Zaznaczę że nie posiadam AC
Mechanik spowodował kolizję
-
KamilZabrze
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 8
- Rejestracja: 30 sty 2012, 12:37
- Lokalizacja: Zabrze
Mechanik spowodował kolizję
Pojechałem dzisiaj do mechanika bo mi coś stukało w zawieszeniu ...mechanik niestety nic nie widział na podnośniku więc postanowił się przejechać heh ja za pasażera mechanik za kierowce no i niestety ślisko było i go troszkę ściągneło na przeciwległy pas (krótko mówiąc zaliczył dzwona ) czy ktoś się orientuje jak teraz wygląda moja sytuacja warsztat oczywiście ubezpieczony ---problem z napisaniem oświadczenia gdyż ja nie kierowałem a jednocześnie jestem sprawcą jak i poszkodowanym a nie dam sobie to załatwić przez mojego ubezpieczyciela)strace zniżki) do tego jeszcze rozbite autko niczemu sobie winnego innego kierowcy .....zgłosiłem szkodę do zakładu ubezpieczeniowego warsztatu ma przyjechać rzeczoznawca.....problem tylko z tym oświadczeniem .......czy będą jakieś problemy ze strony ubezpieczalni??? orientuje sie ktos?.........proszę o rady 
Zaznaczę że nie posiadam AC
Zaznaczę że nie posiadam AC
- luk_OP_Q89
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 24
- Rejestracja: 26 cze 2012, 00:05
- Lokalizacja: Opole
KamilZabrze,
Za każdym razem gdy odstawiasz/przekazujesz auto do warsztatu powinieneś dostac zlecenie naprawy z godziną i datą przekazania auta z podpisami twoim i mechanika po jednej kopii dla każdego.Osobiście tak robię u siebie w warsztacie.Ja mam potwierdzenie na co się umawiam i klient też.
Powinniście spisać takie zlecenie,jeżeli warsztat jest ubezpieczony to ubezpieczyciel pokryje w takim czy innym stopniu twoje straty,pod warunkiem że polisa warsztatu obejmuje takie zdarzenia.Proponuje abyście z mechanikiem sprawdzili co obejmuje polisa i ustalili jak rozsądnie zgłosić szkodę,żeby nie było że każdy opowiada co innego
Swoją drogą wszelkie jazdy próbne i "sprawdzanie" auta (wymagają czasem gwałtowniejszych manewrów gazem,kierownicą i hamulcem) wykonuje na pustym i sprawdzonym odcinku drogi a nie w ruchu z autem z przeciwka.
Za każdym razem gdy odstawiasz/przekazujesz auto do warsztatu powinieneś dostac zlecenie naprawy z godziną i datą przekazania auta z podpisami twoim i mechanika po jednej kopii dla każdego.Osobiście tak robię u siebie w warsztacie.Ja mam potwierdzenie na co się umawiam i klient też.
Powinniście spisać takie zlecenie,jeżeli warsztat jest ubezpieczony to ubezpieczyciel pokryje w takim czy innym stopniu twoje straty,pod warunkiem że polisa warsztatu obejmuje takie zdarzenia.Proponuje abyście z mechanikiem sprawdzili co obejmuje polisa i ustalili jak rozsądnie zgłosić szkodę,żeby nie było że każdy opowiada co innego
Swoją drogą wszelkie jazdy próbne i "sprawdzanie" auta (wymagają czasem gwałtowniejszych manewrów gazem,kierownicą i hamulcem) wykonuje na pustym i sprawdzonym odcinku drogi a nie w ruchu z autem z przeciwka.
-
0x4B25A
-
KamilZabrze
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 8
- Rejestracja: 30 sty 2012, 12:37
- Lokalizacja: Zabrze
- luk_OP_Q89
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 24
- Rejestracja: 26 cze 2012, 00:05
- Lokalizacja: Opole
KamilZabrze, poproś na spokojnie nie rozwodząc się po co, aby takie zlecenie spisać tak aby czarno na białym było napisane że przekazałeś auto warsztatowi a zdarzenie miało miejsce w momencie gdy autem dysponował warsztat(czy byleś w aucie czy nie nie ma znaczenia).
W ten sposób masz jasną sytuację i argument/podstawę aby rościć jakiekolwiek prawa do ewentualnego zadośćuczynienia bądź naprawy ze strony warsztatu w przypadku gdyby ubezpieczenie warsztatu nie obejmowało tego zdarzenia.
W zasadzie każdy kto nie zostawia auta zaufanemu znajomemu mechanikowi powinien miec zlecenie w reku gdy zostawia auto.Zapobiega to późniejszym dyskusją za co się płaci i na co zgadza a na co nie.U siebie mam spisane na zleceniu co i o której proponowałem klientowi w rozmowie tel.i czy się zgodził,ceny czesci roboty itp.
Gdy naprawa jest spora lub trochę trwa oszczędzam sobie rozmów pod tytułem "skąd się to wzięło?"
W sumie pracowałem w 3 r ASO rożnych marek i z doświadczenia wiem że tam gdzie brakowało czytelnego zlecenia zdarzały się brzydkie zagrywki zarówno ze strony ASO jak i klientów.
W ten sposób masz jasną sytuację i argument/podstawę aby rościć jakiekolwiek prawa do ewentualnego zadośćuczynienia bądź naprawy ze strony warsztatu w przypadku gdyby ubezpieczenie warsztatu nie obejmowało tego zdarzenia.
W zasadzie każdy kto nie zostawia auta zaufanemu znajomemu mechanikowi powinien miec zlecenie w reku gdy zostawia auto.Zapobiega to późniejszym dyskusją za co się płaci i na co zgadza a na co nie.U siebie mam spisane na zleceniu co i o której proponowałem klientowi w rozmowie tel.i czy się zgodził,ceny czesci roboty itp.
Gdy naprawa jest spora lub trochę trwa oszczędzam sobie rozmów pod tytułem "skąd się to wzięło?"
W sumie pracowałem w 3 r ASO rożnych marek i z doświadczenia wiem że tam gdzie brakowało czytelnego zlecenia zdarzały się brzydkie zagrywki zarówno ze strony ASO jak i klientów.
-
igorw
-
rafal149135
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
A co tutaj winna jest Polska jeżeli można sie doczepić/zapytać? Mogłeś zarządać papierka o którym wyżej mowa, a no powiesz że nie wiedziałeś ale to kogo to wina "Polski"?KamilZabrze pisze:No własnie i w tym problem nie dostałem nic do podpisania, ale oczywiście zarówno mechanik jak i właściciel serwisu nie negują mojej racji.. może to nie jest aso ale firma dość dobrze prosperująca:/ zapenw bez komplikacji się nie obejdzie .........taka Polska








