
schemat wspomagania
schemat wspomagania
witam szukalem na forum ale nie znalazlem schematu wspomagania do a6 c5 z silnikiem 2.8 jezeli ktos z klubowiczow posiada schemat posze o wklejenie go tu 

- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Jest do 2.4, ale widzę jest tam symbol Twojego silnika więc powinno być OK 
Schemat w formacie png w załączniku.
Opis elementów w pdf tu: https://a6klub.pl/files/opisy_105.pdf
Schemat w pdf tu: https://a6klub.pl/files/tmpfpi_119.pdf
Nie wiem dlaczego ale nie mogę dodawać załączników w pdf

Schemat w formacie png w załączniku.
Opis elementów w pdf tu: https://a6klub.pl/files/opisy_105.pdf
Schemat w pdf tu: https://a6klub.pl/files/tmpfpi_119.pdf
Nie wiem dlaczego ale nie mogę dodawać załączników w pdf

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Odświeżę temat.
U mnie poci się element nr 13 oraz z elementu 12 ( na zakończeniu elementu elastycznego).
Mozna coś poradzić na to pocenie na końcach tych węży giętkich ?
Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu. Rano pompa potrafi zawyć jeśli będę chciał kręcić kierą odrazu po odpaleniu. Po 20-30 sek. można kręcić i juz niby jest ok.
---------
bawół1
U mnie poci się element nr 13 oraz z elementu 12 ( na zakończeniu elementu elastycznego).
Mozna coś poradzić na to pocenie na końcach tych węży giętkich ?
Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu. Rano pompa potrafi zawyć jeśli będę chciał kręcić kierą odrazu po odpaleniu. Po 20-30 sek. można kręcić i juz niby jest ok.
---------
bawół1
Witam
"Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu."
Wyjaśnię tylko że nie możliwe jest by do węży w których jest spore ciśnienie dostało się powietrze.
Z tych mechanicznie zaciskanych końcówek wydostaje się odrobina płynu z układu i raczej nie da się nic z tym zrobić(co najwyżej wymienić wąż).
"Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu."
Wyjaśnię tylko że nie możliwe jest by do węży w których jest spore ciśnienie dostało się powietrze.
Z tych mechanicznie zaciskanych końcówek wydostaje się odrobina płynu z układu i raczej nie da się nic z tym zrobić(co najwyżej wymienić wąż).
Pozdrawiam Stanisław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
a gdy auto nie pracuje ?mstan pisze:Witam
"Podejrzewam ,że w tych miejscach zaciągane jest powietrze do układu."
Wyjaśnię tylko że nie możliwe jest by do węży w których jest spore ciśnienie dostało się powietrze.
Z tych mechanicznie zaciskanych końcówek wydostaje się odrobina płynu z układu i raczej nie da się nic z tym zrobić(co najwyżej wymienić wąż).
Witam
Proszę pomyśleć że w końcówce zaciśniętego węża przy ciśnieniu (przykładowo 10barów) jest minimalny wyciek - jedna ,dwie krople na godzinę , to jakie jest potrzebne podciśnienie w wężu by do niego dostało sie powietrze?
A jestem pewien ze w tym wężu nie występuje podciśnienie,co najwyżej brak ciśnienia.
Proszę pomyśleć że w końcówce zaciśniętego węża przy ciśnieniu (przykładowo 10barów) jest minimalny wyciek - jedna ,dwie krople na godzinę , to jakie jest potrzebne podciśnienie w wężu by do niego dostało sie powietrze?
A jestem pewien ze w tym wężu nie występuje podciśnienie,co najwyżej brak ciśnienia.
Pozdrawiam Stanisław