kalibracja klimy.
kalibracja klimy.
witam,panowie wielka prośba, może ktoś podrzucić jak skalibrować klimatronic?bo ku.....rteczka nie mogę znaleÂźć 
 miałem kiedyś to gdzieś zapisane,ale mi wcięło 
 z góry dziękuję.
			
			
									
									
						- 
				
				Forum Audi A7
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1663
 - Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
 - Imię: A6 Forum
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.4 ARJ 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Mazowsze
 
Podłączasz VAG 
Uruchamiasz silnik.
Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:
Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC
Usuwasz ewentualne błędy i przechodzisz do Basic Settings.
Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.
04 - Basic Settings
Potwierdzasz
Wpisujesz numer grupy 001
Czekasz
Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.
Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.
			
			
									
									
						Uruchamiasz silnik.
Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:
Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC
Usuwasz ewentualne błędy i przechodzisz do Basic Settings.
Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.
04 - Basic Settings
Potwierdzasz
Wpisujesz numer grupy 001
Czekasz
Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.
Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a.
- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Panowie mam problem.
Wykonałem kalibrację i u mnie o dziwo wyzerowało wszytskie pola
Ale dmuchawa jak była zablokowana tak jest dalej. Tzn. słychać tylko głośny szum tłumionego powietrza. Na chwilę obecną w ogóle już się nie odblokowuje i nie mogę nawet szyb odparować. Ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić?
Będę wdzięczny za pomoc.
			
			
									
									Wykonałem kalibrację i u mnie o dziwo wyzerowało wszytskie pola
Ale dmuchawa jak była zablokowana tak jest dalej. Tzn. słychać tylko głośny szum tłumionego powietrza. Na chwilę obecną w ogóle już się nie odblokowuje i nie mogę nawet szyb odparować. Ma ktoś jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić?
Będę wdzięczny za pomoc.
TDI < V8 PB
						- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Są otwarte. Ale jest inna rzecz - powietrze dmucha przez filtr kabinowy na zewnątrz, zamiast zasysać. Wygląda na to, że wentylator kręci się w drugą stronę, ewentualnie odbija powietrze od innych klap, nie wiem...Wymieniłem wentylator i od tego czasu tylko huczy zamiast dmuchać...
Gdzie jest umiejscowiona instalacja od sterowania kapami?
			
			
									
									Gdzie jest umiejscowiona instalacja od sterowania kapami?
TDI < V8 PB
						
							









