 
 rozebrałem dziś kokpit i tak,wskaznik sam w sobie jest okey i po dostarczeniu napięcia pokazuje full
 , na płytce patrząc od przodu zegarów to po prawej stronie wskaźnika jest pełne przejście bez oporów,na lewej w okolicy 0,5oma,przy pływaku wsio podpięte no i co może być przyczyną??? lub gdzie szukać dolegliwości
 , na płytce patrząc od przodu zegarów to po prawej stronie wskaźnika jest pełne przejście bez oporów,na lewej w okolicy 0,5oma,przy pływaku wsio podpięte no i co może być przyczyną??? lub gdzie szukać dolegliwości  ?
? 
							






![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)


 
 



 wyciągasz wykładzine tą dużą z bagażnika i na tym podwyższeniu przy oparciu kanapy też ten pasek wykładziny (jest on przymocowany przy nadkolach plastikowymi nakrętkami lub jak kto woli zatrzaskami =w każdym razie musisz je uwolnić bo możesz sobie uszkodzić wykładzinę) potem odkręcasz trzy śrubki z takiej okrągłej pokrywki o śr ok 15cm w środkowej części tego podwyższenia i już widzisz pływak ale jeszcze moment
  wyciągasz wykładzine tą dużą z bagażnika i na tym podwyższeniu przy oparciu kanapy też ten pasek wykładziny (jest on przymocowany przy nadkolach plastikowymi nakrętkami lub jak kto woli zatrzaskami =w każdym razie musisz je uwolnić bo możesz sobie uszkodzić wykładzinę) potem odkręcasz trzy śrubki z takiej okrągłej pokrywki o śr ok 15cm w środkowej części tego podwyższenia i już widzisz pływak ale jeszcze moment  
  a reszta to już prosta sprawa
 a reszta to już prosta sprawa
 
  




 
 
