[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem
- cieply111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
- Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie
[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem
Witam koledzy po wymianie filtra paliwa i tego zaworka na filtrze,pojawily sie problemy z odplaniem,nieraz jest ok pali jak zimy czy cieply,jak cieply i postoi 20-30 min to ma problemy.Albo kreci kreci i zalapie albo zaraz zgasnie albo zalapie na 500 obr.min po trzesie nim i sie wkreci na normalne obroty.Na Vagu brak bledow.Jak odpli to chodzi idealnie.Przed wymian filtr wszystko bylo ok niebylo takich problemow.
CIEPLY111
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 05 lut 2012, 13:52
- Imię: Jarosław
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nagłowice
Musisz mieć zapowietrzony układ kolego i gdy odpali ci i po chwili zgaśnie to tam jest taki zawór który jeżeli jest powietrze to odcina całkowicie paliwo a jeśli masz ko mało powietrza to jakoś to przepchnie i się wkręca powoli.Zobacz miedzianą podkładkę na obudowie filtra paliwa tam jest na 10 klucz.Nie dali ci w sklepie czasami filtra do benzyny
- cieply111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
- Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie
dzis zmienilem wezyki przelewowe bo yly sparciale i dlej to samo,jeszcze raz musze wszystko sprawdzic,moze to ta podkladka miedziana od 10 bo odkrecalem ja i teraz nie trzyma,pozatym dopatrzylem sie ze przewod gumowy od pompy do filtra jest w kiepskim stanie to tez moze miec wplyw na zapowietrzanie sie.A wiec tak zmienilem ta podkladke oraz ten przewod paliwowy od filtra do pompy wtryskowej wszystko sprawdzone i szczelne i dalej to samo zapala i gasnie,jak zapali to jezdzi ok a po polgodziny znow to samo co to moze byc pomozcie.A moze to ten zawor zwrotny na filtrze ale jest nowy jak go sprawdzic?
CIEPLY111
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 lut 2012, 22:06
- Lokalizacja: Świdnica
Cześć ciepły111,nie wiem jak to jest w naszych 1.9TDI,ale takie same objawy miałem w mojej starej Jetcie 2 1.6.Wieczorem normalnie zgasiłem,rano po zagrzaniu świec cała buda sie telepała na 500obr/min.zgasiłem i jeszcze raz odpaliłem i było ok.Sprawdzałem świece żarowe,wymieniłem filtr paliwa,i klops raz łapał raz nie,co sie okazało przepalony był bezpiecznik grzania świec żarowych 50A,jak zwarł to była jazda,jak nie to rowerem do pracy.nie wiem właśnie czy Audi posiada taki bezpiecznik.pzdr
Audi,perfekcja w prowadzeniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
ciepły wreszcie udało mi się znaleźć ten temat (z resztą mój
)
a6-c5-19-tdi-afn-ciezko-pali-na-zimno-v ... ek+zwrotny
sporo tam było szukania i stawiam po roczniku że ciebie mogło to samo spotkać, stare oryginalne zaciski na przewodach paliwowych. U mnie to dało radę bo z tm zaworkiem w filtrze paliwa to faktycznie jakaś lipa jest. U mnie też z każdej strony można dmuchnąć i ok (sprawdzałem ich kilka od różnych dostawców i wszędzie to samo).
Wież że dasz radę usunąć tą drobną usterkę. W razie czego będziemy myśleć dalej.

a6-c5-19-tdi-afn-ciezko-pali-na-zimno-v ... ek+zwrotny
sporo tam było szukania i stawiam po roczniku że ciebie mogło to samo spotkać, stare oryginalne zaciski na przewodach paliwowych. U mnie to dało radę bo z tm zaworkiem w filtrze paliwa to faktycznie jakaś lipa jest. U mnie też z każdej strony można dmuchnąć i ok (sprawdzałem ich kilka od różnych dostawców i wszędzie to samo).
Wież że dasz radę usunąć tą drobną usterkę. W razie czego będziemy myśleć dalej.