Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ledy w przednich reflektorach

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 15 lip 2013, 18:00

mirrson Dominik jest z Piły - namiar masz na PW

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 17 lip 2013, 18:48

oki dzieki
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

boberek

Post autor: boberek » 21 lip 2013, 07:53

no ja mam od niego lampy i wszystko smiga

Awatar użytkownika
Pittrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 04 mar 2012, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pittrek » 24 lip 2013, 09:20

no to w końcu się przekonałem i jak tylko któryś z Panów będzie miał termin to jadę do Piły :)
rozmawiałem z Panem Sławkiem czyli ojcem Dominika... zastanawiam się czy męczyć Dominika o to czy spokojnie mogę to samo zrobić u Pana Sławka
w sumie drogę i tam mam tą samą, więc wolałbym mieć to już zrobione jak należy
przy okazji może ktoś podrzucić numer do Dominika?

myślałem też o Płocku, ale z tego co czytam to zdecydowana większość zadowolonych klientów jest z Piły
ja i tak koniecznie bym chciał z regeneracją odbłyśników

dobra, jestem umówiony na przyszłą środę, dam znać jak wrażenia :)
zdecydowałem się jednak na trixenon, czyli dołożenie dodatkowych xenonów do długich... orientujecie się czy nie będzie z tym problemu podczas przeglądu?
wiadomo że do mijania musza być spryskiwacze i samopoziomowanie, ale czy jest coś w przepisach dot. świateł drogowych?
bo jak to może być powodem dla którego nie zrobię legalnego przeglądu to odpuszę

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 24 lip 2013, 21:59

Kolega ma robiony trixenon przed Dominika + dodatkowy xenon w halogenach. Jak odpali wszystko to jest jasonośc niczym gwizada nad Betlejem <lol>
Ja się nie decydowałem na trixenon z dwóch powodów
1. Jest to już gruba przeróbka do której może się przyczepić diagnosta i policyja
2. Dziwnie to działa przy migawce bo xenon chwilę się rozświetla i dopiero po chwili jest prawidłowy efekt

Awatar użytkownika
Pittrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 04 mar 2012, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pittrek » 24 lip 2013, 23:43

1. ale przeciez tego praktycznie nie widac a do tego masz fabryczny bixenon ktory nadal jest zgodny z przepisami, po prostu masz inne dodatkowe zarowki drogowe
2. taka sama sytuacja jak jedziesz na dziennych i chcesz komus mrugnac dlugimi... tak samo xenon na moment sie rozpala

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 25 lip 2013, 08:54

1. Bixenon ma homologację a tri juz nie więc diagnosta, ubezpieczyciel w razie wypadku no i patrol będa mieli uwagi
2. No to zrób krótka migawkę xenonem, który rozświetla się po kilku sek. (o trwałości palinków nieodpodpornych na takie mignięcie nie wspomnę)

Sama przerobka na ledy to już jest podrabianie fabryki - jednak niewykraczające poza standardowe wyposażenie lampy, tyle że poliftowe.
moim zdaniem nie ma co przersadzać, ale kazdy modzi jak chce.

Awatar użytkownika
Pittrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 04 mar 2012, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pittrek » 25 lip 2013, 09:42

stinger pisze:1. Bixenon ma homologację a tri juz nie więc diagnosta, ubezpieczyciel w razie wypadku no i patrol będa mieli uwagi
2. No to zrób krótka migawkę xenonem, który rozświetla się po kilku sek. (o trwałości palinków nieodpodpornych na takie mignięcie nie wspomnę)

Sama przerobka na ledy to już jest podrabianie fabryki - jednak niewykraczające poza standardowe wyposażenie lampy, tyle że poliftowe.
moim zdaniem nie ma co przersadzać, ale kazdy modzi jak chce.
jasne, zgadzam się z Tobą i też mam obawy co do pierwszego punktu, ale z tego co pamiętam to diagnosta raczej nie zapala długich i nie patrzy od przodu jaka żarówka tam siedzi... tym bardziej że w momencie włączenia długich i tak ta sama soczewka w bixenonie otwiera zapadkę... wg mnie nie do zobaczenia przez diagnostę czy coś tam jest innego

co do drugiego punktu, oczywiście że jest jak piszesz, ale to samo mam teraz w bixenonie przecież jak komuś chcę mrugnąć jadąć na światłach dziennych.... xenon tak samo na moment się rozpala

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 25 lip 2013, 10:04

Co by nie pisać efekt końcowy super i to najważniejsze <okok>

Awatar użytkownika
Pittrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 04 mar 2012, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pittrek » 02 sie 2013, 11:07

jestem już po wizycie u Dominika, lampy świecą nieporównywalnie lepiej ;)
sama wizyta przebiegła bardzo miło i przyjemnie
natomiast mam inny problem, wracając zdawało mi się że mam za wysoko ustawione światła, więc postanowiłem podjechać na regulację
okazało się że faktycznie są za wysoko... niestety w jednej lampie nie działa pokrętło do regulacji wysokości <uoee>
jakby nie było 900km nie chce mi się w tej chwili robić... więc czekam na wskazówki od Dominika jak sobie z tym poradzić bez wyjmowania lampy
to jest lampa od strony kierowcy, więc lepszy dostęp, dekielek można zdjąć i wsadzić rękę, tam wychodzi właśnie pewnie linka która się kręci wraz z pokrętłem od góry, zakładam że albo to się zerwało, albo rozłączyło
pytanie czy ktoś z Was to przerabiał bo może da się wsadzić tam palce i po prostu przekręcić kilka obrotów
w najgorszym wypadku czeka mnie ponowna wizyta w Pile... :[

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 02 sie 2013, 12:20

Pittrek pisze:jestem już po wizycie u Dominika, lampy świecą nieporównywalnie lepiej ;)
sama wizyta przebiegła bardzo miło i przyjemnie
natomiast mam inny problem, wracając zdawało mi się że mam za wysoko ustawione światła, więc postanowiłem podjechać na regulację
okazało się że faktycznie są za wysoko... niestety w jednej lampie nie działa pokrętło do regulacji wysokości <uoee>
jakby nie było 900km nie chce mi się w tej chwili robić... więc czekam na wskazówki od Dominika jak sobie z tym poradzić bez wyjmowania lampy
to jest lampa od strony kierowcy, więc lepszy dostęp, dekielek można zdjąć i wsadzić rękę, tam wychodzi właśnie pewnie linka która się kręci wraz z pokrętłem od góry, zakładam że albo to się zerwało, albo rozłączyło
pytanie czy ktoś z Was to przerabiał bo może da się wsadzić tam palce i po prostu przekręcić kilka obrotów
w najgorszym wypadku czeka mnie ponowna wizyta w Pile... :[

hmmm nie wiem jak u ciebie ale ja ustawiałem lampy VCDS em i po krzyku, a nie jakies tam pokrętła czy linki :]

Awatar użytkownika
Pittrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 04 mar 2012, 21:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pittrek » 02 sie 2013, 12:24

no tak, domyślam się że można to pod kompem ustawić też, ale w lampach są pokrętła którymi przy pomocy klucza ustawia się położenie soczewki
jeśli okaże się że nie ma innej opcji to podjadę na ustawienie pod kompem ;)

i czy VCDSem kalibrowałeś tylko lampy do punktu wyjściowego czy regulowałeś też góra / dół?
z tego co się teraz pytałem to procedura vcds powinna być zakończona regulacją mechaniczną poprzez pokrętła

Harry9295
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 10 sie 2013, 15:11
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Harry9295 » 10 sie 2013, 15:35

Też bym prosił o namiary do panów z Piły i Płocka.
Czy ktoś robił modyfikację na ledy i xsenony, gdy miał zwykłe lampy przednie ? Występują jakieś problemy w eksploatacji, czyt. błędy po czasie?

Rafalch

Post autor: Rafalch » 30 sie 2013, 03:24

Witam rownież potrzebuje namiary do Piły i Płocka w celu naprawy ledow. Pozdrawiam

Przemtos

Post autor: Przemtos » 02 wrz 2013, 15:07

koledzy poprosze o namiary pana z piły. Chce wymienić lampy na led bo mam bi skrętny i efektu brak

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga