A6 C5 Rozkład nawiewu ogrzewania
- 
				
				KamilSiedlce
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 138
 - Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
 - Imię: Kamil
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T AWT 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Siedlce
 
A6 C5 Rozkład nawiewu ogrzewania
Witam
Potrzebuje porady w sprawie kierunków w jakich klima-tronik rozdziela nawiew a już tłumacze dokładniej o co chodzi.
W pozycji auto klimatronika jeśli leci cieple powietrze to zawsze kratka na szybę a jeśli chłodne to zawsze kratkami w strone kierowcy i pasażera. Czy to jest normalne?
Druga sprawa to wydaje mi się ze zaniża mi temperaturę. Czyli jeśli wezmę np na 28 w obecnych warunkach to nadal leci powietrze chłodnawe i jest dosyć zimno w aucie. Dopiero w pozycj High zaczyna leciec gorace powietrze. U mnie na vagu jest brak błędów i z kalibrowany nawiew a komputer kolegi pokazuje ze ostatnia klapka nie jest z kalibrowana ( pokazuje 10 zamiast 00) bodajże nr 10 czyli ostatni.
Proszę o poradę
			
			
									
									
						Potrzebuje porady w sprawie kierunków w jakich klima-tronik rozdziela nawiew a już tłumacze dokładniej o co chodzi.
W pozycji auto klimatronika jeśli leci cieple powietrze to zawsze kratka na szybę a jeśli chłodne to zawsze kratkami w strone kierowcy i pasażera. Czy to jest normalne?
Druga sprawa to wydaje mi się ze zaniża mi temperaturę. Czyli jeśli wezmę np na 28 w obecnych warunkach to nadal leci powietrze chłodnawe i jest dosyć zimno w aucie. Dopiero w pozycj High zaczyna leciec gorace powietrze. U mnie na vagu jest brak błędów i z kalibrowany nawiew a komputer kolegi pokazuje ze ostatnia klapka nie jest z kalibrowana ( pokazuje 10 zamiast 00) bodajże nr 10 czyli ostatni.
Proszę o poradę
- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: A6 C5 Rozkład nawiewu ogrzewania
Ostatnią pozycja się nie przejmuj - u jednych pokazywało zero, u innych 10, lub inny wynik (jak m.in. u mnie), a pozycje klap były skalibrowaneKamilSiedlce pisze:U mnie na vagu jest brak błędów i z kalibrowany nawiew a komputer kolegi pokazuje ze ostatnia klapka nie jest z kalibrowana ( pokazuje 10 zamiast 00) bodajże nr 10 czyli ostatni.
Jest o tym na Forum
- 
				
				KamilSiedlce
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 138
 - Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
 - Imię: Kamil
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T AWT 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Siedlce
 
- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
KamilSiedlce, jedyne co mógłbym podsunąć to zatkana nagrzewnica, ale chyba zbyt wcześnie na takie wnioski - nie mniej jednak taka możliwość istnieje 
Ale sprawdźmy najpierw najprostsze rzeczy - zauważyłem, że masz VAG-a, więc sprawdź czy temperatura cieczy na VAG pokrywa się z tą wskazywaną w kabinie. Czyli ustalmy czy czujnik działa i termostat jest sprawny - wyeliminujmy niedogrzanie auta jako przyczynę
			
			
									
									
						Ale sprawdźmy najpierw najprostsze rzeczy - zauważyłem, że masz VAG-a, więc sprawdź czy temperatura cieczy na VAG pokrywa się z tą wskazywaną w kabinie. Czyli ustalmy czy czujnik działa i termostat jest sprawny - wyeliminujmy niedogrzanie auta jako przyczynę
- phpbb3 forum A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1267
 - Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
 - Imię: Forum Audi
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				
				KamilSiedlce
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 138
 - Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
 - Imię: Kamil
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T AWT 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Siedlce
 
Ale koledzy nie tu problem:) ON grzeje jak szalony ale wg mnie nie trzyma temperatury jaka powinna byc w srodku auta. Np jesli na dworze jest 5 stopni a wezmę na 27 w kabinie to on tyle na grzeje ale pozniej juz jakby zamiast delikatnie dogrzewac do tej temperatury to chlodzi. To normalne ze na auto, cieple powietrze zawsze leci kratka na szybę a zimne kratkami w stronę kierowcy i pasażera? wydaje mi sie ze to wina panelu klimatronika bo na poprzednim panelu było zupełnie inaczej. 
[ Dodano: 2013-10-15, 16:35 ]
Auto jest dogrzane. Termostat wymieniony w tamtym roku a różnica miedzy wskaźnikiem na zegarach a na vagu wynosi 2 stopnie z tego co pamiętam bo jakoś ostatnio patrzyłem. Nagrzewnica nie zatkana bo dmucha ładnie ale wg mnie nie taką temperatura jaka trzeba i nie tymi kratkami. Jakby zczytywal ze w aucie jest cieplej niz jest faktycznie. Moja maszyna to jest nadzwyczaj odporna na cokolwiek jest także trzeba mieć do niej cierpliwość:)
			
			
									
									
						[ Dodano: 2013-10-15, 16:35 ]
Auto jest dogrzane. Termostat wymieniony w tamtym roku a różnica miedzy wskaźnikiem na zegarach a na vagu wynosi 2 stopnie z tego co pamiętam bo jakoś ostatnio patrzyłem. Nagrzewnica nie zatkana bo dmucha ładnie ale wg mnie nie taką temperatura jaka trzeba i nie tymi kratkami. Jakby zczytywal ze w aucie jest cieplej niz jest faktycznie. Moja maszyna to jest nadzwyczaj odporna na cokolwiek jest także trzeba mieć do niej cierpliwość:)
- phpbb3 forum A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1267
 - Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
 - Imię: Forum Audi
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
- 
				
				KamilSiedlce
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 138
 - Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
 - Imię: Kamil
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T AWT 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Siedlce
 
- phpbb3 forum A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1267
 - Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
 - Imię: Forum Audi
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
u mnie ciepłe powietrze leci zarówno na szybę jak i na kierowcę.KamilSiedlce pisze:Nom tak i tak podejrzewałem bo zmieniałem konsole z 1 na 2 din. A to da sie naprawić i czy na vagu cos by wyskoczyło jeśli był by trafiony? Mogl bys mi odp na pytanie czy na auto, cieple powietrze zawsze leci kratka na szybę a zimne kratkami w stronę kierowcy i pasażera?
- 
				
				KamilSiedlce
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 138
 - Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
 - Imię: Kamil
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T AWT 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Siedlce
 
							







