witam wszystkich. pilnie potrzebuję pomocy bo juz nie mam sil do tej klimy u mnie. jakis rok temu pisalem o problemie ze zbyt obciazonym silnikiem po wlaczeniu klimy, auto pali ok 3litrow wiecej gasnie na skrzyzowaniach, probowalem chyba wszystkiego wkoncu sie poddalem i postanowilem wlaczac klime tylko na chwile az schlodzi sie auto i wtedy wylaczalem az do ostatniego miesiaca, juz 3 razy pasek mi pekl ten oczywiscie co kompresor na nim chodzi. prosze bardzo o pomoc. vag nic nie wykrywa!
pozdro
			
			
									
									
						[ A6 C5] problem z klimatyzacją
jutro robie podmiane kompresorów, odgrzybianie, przeczyszczenie poprostu full service;] dam znac ale jakby ktos mial jakies jeszcze pomysly to poprosze 
[ Dodano: 2011-05-22, 23:31 ]
witam ponownie. zaczne od tego co bylo zrobione, a wiec wymiana sprezarki(uzywka oczywiscie z gwarnacja) przeczyszczenie i odgrzybienie itp czyli full serwis. ale niestety auto chodzi bardzo kiepsko na klimie, niby chlodzi ale jest tak obciazony jakbym mial pod maska silnik 700cm3:( postanowilem pojechac pod fachowy VAG i bledy jakie wyskakuja to przepustnica i sonda, powiedzcie mi czy to moze byc przyczyna? a moze jest ktos w okolicach mojego miasta kto dobrze sie zna na audi? pozdro
[ Dodano: 2011-05-22, 23:33 ]
jeszcze jedno: jak jest ze spadkiem napiecia przy klimie? mam na mysli ten licznik co jest w a6 bez klimy wskazuje 16 ale jak wlacze to spada czasmi nawet do 14
			
			
									
									
						[ Dodano: 2011-05-22, 23:31 ]
witam ponownie. zaczne od tego co bylo zrobione, a wiec wymiana sprezarki(uzywka oczywiscie z gwarnacja) przeczyszczenie i odgrzybienie itp czyli full serwis. ale niestety auto chodzi bardzo kiepsko na klimie, niby chlodzi ale jest tak obciazony jakbym mial pod maska silnik 700cm3:( postanowilem pojechac pod fachowy VAG i bledy jakie wyskakuja to przepustnica i sonda, powiedzcie mi czy to moze byc przyczyna? a moze jest ktos w okolicach mojego miasta kto dobrze sie zna na audi? pozdro
[ Dodano: 2011-05-22, 23:33 ]
jeszcze jedno: jak jest ze spadkiem napiecia przy klimie? mam na mysli ten licznik co jest w a6 bez klimy wskazuje 16 ale jak wlacze to spada czasmi nawet do 14
mialem podobną historie z moim 2.4 165 KM
Z tym że ładowanie na zimnym bylo idealnie wysokie, wraz z nagrzaniem silnika słabło. Do tego włączasz światła,nawiew,klima, radio noo i prąd na desce spada. Rowniez gasł na dojazdach do skrzyzowan ale nie reguła, nie zawsze ale napewno zawsze gdy korzystasz z ABSu 3s i dłuzej. Nie bylo problemu zeby kwas był niedoładowany.
Ostatecznie problem nie został rozwiązany a samochod sprzedany, totalnie nie wiedzialem o co chodzi i nie wiem do dzis, z tym że mi spadało do na 12V+pół grubości wskazówki
			
			
									
									
						Z tym że ładowanie na zimnym bylo idealnie wysokie, wraz z nagrzaniem silnika słabło. Do tego włączasz światła,nawiew,klima, radio noo i prąd na desce spada. Rowniez gasł na dojazdach do skrzyzowan ale nie reguła, nie zawsze ale napewno zawsze gdy korzystasz z ABSu 3s i dłuzej. Nie bylo problemu zeby kwas był niedoładowany.
Ostatecznie problem nie został rozwiązany a samochod sprzedany, totalnie nie wiedzialem o co chodzi i nie wiem do dzis, z tym że mi spadało do na 12V+pół grubości wskazówki

 
							






 Czytałem, że takie efekty mogą być przy napełnieniu zbyt dużą ilością czynnika lub zapchanym układzie.
 Czytałem, że takie efekty mogą być przy napełnieniu zbyt dużą ilością czynnika lub zapchanym układzie.





 
 
