Od niedawna jestem posiadaczem audi A6 2.8 B+G sekwencja 1998 i mam taki problem ze gdy odpale autko to jest wszystko w miare wporzadku czyli osiagnie temp. i przelaczy sie na gaz i jedzie. Ale gdy tylko go zgasze i za jakies 15 min chce odpalic(szczegolnie w gorace dni- przynajmniej takie mam wrazenie) to zapala i sie mocno dlawi i uzyskuje powolnie obroty gdzies do 3000 obr/min( na benzynie) i dopiero po jakims czasie sie wkreci i przelaczy na gaz i jest spoko. Dodam ze zauwazylem ze wskaznik temp cieczy chlodzacej wskazuje tak od 70 do 80 stopni a powinien chyba wskazywac 90? Prosilbym o pomoc w tym temacie a pod kompa nie podlaczalem bo nie mam gdzie. Z góry dzieki i Pozdrawiam
Szarpie i dlawi sie na benzynie
-
przemek18y
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sie 2013, 17:21
- Lokalizacja: Lubartów
Szarpie i dlawi sie na benzynie
Witam!
Jestem tu nowy i wiele szukałem o problemie ktory mnie spotkal ale nic ciekawego nie znalazlem>
Od niedawna jestem posiadaczem audi A6 2.8 B+G sekwencja 1998 i mam taki problem ze gdy odpale autko to jest wszystko w miare wporzadku czyli osiagnie temp. i przelaczy sie na gaz i jedzie. Ale gdy tylko go zgasze i za jakies 15 min chce odpalic(szczegolnie w gorace dni- przynajmniej takie mam wrazenie) to zapala i sie mocno dlawi i uzyskuje powolnie obroty gdzies do 3000 obr/min( na benzynie) i dopiero po jakims czasie sie wkreci i przelaczy na gaz i jest spoko. Dodam ze zauwazylem ze wskaznik temp cieczy chlodzacej wskazuje tak od 70 do 80 stopni a powinien chyba wskazywac 90? Prosilbym o pomoc w tym temacie a pod kompa nie podlaczalem bo nie mam gdzie. Z góry dzieki i Pozdrawiam
Od niedawna jestem posiadaczem audi A6 2.8 B+G sekwencja 1998 i mam taki problem ze gdy odpale autko to jest wszystko w miare wporzadku czyli osiagnie temp. i przelaczy sie na gaz i jedzie. Ale gdy tylko go zgasze i za jakies 15 min chce odpalic(szczegolnie w gorace dni- przynajmniej takie mam wrazenie) to zapala i sie mocno dlawi i uzyskuje powolnie obroty gdzies do 3000 obr/min( na benzynie) i dopiero po jakims czasie sie wkreci i przelaczy na gaz i jest spoko. Dodam ze zauwazylem ze wskaznik temp cieczy chlodzacej wskazuje tak od 70 do 80 stopni a powinien chyba wskazywac 90? Prosilbym o pomoc w tym temacie a pod kompa nie podlaczalem bo nie mam gdzie. Z góry dzieki i Pozdrawiam
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
a próbowałeś odpalać rozgrzanego na gazie? jak odpala na zimnym silniku, nie czuć żeby się dusił i przylewał? problemem mogą być rozjechane korekty paliwowe, ale po twoim poście można wnioskować również że to uwalony czujnik temperatury. najprościej podłączyć auto do kompa i sprawdzić czujnik, ewentualnie w ciemno wymienić, koszt jakieś 80pln. możesz tez sprawdzić jak zachowa się auto po skasowaniu korekt, odłącz akumulator na jakieś pół godziny i pojeździj na samej benzynie 50- 100km, ecu zaadoptuje się do nowych warunków i jeśli problem się nie powtórzy to wina złej regulacji instalacji lpg. jeśli problem będzie występował nadal to wina raczej czujnika temperatury. poczytaj głębiej na forum jest masa postu z podobnymi problemami.
-
przemek18y
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sie 2013, 17:21
- Lokalizacja: Lubartów
nie probowalem rozgrzanego na gazie bo najpierw pali benzyna a potem gaz(sekwencja) a inaczej nie wiem. Jak go odpale zimnego na benzynie np. rano to jest ok moze leciuto sie muli ale to nieodczuwalnie ale jak jest goracy to go zgasze i za te 15 20 minut ciezko go odpalic a jak odpale to sie muli prycha buczy i sie nie wkreca jakis czas- oczywiscie na benzynie a potem sie stabilizuje i pracuje normalnie poczym przelacza sie na gaz i tez pracuje normalnie.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:








