RafiA6, jestem pewien że kopcił dlatego że zapłon był jeszcze bardziej opóźniony niż jest teraz, a to kopcenie to nic innego jak niedopalone paliwo. Ten kąt to sam ustawiałeś czy jakiś mechanik? (tylko bez oszustwRafiA6 pisze:no jakos sie kulam ale mocy brakuje, paska raczej nie trzeba przestawiac bo mialem juz ustawiony kąt na 0.0 BTDC tylko wtedy kopcil jak parowoz i byl jeszcze slabszy
[ AKN 2.5 150 KM] brak mocy od początku obrotów
-
maestro100
sam przestawialem, bo mechanikom nie wierze jak psom, mechanicy to od razu wałki, pompa, wtryski a pozniej sie zobaczy, przestawialem przez caly zakres regulacji i nic z tegomaestro100 pisze:RafiA6, jestem pewien że kopcił dlatego że zapłon był jeszcze bardziej opóźniony niż jest teraz, a to kopcenie to nic innego jak niedopalone paliwo. Ten kąt to sam ustawiałeś czy jakiś mechanik? (tylko bez oszustwRafiA6 pisze:no jakos sie kulam ale mocy brakuje, paska raczej nie trzeba przestawiac bo mialem juz ustawiony kąt na 0.0 BTDC tylko wtedy kopcil jak parowoz i byl jeszcze slabszy).
-
maestro100
-
blackpanther
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
-
blackpanther
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
jak ustawie pompe na blokade to we wlewie oleju jest tak jakby jedynka rzymska i zero albo litera O, co do przestawienia paska o jeden zabek do przodu to jest problem z odpaleniem, ja podejrzewam ze to na ktorejs glowicy mam przestawione, a konkretnie na prawej patrzac od przodu bo tak stuka na niej bardziejblackpanther pisze:Lewa czy prawaRafiA6 pisze:wyglada ze na jednejblackpanther pisze:Gra na obu głowicach ,czy na jednej .Jeżeli ustawisz pompę na blokade to jest znak na wałku rozrządu patrząc sie przez wlew oleju na wałek??
-
maestro100
no tak, przekrecilem kolkiem w prawo zgodnie z ruchem wskazowek zegara,maestro100 pisze:Na pewno w dobrą stronę przestawiłeś pasek? Bo z Twojego opisu wynika że jeszcze bardziej opóźniłeś zapłon. Masz obrócić koło pompy względem paska w prawo o ząb.RafiA6 pisze:co do przestawienia paska o jeden zabek do przodu to jest problem z odpaleniem




moze te screeny cos wam podpowiedza bo jedynie polski Vag mi chodzi bez problemow
maestro100 pisze:Dorzuć jeszcze screena grupy 4 gdy w ustawieniach pierwotnych będzie na późno.


nie wiem moze sie myle ale 12* BTDC to chyba mocno przyspieszony zaplon? wiec nie rozumiem po co go jeszcze przyspieszac, ja juz dzis przestawialem kat wtrysku przez caly zakres regulacji i nie przywrocilo mocy, takze przestawianie kąta wtrysku jest zbyteczne, cos sie dzieje z zaworem egr bo on sie co chwila otwiera i zamyka i skacze o 100% masa zasysanego powietrza, silnik przy obrotach 3 tys zaczyna sie dlawic wyglada to jakby nie dostawal powietrza i jakos tak wogole malo powietrza przez filtr zaciaga bo jak przylozyc dlon do filtra tam gdzie powietrze ciagnie to prawie nie jest wyczuwalne zasysanie a to powinno reke wciagnac, mozna mu zatknac dolot a silnik dalej chodzi
-
tibu
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
- Imię: Tonny
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Tuchów
dziwne dziwne, uszczelki pod kolektorami ok? nie słychać jakiegoś zasysania powietrza?RafiA6 pisze:silnik przy obrotach 3 tys zaczyna sie dlawic wyglada to jakby nie dostawal powietrza i jakos tak wogole malo powietrza przez filtr zaciaga bo jak przylozyc dlon do filtra tam gdzie powietrze ciagnie to prawie nie jest wyczuwalne zasysanie a to powinno reke wciagnac, mozna mu zatknac dolot a silnik dalej chodzi
coś mi sie widzi że tu bedzie grubsza sprawa
no wlasnie nie slychac, grubsza sprawa to nie moze byc bo ja tym autem na codzien jezdze, tylko chwilami mu mocy brakuje, pali rano na dotyk, cieply tez, to co tam m oze za gruba sprawa byc?tibu pisze:dziwne dziwne, uszczelki pod kolektorami ok? nie słychać jakiegoś zasysania powietrza?RafiA6 pisze:silnik przy obrotach 3 tys zaczyna sie dlawic wyglada to jakby nie dostawal powietrza i jakos tak wogole malo powietrza przez filtr zaciaga bo jak przylozyc dlon do filtra tam gdzie powietrze ciagnie to prawie nie jest wyczuwalne zasysanie a to powinno reke wciagnac, mozna mu zatknac dolot a silnik dalej chodzi
coś mi sie widzi że tu bedzie grubsza sprawa
-
krystek511
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 30 cze 2013, 22:57
- Lokalizacja: Sanok
czy jak miałeś sciągniete pokrywy zaworów i patrzyłeś czy dzwinienki są na swoich miejscach, to czy sprawdziłeś położenie wałków czy ktoryś nie jest o ząbek zle ustawiony ?RafiA6 pisze:u mnie walki sa jak nowe a dzwigienki na swoich miejscach a jednak czasami ma muła.... i silnik chodzi jakby polowy dzwigienek nie bylo, podejrzewam zle ustawiony rozrzad
no wlasnie nie sprawdzalemkrystek511 pisze:czy jak miałeś sciągniete pokrywy zaworów i patrzyłeś czy dzwinienki są na swoich miejscach, to czy sprawdziłeś położenie wałków czy ktoryś nie jest o ząbek zle ustawiony ?RafiA6 pisze:u mnie walki sa jak nowe a dzwigienki na swoich miejscach a jednak czasami ma muła.... i silnik chodzi jakby polowy dzwigienek nie bylo, podejrzewam zle ustawiony rozrzad








