[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
najważniejsze w tym jest zamontowanie tego na nowych opaskach zaciskowychcieply111 pisze:dzieki Jurek85 jutro zaloze stary zaworek bo wczesniej przed wymiana filtra paliwa wszystko bylo ok i dam znac co i jak.
Stare mają już swoje lata i trochę je na pewno już przegrzało i przemroziło
Czekam na info
- cieply111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
- Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie
pozakladalem nowe opaski nowe przewody,tego strego zaworka niemoge zalozyc bo jest kruciec uszkodzony probowalem kleic i podczas zakladania pzewodu lamie sie,dalej stawiam na ten zaworek nowy ze jest popsuty niemoze leciec w druga strone.Ten stary jak dmuchne w druga strone to ledwo leci prawie wogle,a ten nowy to calowicie powietrze leci,tam w srodku tego zaworka jak sie wcisnie srubczakiem to taka blaszka odbija an sprezynie troszke ja podgielem i zobaczymy bo jak dmucham teraz w druga strone to ledwo leci,a jak dalej to samo to kupie w serwisie nowy i juz.
CIEPLY111
I jak sie sprawa skonczyła?
Bo ja mam u siebie podobny problem...
Niedawno wymieniłem slinik... z jakiegos anglika bo mój rozsadziło (gdzies tam sprawe opisywałem na forum)
W kazdym badz razie u mnie po zamontowaniu silnika wszystko jest mozliwe ale dodam że po samej wymianie nie miałem problemu z odpalaniem na zimnym... dopiero jak temp spadla ponizej 20 pierwszy raz nie mogłem odpalic auta... (nie przez aku) krecilem az załapal strasznie telepal dymil i gasł (jak by chodzil na 2 gary - bujalem sie tak ze 2 tygodnie poczym wrocilem do polski i udalem sie do mechanika... powiedzialem trza wymienic swiece bo nie chce palic, mechanik wyciagnal stare swiece i okazalo sie ze sa jakies dziwne wiec wymienil, niestety na drugi dzien z rana problem wraca,
rano nawet przy temp +1 dzieje sie tak ze zapali strasznie nierowno pokopci az wkoncu sie ustabilizuje.
Co to może być?
Bo moj mechanik stwierdził że ten silnik tak poprostu bedzie miał bo własnie w taki sposob łapie kompresje na 4 gary <szok>
Co sie dzieje?
Bo ja mam u siebie podobny problem...
Niedawno wymieniłem slinik... z jakiegos anglika bo mój rozsadziło (gdzies tam sprawe opisywałem na forum)
W kazdym badz razie u mnie po zamontowaniu silnika wszystko jest mozliwe ale dodam że po samej wymianie nie miałem problemu z odpalaniem na zimnym... dopiero jak temp spadla ponizej 20 pierwszy raz nie mogłem odpalic auta... (nie przez aku) krecilem az załapal strasznie telepal dymil i gasł (jak by chodzil na 2 gary - bujalem sie tak ze 2 tygodnie poczym wrocilem do polski i udalem sie do mechanika... powiedzialem trza wymienic swiece bo nie chce palic, mechanik wyciagnal stare swiece i okazalo sie ze sa jakies dziwne wiec wymienil, niestety na drugi dzien z rana problem wraca,
rano nawet przy temp +1 dzieje sie tak ze zapali strasznie nierowno pokopci az wkoncu sie ustabilizuje.
Co to może być?
Bo moj mechanik stwierdził że ten silnik tak poprostu bedzie miał bo własnie w taki sposob łapie kompresje na 4 gary <szok>
Co sie dzieje?
No RiSk No FuN
było A6 C5 1999r. 1.9TDi
było 89 cabrio 1995r. 2.6B
było A4 B5 2000r 2.5 TDI
było A6 C5 1999r. 1.9TDi
było 89 cabrio 1995r. 2.6B
było A4 B5 2000r 2.5 TDI
szczeze to powiem że rozrusznik kreci bez problemu
jeśli chodzi o prąd to nie wiem jak to za bardzo sprawdzić :P
ale gdyby go nie było to chyba by wtedy wogóle silnik by miał problem z samą pracą hmmm
musze sie udac do kogos kto mi tam pogzebie bo ja chyba sam nie dam rady
ale dzieki za info i cieszy mnie to ze te dolegliwosc mozna usunac bo irytujacyy jest fakt ja próbujesz odpalic auto takiej klasy a ono chodzi jak niewiadomo co i jeszcze takiego dymka puszcza
dzieki i jak juz wyeliminuje problem to dam znac
jeśli chodzi o prąd to nie wiem jak to za bardzo sprawdzić :P
ale gdyby go nie było to chyba by wtedy wogóle silnik by miał problem z samą pracą hmmm
musze sie udac do kogos kto mi tam pogzebie bo ja chyba sam nie dam rady
ale dzieki za info i cieszy mnie to ze te dolegliwosc mozna usunac bo irytujacyy jest fakt ja próbujesz odpalic auto takiej klasy a ono chodzi jak niewiadomo co i jeszcze takiego dymka puszcza
dzieki i jak juz wyeliminuje problem to dam znac
No RiSk No FuN
było A6 C5 1999r. 1.9TDi
było 89 cabrio 1995r. 2.6B
było A4 B5 2000r 2.5 TDI
było A6 C5 1999r. 1.9TDi
było 89 cabrio 1995r. 2.6B
było A4 B5 2000r 2.5 TDI
Witam
Mam podobny problem jak koledzy. jak postoi dłużej to strasznie długo kręci,jak już załapie to 2 sekundy chodzi nierówno. potem już ok. czyli jakby definitywnie cofało paliwo.
Po przeczytaniu obu tematów poleciałem do sklepu w celu zakupu owego zaworka. jakiż byłem szczęśliwy zmieniając go. że już koniec mojego heblowania. założyłem go tak jak stary był założony,czyli strzałką w strone chłodnicy. obecny przy zakupie mechanik stwierdził,że powinien być założony strzałką w strone kabiny. ale zrobiłem tak jak poprzedni był założony. odpaliłem auto i popędziłem szczęśliwy do domu. i zonk. po 3 godz wychodze do auta i ... zajezdziłem akumulator. silnik nawet nie drgnął.
dzis już nie miałem czasu się z tym bawić. ciekawe co się jutro okaże. ale już mam dosyc tego auta. pakuje pieniądze żeby wszystko było tip top a tu zero wdzięczności ...
Mam podobny problem jak koledzy. jak postoi dłużej to strasznie długo kręci,jak już załapie to 2 sekundy chodzi nierówno. potem już ok. czyli jakby definitywnie cofało paliwo.
Po przeczytaniu obu tematów poleciałem do sklepu w celu zakupu owego zaworka. jakiż byłem szczęśliwy zmieniając go. że już koniec mojego heblowania. założyłem go tak jak stary był założony,czyli strzałką w strone chłodnicy. obecny przy zakupie mechanik stwierdził,że powinien być założony strzałką w strone kabiny. ale zrobiłem tak jak poprzedni był założony. odpaliłem auto i popędziłem szczęśliwy do domu. i zonk. po 3 godz wychodze do auta i ... zajezdziłem akumulator. silnik nawet nie drgnął.
dzis już nie miałem czasu się z tym bawić. ciekawe co się jutro okaże. ale już mam dosyc tego auta. pakuje pieniądze żeby wszystko było tip top a tu zero wdzięczności ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 21:41
- Lokalizacja: Połczyn Zdrój
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga