Mam taki problem, że mój Allroad ma problemy z odpaleniem na zimnym silniku (trzeba długo kręcić). Po odpaleniu jest wszystko OK, można gasić i odpala od razu z pierwszego. Natomiast jak trochę postoi np. godzinę to problem powraca. Mierzyłem ciśnienie na listwie wtryskowej w jednym z warsztatów i było coś koło 3 barów na pracującym silniku. Może to być wina uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa
[ ARE 2.7 250 KM] [A6,C5,ALL,2.7T, 2000r.] Problem z odpalen
[ ARE 2.7 250 KM] [A6,C5,ALL,2.7T, 2000r.] Problem z odpalen
Witam wszystkich.
Mam taki problem, że mój Allroad ma problemy z odpaleniem na zimnym silniku (trzeba długo kręcić). Po odpaleniu jest wszystko OK, można gasić i odpala od razu z pierwszego. Natomiast jak trochę postoi np. godzinę to problem powraca. Mierzyłem ciśnienie na listwie wtryskowej w jednym z warsztatów i było coś koło 3 barów na pracującym silniku. Może to być wina uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa
Gdzieś wyczytałem, że ktoś miał podobne objawy. Może jest ktoś kto miał doświadczenie z podobnym problemem??
Mam taki problem, że mój Allroad ma problemy z odpaleniem na zimnym silniku (trzeba długo kręcić). Po odpaleniu jest wszystko OK, można gasić i odpala od razu z pierwszego. Natomiast jak trochę postoi np. godzinę to problem powraca. Mierzyłem ciśnienie na listwie wtryskowej w jednym z warsztatów i było coś koło 3 barów na pracującym silniku. Może to być wina uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa
Hejka!Ale problem jest tylko na zimnym silniku?No bo po godzinie jak piszesz to silnik jest nadal ciepły a już na pewno nie zimny.Chyba,że po godzinie od przejechania kilometra.
A jakie w swoim autku masz mieć to ciśnienie na listwie?Może wyszło z pomiaru,że jednak jest za małe.Moim zdaniem albo pompka paliwa Ci niedomaga albo czujnik temperatury szwankuje.Jedno i drugie przerabiałem i objawy miałem takie jak Ty.A paliwa w zbiorniku masz mało czy dużo?Bo jeśli mało to spróbuj zalać za 1/2 baku,jak się odpalanie nie poprawi to może nie pompka.
Dowiedz się ile Bar powinna dawać Twoja pompka bo u mnie 3Bar,i coś koło tego powinno być na listwie.Błąd czujnika temperatury wychodzi na VAG-u.Pozdrawiam i mam nadzieję,że pomogłem.
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Ciśnienie na listwie raczej OK - możesz sprawdzić napis na regulatorze, pewnie masz 4bar. Na wolnych obrotach da to wynik ok. 3bar ciśnienia paliwa.
Ja obstawiałbym nieszczelne LPG jako przyczynę niesprawności. Pewnie któryś wtryskiwacz przepuszcza, albo reduktor puszcza gaz przez podciśnienie.
Ja obstawiałbym nieszczelne LPG jako przyczynę niesprawności. Pewnie któryś wtryskiwacz przepuszcza, albo reduktor puszcza gaz przez podciśnienie.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
IMOTHEP pisze:Hejka!Ale problem jest tylko na zimnym silniku?No bo po godzinie jak piszesz to silnik jest nadal ciepły a już na pewno nie zimny.Chyba,że po godzinie od przejechania kilometra.A jakie w swoim autku masz mieć to ciśnienie na listwie?Może wyszło z pomiaru,że jednak jest za małe.Moim zdaniem albo pompka paliwa Ci niedomaga albo czujnik temperatury szwankuje.Jedno i drugie przerabiałem i objawy miałem takie jak Ty.A paliwa w zbiorniku masz mało czy dużo?Bo jeśli mało to spróbuj zalać za 1/2 baku,jak się odpalanie nie poprawi to może nie pompka.
Dowiedz się ile Bar powinna dawać Twoja pompka bo u mnie 3Bar,i coś koło tego powinno być na listwie.Błąd czujnika temperatury wychodzi na VAG-u.Pozdrawiam i mam nadzieję,że pomogłem.
Problem jest po postoju, nie musi być zimny.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Po podpięciu Vaga mam takie oto błędy. pierwsze trzy były tam jak tylko pamiętam, jakiś mechanior kiedyś mi mówił, że to podobno od gazu. Tych dwóch kolejnych nie jestem pewien, nie wiem za bardzo co one oznaczają:
5 Faults Found:
17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit
P1364 - 35-00 - -
17778 - Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 - otwarty obwód
P1370 - 35-00 - -
17775 -Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 - otwarty obwód
P1367 - 35-00 - -
17819 - System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ
P1411 - 35-00 - -
17831 - System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ
P1423 - 35-00 - -
5 Faults Found:
17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit
P1364 - 35-00 - -
17778 - Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 - otwarty obwód
P1370 - 35-00 - -
17775 -Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 - otwarty obwód
P1367 - 35-00 - -
17819 - System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ
P1411 - 35-00 - -
17831 - System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ
P1423 - 35-00 - -
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Ten gaz to musisz mieć jakoś "dziwnie" zamontowany, skoro masz błędy układu zapłonowego połowy silnika
Skoro silnik pracuje na Pb, to widocznie po przełączeniu na LPG coś jest niepotrzebnie rozłączane i ECU rejestruje takie błędy.
Dwa ostatnie błędy związane z SAI - przyczyny mogą być różne: katalizatory, przekaźnik, pompa, nieszczelności itd. - ciężko powiedzieć bez obejrzenia
Dwa ostatnie błędy związane z SAI - przyczyny mogą być różne: katalizatory, przekaźnik, pompa, nieszczelności itd. - ciężko powiedzieć bez obejrzenia
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
krzys19600
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To są błędy z systemu SAI, nie mam u siebie tego systemu dlatego nie powiem Ci dokładnie co z tym zrobić,radzio85 pisze:17819 - System powietrza wtórnego AIR, bank 2 - niedostateczny przepływ
P1411 - 35-00 - -
17831 - System powietrza wtórnego AIR, bank 1 - niedostateczny przepływ
P1423 - 35-00 - -
ale na początek rozebrać i przeczyścić, bywa tak że z czasem się przewody zapychają,
bądź pompka juz niedomaga, na co wskazywał by błąd niedostatecznego przepływu.
To prawdopodobnie powoduje Twoje problemy z odpalaniem.
SAI istnieje po to , aby zimny silnik szybciej nabrał temp. pracy (taki bajer w stylu eko, żeby nie zanieczyszczać środowiska)
Działa tak że po odpaleniu pompka pompuje więcej powietrza do cylindrów w celu zubożenia mieszanki, co skutkuje większą temp. spalania, a to skutkuje tym że silnik się szybciej nagrzewa.
Sprawdź czy występuje też podczas jazdy tylko na pb,radzio85 pisze:17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit
P1364 - 35-00 - -
17778 - Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 6 - otwarty obwód
P1370 - 35-00 - -
17775 -Cewka zapłonowa, wzmacniacz, cylinder 5 - otwarty obwód
P1367 - 35-00 - -
skasuj błędy i przejedź na samym pb ze 100km i zobacz czy będą dalej.
Jak będą to do sprawdzenia cewki,świece, i moduł zapłonowy na stronie której dotyczą błędy.
Jak będą tylko na pb, to do sprawdzenia wtryski lpg i filtry.
Pozdro
Odnawiam temat.
Zmieniłem uszczelkę w reduktorze od gazu. Rzeczywiście była pęknięta uszczelka oddzielająca gaz od podciśnienia. Przez trzy dni było OK, ale niestety ponownie zaczeły się problemy z odpaleniem po nocy. Tym razem zdjęcie wężyka od podciśnienia i wyłączenie instalacji nie pomaga. Gdzie mogę znaleźć system SAI?? W którym miejscu jest zainstalowana ta pompka??
Zmieniłem uszczelkę w reduktorze od gazu. Rzeczywiście była pęknięta uszczelka oddzielająca gaz od podciśnienia. Przez trzy dni było OK, ale niestety ponownie zaczeły się problemy z odpaleniem po nocy. Tym razem zdjęcie wężyka od podciśnienia i wyłączenie instalacji nie pomaga. Gdzie mogę znaleźć system SAI?? W którym miejscu jest zainstalowana ta pompka??
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
radzio85 pisze:Gdzie mogę znaleźć system SAI?? W którym miejscu jest zainstalowana ta pompka??
Proszę bardzo 9106.htm








