a6 c6 2.7 tdi quattro
- mirrson
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
- Lokalizacja: Elblag - Bristol UK
a6 c6 2.7 tdi quattro
Witam przedstawiam nowy nabytek!
Zdjęcia na 2 stronie
Opis
2.7 tdi 2006 quattro s line
skórzane fotele
multisystem w kierownicy z możłiwoscią zmiany biegów
System nawigacje
Czujniki parkowania przód i tył
abs/eds
felgi aluminiowe
tempomat
przedni podłokietnik
składane tylne siedzenia
podparcie lędźwiowe
immobilisier
pasażer poduszka powietrzna
tylny podłokietnik
boczne poduszki powietrzne
radio cd
tylny zagłówek
sportowe fotele
kontrola trakcji
alarm
PAS
Zamek centralny z pilotem
3x3 pasy tylne punkt Użytkowników
poduszka powietrzna kierowcy
elektryczne szyby z przodu
przednie światła przeciwmgielne
przednie resistans głowy
servise wskaźnik
podgrzewane lusterka boczne
komputer pokładowy
elektrycznie otwierane szyby
elektryczne lusterka
punktom mocowania fotelików dziecięcych kotwiące
Pokrętło regulacji kierownicy grabie
Pokrętło regulacji kierownicy zasięg
zderzaki w kolorze nadwozia
solid farba
częściowe wykoĂączenie siedzenia skórzane
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
pełnym rozmiarze koło zapasowe
zdalne sterowanie audio
klimatyzacja
felgi s line 18 245/40
Zdjęcia na 2 stronie
Opis
2.7 tdi 2006 quattro s line
skórzane fotele
multisystem w kierownicy z możłiwoscią zmiany biegów
System nawigacje
Czujniki parkowania przód i tył
abs/eds
felgi aluminiowe
tempomat
przedni podłokietnik
składane tylne siedzenia
podparcie lędźwiowe
immobilisier
pasażer poduszka powietrzna
tylny podłokietnik
boczne poduszki powietrzne
radio cd
tylny zagłówek
sportowe fotele
kontrola trakcji
alarm
PAS
Zamek centralny z pilotem
3x3 pasy tylne punkt Użytkowników
poduszka powietrzna kierowcy
elektryczne szyby z przodu
przednie światła przeciwmgielne
przednie resistans głowy
servise wskaźnik
podgrzewane lusterka boczne
komputer pokładowy
elektrycznie otwierane szyby
elektryczne lusterka
punktom mocowania fotelików dziecięcych kotwiące
Pokrętło regulacji kierownicy grabie
Pokrętło regulacji kierownicy zasięg
zderzaki w kolorze nadwozia
solid farba
częściowe wykoĂączenie siedzenia skórzane
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
pełnym rozmiarze koło zapasowe
zdalne sterowanie audio
klimatyzacja
felgi s line 18 245/40
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2013, 07:41 przez mirrson, łącznie zmieniany 7 razy.
MiRSoN
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
Taki właśnie sprzęt mi się marzy z kierownicą po właściwej stronie. Gratuluje
Jak wrażenia po przesiadce z c5?

Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
na poczatek gratuluje świetnego zakupu piekna sztukamirrson pisze:Wielkie pozytywne zaskoczenie oraz to jak wyrywa bez porównania

ciekawe jest to co mówisz kolego audiczka 2,7 TDI 180Km ma do setki katalogowo 8,9s ,
natomiast audi c5 2,8 193KM ma rożnie podane ale od 7,9-8,1 w zależności czy Tip czy quattro
oczywiście TDi ma wiecej niutonometrów , mógłby kolega opisać w czym objawia ze różnica? pytam z czystej ciekawości mnie tez bardzo ciekawi ten silnik na przyszłość w c6 albo mocniejszy 3,0TDi alternatywa alternatywa benzyna 3,0tsi
o ekonomi tez kolega mógłby podrzucić info
pozdrawiam
- mirrson
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
- Lokalizacja: Elblag - Bristol UK
CO do przyspieszenia jeszcze tą mam tą c5 quattro i też w tiptroniku. Chyba przez to że jest turbina szybciej się zbiera i oczywiście nowszej generacji silnik. Co do 2.7 to liczne posty na forum śledze od jakiegoś dłuższego czasu i nie widziałem zbyt dużo osób na naszym forum żeby narzekało na awarie. Ostatnio według raportu awaryjności z jakiejś tam gazetki akurat te autko z tym silnikiem jest daleko na 40 pozycji czyli dobrze.
Odnośnie spalanie: zdecydowałem się na 2.7 bo pomiędzy nim a 3.0 to około 2 litry na setke z kolei 2.0 to za słaby bo mam znajomego co posiada właśnie 2.0 litry i jak jeździsz tylko po mieście aby się kulać to wystarczy i oczywiście mało pali, jednak na trasy jak od czasu do czasu lecisz to mało kucyków jak na taką masę no i musisz wiedzieć z jakim kodem trzeba kupić silnik bo są awaryjne.
Z resztą koledzy zobaczcieile znajdziecie ładnych w 2.7 tdi to da wam do myślenia bo 2.0 i 3.0 litrówek jest multum.
Odnośnie ile sekund do setki to polecam koledze pojechać na chamownie to zobaczysz ile ci zostało ze 193 KM bo te silniki w audi czyli 2.4 i 2.8 (mają tą samą budowę) lubią je gubić z biegiem lat
więcej na temat raportów spalania jest na autocentrum.pl tam też właśnie sprawdzałem jak palą wersje silnikowe
Odnośnie spalanie: zdecydowałem się na 2.7 bo pomiędzy nim a 3.0 to około 2 litry na setke z kolei 2.0 to za słaby bo mam znajomego co posiada właśnie 2.0 litry i jak jeździsz tylko po mieście aby się kulać to wystarczy i oczywiście mało pali, jednak na trasy jak od czasu do czasu lecisz to mało kucyków jak na taką masę no i musisz wiedzieć z jakim kodem trzeba kupić silnik bo są awaryjne.
Z resztą koledzy zobaczcieile znajdziecie ładnych w 2.7 tdi to da wam do myślenia bo 2.0 i 3.0 litrówek jest multum.
Odnośnie ile sekund do setki to polecam koledze pojechać na chamownie to zobaczysz ile ci zostało ze 193 KM bo te silniki w audi czyli 2.4 i 2.8 (mają tą samą budowę) lubią je gubić z biegiem lat
więcej na temat raportów spalania jest na autocentrum.pl tam też właśnie sprawdzałem jak palą wersje silnikowe
MiRSoN
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
- mirrson
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
- Lokalizacja: Elblag - Bristol UK
dzieki bardzo za pozytywne opinie
a jako ciekawostke powiem jedno że miałem wczesniej c5 z silnikiem 2.4 w manualu i wydaje mi się że lepiej się zbierała niż 2.8 quattro w tipie. chyba wynikało to z tego że silnik może nie zgubił tych swoich 165 KM no i była lzejsza bo nie było tego całego osprzętu do napędu tylnich kól. A to wydaje mi się ze troszkę kg waży
a jako ciekawostke powiem jedno że miałem wczesniej c5 z silnikiem 2.4 w manualu i wydaje mi się że lepiej się zbierała niż 2.8 quattro w tipie. chyba wynikało to z tego że silnik może nie zgubił tych swoich 165 KM no i była lzejsza bo nie było tego całego osprzętu do napędu tylnich kól. A to wydaje mi się ze troszkę kg waży
MiRSoN
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
Kupujac moje A6 tez podazalem ta sama droga. Chcialem koniecznie automat wiec odrzucajac 2.0TDI potem skrzynie multitronic pozostala wersja 2.7TDI Tip, Quattro. Z mojego samochodu rowniez jestem zadowolony ale co do spalania to ZONK!. 2.7TDI Tip Quattro pali tyle samo co 3.0TDI Tip Quattro. Prawda natomiast jest ze 2.7TDI Manual/Multitronic (bez quattro) pali mniej. U mnie 6.7/9.5-10/11-12 (trasa/srednio/miasto). O spalaniu poczytaj sobie tutaj:mirrson pisze:Odnośnie spalanie: zdecydowałem się na 2.7 bo pomiędzy nim a 3.0 to około 2 litry na setke
http://www.motoryzacyjnie24.pl/spalanie_audi_a6_c6.html
180KM jest wystarczajace ale biorac pod uwage spalanie nastepnym razem chyba zecydowal bym sie na 3.0TDI