miałem bardzo podobny przypadek w bmw e46, wszystko nowe,idealne a autem powyzej 120 jechalo sie jak na trolejach - po zjęciu wózka tylnego zawieszenia na moje wyrazne zyczenie (pół roku walki wcześniej) okazało sie, ze 2 tuleje z 4 byly do wymiany - ale tez same nie wypadaly trzba bylo porównac zachowanie nowej w imadle w porownaniu ze starymi
 
  
 
							








 po ich wymianie zawieszenie zrobiło sie bardzo cichutkie mimo że jest obniżone fabrycznie o 2 cmm i doś sztywne, skoĂączyło sie znoszenie na boki nie ważne jakaprędkość i naprawde nic juz nie stuka poprostu rewelka:)
 po ich wymianie zawieszenie zrobiło sie bardzo cichutkie mimo że jest obniżone fabrycznie o 2 cmm i doś sztywne, skoĂączyło sie znoszenie na boki nie ważne jakaprędkość i naprawde nic juz nie stuka poprostu rewelka:)







 
 
