjnie na gazie to zapali i po przejechaniu jakiegoś kawałka drogi jak zgaszę samochód to później przeważ znów odpala na benzynie parę razy aż do czasu gdy po odpaleniu nie zgaśnie. Miałem podpięty samochód pod komputer i nic nie wskazywało. Mam pytanko jaka może być przyczyna????
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
- Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
- Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie
No tak ,ale pompa mogła się zepsuć np. od niewymienionego filtra paliwa lub zapchanego przewodu,itd.
Może masz gdzieś nieszczelność w przewodzie (lubią puszczać te przewody na łączeniu sztywny -miękki )
Pompę możesz sam sprawdzić podpinasz od aku + i - do pompy i wtedy słyszysz czy chodzi równo ,od razu zaskakuje,itp.
Może masz gdzieś nieszczelność w przewodzie (lubią puszczać te przewody na łączeniu sztywny -miękki )
Pompę możesz sam sprawdzić podpinasz od aku + i - do pompy i wtedy słyszysz czy chodzi równo ,od razu zaskakuje,itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 paź 2010, 12:30
- Lokalizacja: Lubliniec / Śląskie
Witam klubowiczów!
Wasze opinie są bardzo przydatne ale pragnę także przypomnieć że w ciągu 3 tygodni zrobiło mi się tak 3 razy. Ponieważ jak rano odpalam samochód to za pierwszym razem odpala a problem jest jak się zagrzeje i to jak już pisałem nie zawsze tylko w przypadku że zapali i zgaśnie od razu wtedy pozamiatane;( zostaje jedynie awaryjne odpalenie na gazie......... Więc np. jeśli pompa by wysiadła ( przypominam że wymieniałem) to by ciężko palił albo w ogóle by nie zapalił( tak miałem ostatnio - przed wymianą) a chyba nie że zimny zapali a ciepły nie???
Wasze opinie są bardzo przydatne ale pragnę także przypomnieć że w ciągu 3 tygodni zrobiło mi się tak 3 razy. Ponieważ jak rano odpalam samochód to za pierwszym razem odpala a problem jest jak się zagrzeje i to jak już pisałem nie zawsze tylko w przypadku że zapali i zgaśnie od razu wtedy pozamiatane;( zostaje jedynie awaryjne odpalenie na gazie......... Więc np. jeśli pompa by wysiadła ( przypominam że wymieniałem) to by ciężko palił albo w ogóle by nie zapalił( tak miałem ostatnio - przed wymianą) a chyba nie że zimny zapali a ciepły nie???

- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja to jestem górnik , odkopuję tematy .
Witam , panowie jeśli możecie to uświadomcie mnie w moim rozumowaniu
Problem ma taki że gablota po nocy ,powiedzmy 8h słabo odpala , czujnik temp. wyeliminowałem ,bo mam króciec na dwa i mając możliwość i wiedzę że trudno go wymienić zamontowałem dwa z czego jeden nowy ,tak że tylko wtyczkę przepinam ,temp. na VAGu zbliżona do temp. otoczenia różnica 1 stopnia.
W momencie jak już odpali to od razu zgaszę i kolejne przekręcenie kluczyka to już od strzała odpala ,po mojemu wychodzi mi na cofające się paliwo ,myślę nad zaworkiem zwrotnym. Tak czy siak czy Wam też to wygląda na cofające się paliwo?
Po tym pierwszym utrudnionym uruchomieniem ,kolejne następne odpala od razu aż do kolejnego postoju około 8h
Na VAGu zero błędów.

Witam , panowie jeśli możecie to uświadomcie mnie w moim rozumowaniu

Problem ma taki że gablota po nocy ,powiedzmy 8h słabo odpala , czujnik temp. wyeliminowałem ,bo mam króciec na dwa i mając możliwość i wiedzę że trudno go wymienić zamontowałem dwa z czego jeden nowy ,tak że tylko wtyczkę przepinam ,temp. na VAGu zbliżona do temp. otoczenia różnica 1 stopnia.
W momencie jak już odpali to od razu zgaszę i kolejne przekręcenie kluczyka to już od strzała odpala ,po mojemu wychodzi mi na cofające się paliwo ,myślę nad zaworkiem zwrotnym. Tak czy siak czy Wam też to wygląda na cofające się paliwo?
Po tym pierwszym utrudnionym uruchomieniem ,kolejne następne odpala od razu aż do kolejnego postoju około 8h
Na VAGu zero błędów.
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak zrobię. ,czytałem tą poradę odnosnie gazu na forum passata. Rano jak będę jechal do domu z pracy to za kręcę gaz i wypale, resztę drogi dojadę na PB . Dam cynk co z tego wyszło.
[ Dodano: 2014-11-07, 10:39 ]
Witam, panowie chciałem dodać takie info ,, wczoraj zanim napisałem posta zatankowałem do Audi Pb bo już prawie rezerwa była a czytałem że kila osób miało właśnie problem z odpalaniem jeśli był niski stan paliwa ,teraz mam 1/3 baku i dziś rano po pracy fura odpaliła od strzała , może to był zbieg okoliczności ,tak czy siak zobaczę jeszcze raz rano po nocy jak zapali ,jeśli będzie normalnie to teoretycznie po problemie ,jeśli nie to stosuję patent z odcięciem gazu. Nie zrobię odcinki gazu dziś bo mogą nałożyć się dwie opcje i nie będzie wiadomo która zadziałała
Piszę to po to bo wielu szuka pomocy w necie odnośnie odpalania 1.8t i dla nielicznej rzeszy ludzi może to być lekarstwo ,być może i dla mnie :
[ Dodano: 2014-11-09, 17:57 ]
no i jednak kiszka ,dziś znowu ten objaw. Zastanawia mnie jedna sprawa ,czy to może przekaźnik nie świruje ,bo dziś jak bym nie słyszał pompki . Podpowie ktoś który to przekaźnik jest i gdzie siedzi. , bo w necie za bardzo nie ma fotki i info .
pS - droga taka pompka jest ,i jakiej firmy ewentualnie zakupić , jeśli by ktoś miał ochotę jeszcze podpowiedzieć czy łatwo wymienić wkład to było by super
[ Dodano: 2014-11-11, 10:23 ]
więc tak , od 2 dni mam zakręcony gaz na butli było to już 5 odpaleń po postoju ,przed rozpoczęciem próby skasowałem vagiem korekty ,auto z rana odpala normalnie nie widzę żadnych problemów , wtryski mam Valteki czerwone a reduktor Tamasetto gaz po regulacjach i nowych filtrach ,i tu pojawia się pytanie ,które z nich może puszczać ten gaz ,a może kupić nowe wtryski REG FAST i nowy reduktor , Łukasz jakie masz wtryski i reduktor u siebie ,może i ja bym to zapodał .
[ Dodano: 2014-11-07, 10:39 ]
Witam, panowie chciałem dodać takie info ,, wczoraj zanim napisałem posta zatankowałem do Audi Pb bo już prawie rezerwa była a czytałem że kila osób miało właśnie problem z odpalaniem jeśli był niski stan paliwa ,teraz mam 1/3 baku i dziś rano po pracy fura odpaliła od strzała , może to był zbieg okoliczności ,tak czy siak zobaczę jeszcze raz rano po nocy jak zapali ,jeśli będzie normalnie to teoretycznie po problemie ,jeśli nie to stosuję patent z odcięciem gazu. Nie zrobię odcinki gazu dziś bo mogą nałożyć się dwie opcje i nie będzie wiadomo która zadziałała
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2014-11-09, 17:57 ]
no i jednak kiszka ,dziś znowu ten objaw. Zastanawia mnie jedna sprawa ,czy to może przekaźnik nie świruje ,bo dziś jak bym nie słyszał pompki . Podpowie ktoś który to przekaźnik jest i gdzie siedzi. , bo w necie za bardzo nie ma fotki i info .
pS - droga taka pompka jest ,i jakiej firmy ewentualnie zakupić , jeśli by ktoś miał ochotę jeszcze podpowiedzieć czy łatwo wymienić wkład to było by super

[ Dodano: 2014-11-11, 10:23 ]
więc tak , od 2 dni mam zakręcony gaz na butli było to już 5 odpaleń po postoju ,przed rozpoczęciem próby skasowałem vagiem korekty ,auto z rana odpala normalnie nie widzę żadnych problemów , wtryski mam Valteki czerwone a reduktor Tamasetto gaz po regulacjach i nowych filtrach ,i tu pojawia się pytanie ,które z nich może puszczać ten gaz ,a może kupić nowe wtryski REG FAST i nowy reduktor , Łukasz jakie masz wtryski i reduktor u siebie ,może i ja bym to zapodał .