[ A6 C5] Falujące obroty podczas rozruchu rozgrzanego silnik
[ A6 C5] Falujące obroty podczas rozruchu rozgrzanego silnik
Witam!Problem jest taki:wywaliłem sprężyny z reduktora Zavolli S gdyż nie trzymał on już fabrycznego ciśnienia a zakres regulacji dawno się skończył!Aha jeszcze zostały wymienione tłoczki we wtryskach czerwonych Valtekach!Przejażdżka,regulacja mapy,wolnych obrotów i niby miało być O.K!Teraz auto rano ładnie odpala i pracuje ale jak je zgaszę gdy jest nagrzane to po rozruchu szaleją obroty!Muszę go trochę przegazować,przełączy się na gaz i jest O.K!I komputer zaczął pokazywać bardzo duże spalanie i w mieście i poza w SPAM do tego co było! <szok> Teraz próbuję trochę pojeździć na benzynie,na której wszystko jest w porządku,liczę na to,że może mapa się jakoś lepiej ułoży!
Może naiwniak ze mnie!
Jeśli wiecie co dolega mojej furce to się odezwijcie ! 
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tak, zostały skalibrowane i regulacja odbyła się tak jak piszesz na vagu!Sobie tak wymysliłem,że rozjechała mi się mapa benzyny bo w końcu faluje mi co prawda w trybie gazowym ale po odpaleniu -na benzynie !Jak się przełączy na gaz -jest O.K!Czy jest jakiś związek instalacji gazowej z w/w usterką czy kombinować w innym kierunku:adaptacja i czyszczenie przepustnicy,sprawdzenie sond lambda itp.? 
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jeśli lpg jest źle wyregulowane to ecu benzyny próbuje wprowadzać korekty. Podejrzewam że jeździsz na ubogiej mieszance (silnik tego nie lubi) i dlatego fis zawyża ci spalanie gdyż ecu wydłuża czasy wtrysku benzyny ( nie może ingerować w komputer gazowy), więc wprowadza duże korekty na plus i gdy go odpalasz na benzynie (ecu nie wie że jeździsz na lpg) to go zalewa.
Ale najlepiej podpiąć vaga i sprawdzić korekty długie.
Ale najlepiej podpiąć vaga i sprawdzić korekty długie.
Dzięki,grzemo!Było tak jak napisałeś!Gazownicy potwierdzili to co napisałeś!Rozjechały się mapy benzyny i gazu!wykasowali błędy m.in.ubogą mieszankę,zresetowali silnik poprzez odłączenie akumulatora ,kazali przejechać się na benzynie,żeby auto "nauczyło się jeździć" i potem w czasie jazdy ustawili gaz!Teraz jest idealnie!Dzięki serdeczne!Punkcik "pomógł" dla Ciebie!









