schemat wspomagania
schemat wspomagania
witam szukalem na forum ale nie znalazlem schematu wspomagania do a6 c5 z silnikiem 2.8 jezeli ktos z klubowiczow posiada schemat posze o wklejenie go tu   
			
			
									
									
						- xoslox
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 757
 - Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
 - Imię: Kamil
 - Rocznik: 2006
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.4 AGA 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: TOS
 
Jest do 2.4, ale widzę jest tam symbol Twojego silnika więc powinno być OK 
Schemat w formacie png w załączniku.
Opis elementów w pdf tu: https://a6klub.pl/files/opisy_105.pdf
Schemat w pdf tu: https://a6klub.pl/files/tmpfpi_119.pdf
Nie wiem dlaczego ale nie mogę dodawać załączników w pdf
			
			
						Schemat w formacie png w załączniku.
Opis elementów w pdf tu: https://a6klub.pl/files/opisy_105.pdf
Schemat w pdf tu: https://a6klub.pl/files/tmpfpi_119.pdf
Nie wiem dlaczego ale nie mogę dodawać załączników w pdf
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				
				Fontesen
 
Odświeżę temat. 
U mnie poci się element nr 13 oraz z elementu 12 ( na zakończeniu elementu elastycznego).
Mozna coś poradzić na to pocenie na końcach tych węży giętkich ?
Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu. Rano pompa potrafi zawyć jeśli będę chciał kręcić kierą odrazu po odpaleniu. Po 20-30 sek. można kręcić i juz niby jest ok.
---------
bawół1
			
			
									
									
						U mnie poci się element nr 13 oraz z elementu 12 ( na zakończeniu elementu elastycznego).
Mozna coś poradzić na to pocenie na końcach tych węży giętkich ?
Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu. Rano pompa potrafi zawyć jeśli będę chciał kręcić kierą odrazu po odpaleniu. Po 20-30 sek. można kręcić i juz niby jest ok.
---------
bawół1
Witam
"Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu."
Wyjaśnię tylko że nie możliwe jest by do węży w których jest spore ciśnienie dostało się powietrze.
Z tych mechanicznie zaciskanych końcówek wydostaje się odrobina płynu z układu i raczej nie da się nic z tym zrobić(co najwyżej wymienić wąż).
			
			
									
									"Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu."
Wyjaśnię tylko że nie możliwe jest by do węży w których jest spore ciśnienie dostało się powietrze.
Z tych mechanicznie zaciskanych końcówek wydostaje się odrobina płynu z układu i raczej nie da się nic z tym zrobić(co najwyżej wymienić wąż).
Pozdrawiam Stanisław
						- 
				
				Bawół1
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 278
 - Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
 - Imię: Radosław
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.4 AGA 165KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Ostróda
 
a gdy auto nie pracuje ?mstan pisze:Witam
"Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu."
Wyjaśnię tylko że nie możliwe jest by do węży w których jest spore ciśnienie dostało się powietrze.
Z tych mechanicznie zaciskanych końcówek wydostaje się odrobina płynu z układu i raczej nie da się nic z tym zrobić(co najwyżej wymienić wąż).
Witam
Proszę pomyśleć że w końcówce zaciśniętego węża przy ciśnieniu (przykładowo 10barów) jest minimalny wyciek - jedna ,dwie krople na godzinę , to jakie jest potrzebne podciśnienie w wężu by do niego dostało sie powietrze?
A jestem pewien ze w tym wężu nie występuje podciśnienie,co najwyżej brak ciśnienia.
			
			
									
									Proszę pomyśleć że w końcówce zaciśniętego węża przy ciśnieniu (przykładowo 10barów) jest minimalny wyciek - jedna ,dwie krople na godzinę , to jakie jest potrzebne podciśnienie w wężu by do niego dostało sie powietrze?
A jestem pewien ze w tym wężu nie występuje podciśnienie,co najwyżej brak ciśnienia.
Pozdrawiam Stanisław
						
							









