Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

a6 c6 2.7 tdi quattro

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

a6 c6 2.7 tdi quattro

Post autor: mirrson » 26 mar 2012, 22:08

Witam przedstawiam nowy nabytek!


Zdjęcia na 2 stronie

Opis
2.7 tdi 2006 quattro s line

skórzane fotele
multisystem w kierownicy z możłiwoscią zmiany biegów
System nawigacje
Czujniki parkowania przód i tył
abs/eds
felgi aluminiowe
tempomat
przedni podłokietnik
składane tylne siedzenia
podparcie lędźwiowe
immobilisier
pasażer poduszka powietrzna
tylny podłokietnik
boczne poduszki powietrzne
radio cd
tylny zagłówek
sportowe fotele
kontrola trakcji
alarm
PAS
Zamek centralny z pilotem
3x3 pasy tylne punkt Użytkowników
poduszka powietrzna kierowcy
elektryczne szyby z przodu
przednie światła przeciwmgielne
przednie resistans głowy
servise wskaźnik
podgrzewane lusterka boczne
komputer pokładowy
elektrycznie otwierane szyby
elektryczne lusterka
punktom mocowania fotelików dziecięcych kotwiące
Pokrętło regulacji kierownicy grabie
Pokrętło regulacji kierownicy zasięg
zderzaki w kolorze nadwozia
solid farba
częściowe wykoĂączenie siedzenia skórzane
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
pełnym rozmiarze koło zapasowe
zdalne sterowanie audio
klimatyzacja
felgi s line 18 245/40
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2013, 07:41 przez mirrson, łącznie zmieniany 7 razy.
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 26 mar 2012, 22:17

Taki właśnie sprzęt mi się marzy z kierownicą po właściwej stronie. Gratuluje :) Jak wrażenia po przesiadce z c5?
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 26 mar 2012, 22:22

Wielkie pozytywne zaskoczenie oraz to jak wyrywa bez porównania
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Awatar użytkownika
watronik7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 145
Rejestracja: 13 lut 2012, 12:52
Lokalizacja: UK

Post autor: watronik7 » 26 mar 2012, 23:56

Ten sam rocznik, ten sam kolor i podobne wyposazenie jak moje jednym slowem niezla sztuka <rotfl>

Awatar użytkownika
ADA$KO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:56
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ADA$KO » 27 mar 2012, 00:13

a jak ekonomia w 2.7 co Cie przekonalo do disla <mysli>

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 27 mar 2012, 00:22

mirrson pisze:Wielkie pozytywne zaskoczenie oraz to jak wyrywa bez porównania
na poczatek gratuluje świetnego zakupu piekna sztuka <okok>

ciekawe jest to co mówisz kolego audiczka 2,7 TDI 180Km ma do setki katalogowo 8,9s ,
natomiast audi c5 2,8 193KM ma rożnie podane ale od 7,9-8,1 w zależności czy Tip czy quattro

oczywiście TDi ma wiecej niutonometrów , mógłby kolega opisać w czym objawia ze różnica? pytam z czystej ciekawości mnie tez bardzo ciekawi ten silnik na przyszłość w c6 albo mocniejszy 3,0TDi alternatywa alternatywa benzyna 3,0tsi

o ekonomi tez kolega mógłby podrzucić info

pozdrawiam

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 27 mar 2012, 08:43

CO do przyspieszenia jeszcze tą mam tą c5 quattro i też w tiptroniku. Chyba przez to że jest turbina szybciej się zbiera i oczywiście nowszej generacji silnik. Co do 2.7 to liczne posty na forum śledze od jakiegoś dłuższego czasu i nie widziałem zbyt dużo osób na naszym forum żeby narzekało na awarie. Ostatnio według raportu awaryjności z jakiejś tam gazetki akurat te autko z tym silnikiem jest daleko na 40 pozycji czyli dobrze.

Odnośnie spalanie: zdecydowałem się na 2.7 bo pomiędzy nim a 3.0 to około 2 litry na setke z kolei 2.0 to za słaby bo mam znajomego co posiada właśnie 2.0 litry i jak jeździsz tylko po mieście aby się kulać to wystarczy i oczywiście mało pali, jednak na trasy jak od czasu do czasu lecisz to mało kucyków jak na taką masę no i musisz wiedzieć z jakim kodem trzeba kupić silnik bo są awaryjne.

Z resztą koledzy zobaczcieile znajdziecie ładnych w 2.7 tdi to da wam do myślenia bo 2.0 i 3.0 litrówek jest multum.

Odnośnie ile sekund do setki to polecam koledze pojechać na chamownie to zobaczysz ile ci zostało ze 193 KM bo te silniki w audi czyli 2.4 i 2.8 (mają tą samą budowę) lubią je gubić z biegiem lat

więcej na temat raportów spalania jest na autocentrum.pl tam też właśnie sprawdzałem jak palą wersje silnikowe
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 27 mar 2012, 12:51

nie no jasna sprawa ze gubią :) silnik z turbinka na pewno bardziej elastyczny jest w rożnych zakresach prędkości , a na hamowni nie byłem ale do 100 audi przyspiesza mi w około 8,2 s mam tipa i quattro no ale silnik igła

pozdrawiam i życzę bezawaryjności :)

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 27 mar 2012, 17:35

dzieki bardzo za pozytywne opinie

a jako ciekawostke powiem jedno że miałem wczesniej c5 z silnikiem 2.4 w manualu i wydaje mi się że lepiej się zbierała niż 2.8 quattro w tipie. chyba wynikało to z tego że silnik może nie zgubił tych swoich 165 KM no i była lzejsza bo nie było tego całego osprzętu do napędu tylnich kól. A to wydaje mi się ze troszkę kg waży
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Fontesen

Post autor: Fontesen » 27 mar 2012, 17:41

to autko fajne. a napisz jaki ty masz typ silnika?? Chodzi o oznaczenie.

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 27 mar 2012, 18:14

Jeśłi chodzi o 2.8 quattro to ALG a w nowej nie pamiętam bym musiał sprawdzić
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Awatar użytkownika
watronik7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 145
Rejestracja: 13 lut 2012, 12:52
Lokalizacja: UK

Post autor: watronik7 » 27 mar 2012, 20:28

mirrson pisze:Odnośnie spalanie: zdecydowałem się na 2.7 bo pomiędzy nim a 3.0 to około 2 litry na setke
Kupujac moje A6 tez podazalem ta sama droga. Chcialem koniecznie automat wiec odrzucajac 2.0TDI potem skrzynie multitronic pozostala wersja 2.7TDI Tip, Quattro. Z mojego samochodu rowniez jestem zadowolony ale co do spalania to ZONK!. 2.7TDI Tip Quattro pali tyle samo co 3.0TDI Tip Quattro. Prawda natomiast jest ze 2.7TDI Manual/Multitronic (bez quattro) pali mniej. U mnie 6.7/9.5-10/11-12 (trasa/srednio/miasto). O spalaniu poczytaj sobie tutaj:

http://www.motoryzacyjnie24.pl/spalanie_audi_a6_c6.html

180KM jest wystarczajace ale biorac pod uwage spalanie nastepnym razem chyba zecydowal bym sie na 3.0TDI

Awatar użytkownika
Biszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 13 maja 2011, 23:34
Lokalizacja: Aberdeen

Post autor: Biszek » 28 mar 2012, 01:16

180KM jest wystarczajace ale biorac pod uwage spalanie nastepnym razem chyba zecydowal bym sie na 3.0TDI

No to masz podobne spalanie u Ciebie w 2.7Q i Tipie jak u mnie w 3.0Q w manualu.

Ale nie ma co gadać, kolego mirrson furkę masz zaj.... <milczek>
Powodzenia i bezawaryjności życzę <okok>
Vorsbrung durch Technik

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 28 mar 2012, 08:05

Dzięki koledzy

Mam nadzieję że po weekendzie wrzucę więcej fotek na stronkę.
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 mar 2012, 08:49

Super auto. Co S-line to S-line
Szyby fajnie się komponują z autem. Sam zastanawiam się nad przyciemnieniem, ale przy srebrnym nie wiem jak to będzie wyglądać ... Powiedz jak przy przyciemnianiu jest zrobione u Ciebie 3 światło stop ? zostawione czy też przyciemnione ?

Pozdro i szerokości

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja