U mnie też sikało słabo więc wykombinowałem jak zrobić coś takiego.
POTRZEBUJEMY:
- spryskiwacze VW Golf 5 lub podobne dobrze jak będą podgrzewane
- stare spryskiwacze od A6
Ori spryskiwacz Audi A6 C5
Ori spryskiwacz VW Golf 5 z podgrzewaniem
Wyciągamy go z uchwytu ponieważ do naszej maski on nie pasuje.
Oba na jednym zdjęciu
Odcinamy mocowanie spryskiwacza od A6, tak jak na załączonym zdjęciu, ja do tego celu użyłem szlifierki stołowej.
Porównanie odciętego mocowania z całym spryskiwaczem.
Przykładamy przygotowane mocowanie do spryskiwacza VW i patrzymy aby przylegał jak największą powierzchnią oraz miał odpowiednią odległość.
Przy jednej stronie ma się stykać tak jak poniżej.
Jak mierzymy jest bardzo ważne, ponieważ mocowanie musi praktycznie przylegać na całej powierzchni do nowego spryskiwacza. Następnie przykładamy suwmiarkę w sposób jak na zdjęciu poniżej.
I teraz tak LEWY i PRAWY ma inne wymiary.
PRAWY- od strony pasażera ma mieć - 23mm
LEWY - od strony kierowcy ma mieć - 26mm
Są to moje pomiary - dlatego ważne aby każdy sprawdził jaki jest najlepszy wymiar, bo sam wiem że 0,5mm robi różnicę

Gdy tak mamy ustawiony i przyszlifowane mocowanie starego spryskiwacza kleimy do nowego z VW. Ja robiłem klejem na gorąco bo mogłem sprawdzić dokładnie czy sika dobrze. Jak nie to nożyk rozciąć i jeszcze raz klej i jazda. Następnie wystarczy założyć spryskiwacze i zobaczyć jak sikają.
Dodam że klej na gorąco może być stosowany jednak należy mocno zmatowić powierzchnie spryskiwacza od VW, inaczej odpadnie.
Tak wygląda efekt na 1/2 szyby.
Pozdrawiam
