Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] brak mocy od początku obrotów

Silniki wysokoprężne
maestro100

Post autor: maestro100 » 03 lis 2013, 13:29

RafiA6 pisze:no jakos sie kulam ale mocy brakuje, paska raczej nie trzeba przestawiac bo mialem juz ustawiony kąt na 0.0 BTDC tylko wtedy kopcil jak parowoz i byl jeszcze slabszy
RafiA6, jestem pewien że kopcił dlatego że zapłon był jeszcze bardziej opóźniony niż jest teraz, a to kopcenie to nic innego jak niedopalone paliwo. Ten kąt to sam ustawiałeś czy jakiś mechanik? (tylko bez oszustw ;) ).

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 03 lis 2013, 17:14

maestro100 pisze:
RafiA6 pisze:no jakos sie kulam ale mocy brakuje, paska raczej nie trzeba przestawiac bo mialem juz ustawiony kąt na 0.0 BTDC tylko wtedy kopcil jak parowoz i byl jeszcze slabszy
RafiA6, jestem pewien że kopcił dlatego że zapłon był jeszcze bardziej opóźniony niż jest teraz, a to kopcenie to nic innego jak niedopalone paliwo. Ten kąt to sam ustawiałeś czy jakiś mechanik? (tylko bez oszustw ;) ).
sam przestawialem, bo mechanikom nie wierze jak psom, mechanicy to od razu wałki, pompa, wtryski a pozniej sie zobaczy, przestawialem przez caly zakres regulacji i nic z tego

maestro100

Post autor: maestro100 » 03 lis 2013, 22:02

RafiA6 pisze:przestawialem przez caly zakres regulacji i nic z tego
No to na moją odpowiedzialność poluzuj napinacz i przestaw pasek o jeden ząbek (koło pasowe pompy obróć w prawą stronę jak w zegarku- regulacji nie ruszaj).
Po tym zabiegu pochwal się 004.

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 03 lis 2013, 23:58

Gra na obu głowicach ,czy na jednej .

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 04 lis 2013, 08:58

blackpanther pisze:Gra na obu głowicach ,czy na jednej .
wyglada ze na jednej

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 04 lis 2013, 09:33

RafiA6 pisze:
blackpanther pisze:Gra na obu głowicach ,czy na jednej .
wyglada ze na jednej
Lewa czy prawa ?? Jeżeli ustawisz pompę na blokade to jest znak na wałku rozrządu patrząc sie przez wlew oleju na wałek??

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 04 lis 2013, 11:29

blackpanther pisze:
RafiA6 pisze:
blackpanther pisze:Gra na obu głowicach ,czy na jednej .
wyglada ze na jednej
Lewa czy prawa ?? Jeżeli ustawisz pompę na blokade to jest znak na wałku rozrządu patrząc sie przez wlew oleju na wałek??
jak ustawie pompe na blokade to we wlewie oleju jest tak jakby jedynka rzymska i zero albo litera O, co do przestawienia paska o jeden zabek do przodu to jest problem z odpaleniem, ja podejrzewam ze to na ktorejs glowicy mam przestawione, a konkretnie na prawej patrzac od przodu bo tak stuka na niej bardziej

maestro100

Post autor: maestro100 » 04 lis 2013, 12:32

RafiA6 pisze:co do przestawienia paska o jeden zabek do przodu to jest problem z odpaleniem
Na pewno w dobrą stronę przestawiłeś pasek? Bo z Twojego opisu wynika że jeszcze bardziej opóźniłeś zapłon. Masz obrócić koło pompy względem paska w prawo o ząb.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 04 lis 2013, 13:38

maestro100 pisze:
RafiA6 pisze:co do przestawienia paska o jeden zabek do przodu to jest problem z odpaleniem
Na pewno w dobrą stronę przestawiłeś pasek? Bo z Twojego opisu wynika że jeszcze bardziej opóźniłeś zapłon. Masz obrócić koło pompy względem paska w prawo o ząb.
no tak, przekrecilem kolkiem w prawo zgodnie z ruchem wskazowek zegara,
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
moze te screeny cos wam podpowiedza bo jedynie polski Vag mi chodzi bez problemow

maestro100

Post autor: maestro100 » 04 lis 2013, 15:36

Dorzuć jeszcze screena grupy 4 gdy w ustawieniach pierwotnych będzie na późno.

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 04 lis 2013, 17:06

maestro100 pisze:Dorzuć jeszcze screena grupy 4 gdy w ustawieniach pierwotnych będzie na późno.
Obrazek
Obrazek
nie wiem moze sie myle ale 12* BTDC to chyba mocno przyspieszony zaplon? wiec nie rozumiem po co go jeszcze przyspieszac, ja juz dzis przestawialem kat wtrysku przez caly zakres regulacji i nie przywrocilo mocy, takze przestawianie kąta wtrysku jest zbyteczne, cos sie dzieje z zaworem egr bo on sie co chwila otwiera i zamyka i skacze o 100% masa zasysanego powietrza, silnik przy obrotach 3 tys zaczyna sie dlawic wyglada to jakby nie dostawal powietrza i jakos tak wogole malo powietrza przez filtr zaciaga bo jak przylozyc dlon do filtra tam gdzie powietrze ciagnie to prawie nie jest wyczuwalne zasysanie a to powinno reke wciagnac, mozna mu zatknac dolot a silnik dalej chodzi

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 04 lis 2013, 19:03

RafiA6 pisze:silnik przy obrotach 3 tys zaczyna sie dlawic wyglada to jakby nie dostawal powietrza i jakos tak wogole malo powietrza przez filtr zaciaga bo jak przylozyc dlon do filtra tam gdzie powietrze ciagnie to prawie nie jest wyczuwalne zasysanie a to powinno reke wciagnac, mozna mu zatknac dolot a silnik dalej chodzi
dziwne dziwne, uszczelki pod kolektorami ok? nie słychać jakiegoś zasysania powietrza?
coś mi sie widzi że tu bedzie grubsza sprawa

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 04 lis 2013, 19:38

tibu pisze:
RafiA6 pisze:silnik przy obrotach 3 tys zaczyna sie dlawic wyglada to jakby nie dostawal powietrza i jakos tak wogole malo powietrza przez filtr zaciaga bo jak przylozyc dlon do filtra tam gdzie powietrze ciagnie to prawie nie jest wyczuwalne zasysanie a to powinno reke wciagnac, mozna mu zatknac dolot a silnik dalej chodzi
dziwne dziwne, uszczelki pod kolektorami ok? nie słychać jakiegoś zasysania powietrza?
coś mi sie widzi że tu bedzie grubsza sprawa
no wlasnie nie slychac, grubsza sprawa to nie moze byc bo ja tym autem na codzien jezdze, tylko chwilami mu mocy brakuje, pali rano na dotyk, cieply tez, to co tam m oze za gruba sprawa byc?

krystek511
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 30 cze 2013, 22:57
Lokalizacja: Sanok

Post autor: krystek511 » 04 lis 2013, 21:47

RafiA6 pisze:u mnie walki sa jak nowe a dzwigienki na swoich miejscach a jednak czasami ma muła.... i silnik chodzi jakby polowy dzwigienek nie bylo, podejrzewam zle ustawiony rozrzad
czy jak miałeś sciągniete pokrywy zaworów i patrzyłeś czy dzwinienki są na swoich miejscach, to czy sprawdziłeś położenie wałków czy ktoryś nie jest o ząbek zle ustawiony ?

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Post autor: RafiA6 » 04 lis 2013, 22:02

krystek511 pisze:
RafiA6 pisze:u mnie walki sa jak nowe a dzwigienki na swoich miejscach a jednak czasami ma muła.... i silnik chodzi jakby polowy dzwigienek nie bylo, podejrzewam zle ustawiony rozrzad
czy jak miałeś sciągniete pokrywy zaworów i patrzyłeś czy dzwinienki są na swoich miejscach, to czy sprawdziłeś położenie wałków czy ktoryś nie jest o ząbek zle ustawiony ?
no wlasnie nie sprawdzalem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga