Ledy w przednich reflektorach
no to w końcu się przekonałem i jak tylko któryś z Panów będzie miał termin to jadę do Piły
rozmawiałem z Panem Sławkiem czyli ojcem Dominika... zastanawiam się czy męczyć Dominika o to czy spokojnie mogę to samo zrobić u Pana Sławka
w sumie drogę i tam mam tą samą, więc wolałbym mieć to już zrobione jak należy
przy okazji może ktoś podrzucić numer do Dominika?
myślałem też o Płocku, ale z tego co czytam to zdecydowana większość zadowolonych klientów jest z Piły
ja i tak koniecznie bym chciał z regeneracją odbłyśników
dobra, jestem umówiony na przyszłą środę, dam znać jak wrażenia
zdecydowałem się jednak na trixenon, czyli dołożenie dodatkowych xenonów do długich... orientujecie się czy nie będzie z tym problemu podczas przeglądu?
wiadomo że do mijania musza być spryskiwacze i samopoziomowanie, ale czy jest coś w przepisach dot. świateł drogowych?
bo jak to może być powodem dla którego nie zrobię legalnego przeglądu to odpuszę
rozmawiałem z Panem Sławkiem czyli ojcem Dominika... zastanawiam się czy męczyć Dominika o to czy spokojnie mogę to samo zrobić u Pana Sławka
w sumie drogę i tam mam tą samą, więc wolałbym mieć to już zrobione jak należy
przy okazji może ktoś podrzucić numer do Dominika?
myślałem też o Płocku, ale z tego co czytam to zdecydowana większość zadowolonych klientów jest z Piły
ja i tak koniecznie bym chciał z regeneracją odbłyśników
dobra, jestem umówiony na przyszłą środę, dam znać jak wrażenia
zdecydowałem się jednak na trixenon, czyli dołożenie dodatkowych xenonów do długich... orientujecie się czy nie będzie z tym problemu podczas przeglądu?
wiadomo że do mijania musza być spryskiwacze i samopoziomowanie, ale czy jest coś w przepisach dot. świateł drogowych?
bo jak to może być powodem dla którego nie zrobię legalnego przeglądu to odpuszę
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Kolega ma robiony trixenon przed Dominika + dodatkowy xenon w halogenach. Jak odpali wszystko to jest jasonośc niczym gwizada nad Betlejem
Ja się nie decydowałem na trixenon z dwóch powodów
1. Jest to już gruba przeróbka do której może się przyczepić diagnosta i policyja
2. Dziwnie to działa przy migawce bo xenon chwilę się rozświetla i dopiero po chwili jest prawidłowy efekt
Ja się nie decydowałem na trixenon z dwóch powodów
1. Jest to już gruba przeróbka do której może się przyczepić diagnosta i policyja
2. Dziwnie to działa przy migawce bo xenon chwilę się rozświetla i dopiero po chwili jest prawidłowy efekt
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
1. Bixenon ma homologację a tri juz nie więc diagnosta, ubezpieczyciel w razie wypadku no i patrol będa mieli uwagi
2. No to zrób krótka migawkę xenonem, który rozświetla się po kilku sek. (o trwałości palinków nieodpodpornych na takie mignięcie nie wspomnę)
Sama przerobka na ledy to już jest podrabianie fabryki - jednak niewykraczające poza standardowe wyposażenie lampy, tyle że poliftowe.
moim zdaniem nie ma co przersadzać, ale kazdy modzi jak chce.
2. No to zrób krótka migawkę xenonem, który rozświetla się po kilku sek. (o trwałości palinków nieodpodpornych na takie mignięcie nie wspomnę)
Sama przerobka na ledy to już jest podrabianie fabryki - jednak niewykraczające poza standardowe wyposażenie lampy, tyle że poliftowe.
moim zdaniem nie ma co przersadzać, ale kazdy modzi jak chce.
jasne, zgadzam się z Tobą i też mam obawy co do pierwszego punktu, ale z tego co pamiętam to diagnosta raczej nie zapala długich i nie patrzy od przodu jaka żarówka tam siedzi... tym bardziej że w momencie włączenia długich i tak ta sama soczewka w bixenonie otwiera zapadkę... wg mnie nie do zobaczenia przez diagnostę czy coś tam jest innegostinger pisze:1. Bixenon ma homologację a tri juz nie więc diagnosta, ubezpieczyciel w razie wypadku no i patrol będa mieli uwagi
2. No to zrób krótka migawkę xenonem, który rozświetla się po kilku sek. (o trwałości palinków nieodpodpornych na takie mignięcie nie wspomnę)
Sama przerobka na ledy to już jest podrabianie fabryki - jednak niewykraczające poza standardowe wyposażenie lampy, tyle że poliftowe.
moim zdaniem nie ma co przersadzać, ale kazdy modzi jak chce.
co do drugiego punktu, oczywiście że jest jak piszesz, ale to samo mam teraz w bixenonie przecież jak komuś chcę mrugnąć jadąć na światłach dziennych.... xenon tak samo na moment się rozpala
jestem już po wizycie u Dominika, lampy świecą nieporównywalnie lepiej
sama wizyta przebiegła bardzo miło i przyjemnie
natomiast mam inny problem, wracając zdawało mi się że mam za wysoko ustawione światła, więc postanowiłem podjechać na regulację
okazało się że faktycznie są za wysoko... niestety w jednej lampie nie działa pokrętło do regulacji wysokości
jakby nie było 900km nie chce mi się w tej chwili robić... więc czekam na wskazówki od Dominika jak sobie z tym poradzić bez wyjmowania lampy
to jest lampa od strony kierowcy, więc lepszy dostęp, dekielek można zdjąć i wsadzić rękę, tam wychodzi właśnie pewnie linka która się kręci wraz z pokrętłem od góry, zakładam że albo to się zerwało, albo rozłączyło
pytanie czy ktoś z Was to przerabiał bo może da się wsadzić tam palce i po prostu przekręcić kilka obrotów
w najgorszym wypadku czeka mnie ponowna wizyta w Pile...
sama wizyta przebiegła bardzo miło i przyjemnie
natomiast mam inny problem, wracając zdawało mi się że mam za wysoko ustawione światła, więc postanowiłem podjechać na regulację
okazało się że faktycznie są za wysoko... niestety w jednej lampie nie działa pokrętło do regulacji wysokości
jakby nie było 900km nie chce mi się w tej chwili robić... więc czekam na wskazówki od Dominika jak sobie z tym poradzić bez wyjmowania lampy
to jest lampa od strony kierowcy, więc lepszy dostęp, dekielek można zdjąć i wsadzić rękę, tam wychodzi właśnie pewnie linka która się kręci wraz z pokrętłem od góry, zakładam że albo to się zerwało, albo rozłączyło
pytanie czy ktoś z Was to przerabiał bo może da się wsadzić tam palce i po prostu przekręcić kilka obrotów
w najgorszym wypadku czeka mnie ponowna wizyta w Pile...
- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
Pittrek pisze:jestem już po wizycie u Dominika, lampy świecą nieporównywalnie lepiej
sama wizyta przebiegła bardzo miło i przyjemnie
natomiast mam inny problem, wracając zdawało mi się że mam za wysoko ustawione światła, więc postanowiłem podjechać na regulację
okazało się że faktycznie są za wysoko... niestety w jednej lampie nie działa pokrętło do regulacji wysokości
jakby nie było 900km nie chce mi się w tej chwili robić... więc czekam na wskazówki od Dominika jak sobie z tym poradzić bez wyjmowania lampy
to jest lampa od strony kierowcy, więc lepszy dostęp, dekielek można zdjąć i wsadzić rękę, tam wychodzi właśnie pewnie linka która się kręci wraz z pokrętłem od góry, zakładam że albo to się zerwało, albo rozłączyło
pytanie czy ktoś z Was to przerabiał bo może da się wsadzić tam palce i po prostu przekręcić kilka obrotów
w najgorszym wypadku czeka mnie ponowna wizyta w Pile...
hmmm nie wiem jak u ciebie ale ja ustawiałem lampy VCDS em i po krzyku, a nie jakies tam pokrętła czy linki
no tak, domyślam się że można to pod kompem ustawić też, ale w lampach są pokrętła którymi przy pomocy klucza ustawia się położenie soczewki
jeśli okaże się że nie ma innej opcji to podjadę na ustawienie pod kompem
i czy VCDSem kalibrowałeś tylko lampy do punktu wyjściowego czy regulowałeś też góra / dół?
z tego co się teraz pytałem to procedura vcds powinna być zakończona regulacją mechaniczną poprzez pokrętła
jeśli okaże się że nie ma innej opcji to podjadę na ustawienie pod kompem
i czy VCDSem kalibrowałeś tylko lampy do punktu wyjściowego czy regulowałeś też góra / dół?
z tego co się teraz pytałem to procedura vcds powinna być zakończona regulacją mechaniczną poprzez pokrętła
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga