A teraz na poważnie. Jakbym się postarał kable by zeszły. Ale. Już mi to nie potrzebne. Bo znowu alarm się zbuntował. Najpierw muszę to zrobić... Na dzień dzisiejszy auto unieruchomione całkiem.. Czekam na szpeca od alarmu. Potem zobaczymy co się będzie działo.. Ale dziś były cyrki z przepustnicą. To chyba coś więcej niż zabrudzona
[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
mysza, ha ha ha :P Nie każdego tak dobrze karmią
A teraz na poważnie. Jakbym się postarał kable by zeszły. Ale. Już mi to nie potrzebne. Bo znowu alarm się zbuntował. Najpierw muszę to zrobić... Na dzień dzisiejszy auto unieruchomione całkiem.. Czekam na szpeca od alarmu. Potem zobaczymy co się będzie działo.. Ale dziś były cyrki z przepustnicą. To chyba coś więcej niż zabrudzona
A teraz na poważnie. Jakbym się postarał kable by zeszły. Ale. Już mi to nie potrzebne. Bo znowu alarm się zbuntował. Najpierw muszę to zrobić... Na dzień dzisiejszy auto unieruchomione całkiem.. Czekam na szpeca od alarmu. Potem zobaczymy co się będzie działo.. Ale dziś były cyrki z przepustnicą. To chyba coś więcej niż zabrudzona
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
mariusz888, ale to nie jest żaden alarm
Właśnie coś takiego, takie zabezpieczenie. Tylko jestem ciekawy pod co to jest podpięte. Pod pompę paliwa na pewno nie. Albo zapłon, albo właśnie pod przepustnice... Ehh.. Samochód chodzi koszmarnie.. Nic nie zrobię sam.
Byłem u mechanika, to powiedział, że jak wcześniej było si, to znaczy że coś to zabezpieczenie namieszało i to sprawa bardziej elektroniczna i on się tego nie tyka. Chyba że się okaże że przepustnica do wymiany.
Co jest baaardzo prawdopodobne 
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
jak kręci a nie pali to pod plus wtryskiwaczy, cewki lub pompy paliwa.
Można sprawdzić miernikiem.
Przekręcasz kluczyk w stacyjce i wtedy na wtryskiwaczach i cewce powinno pojawić się 12V.
Na vagu możesz sprawdzić czy przepustnica się otwiera, nie pamiętam który blok ale któryś pokazuje odczyty z czujnika położenia przepustnicy.
Można sprawdzić miernikiem.
Przekręcasz kluczyk w stacyjce i wtedy na wtryskiwaczach i cewce powinno pojawić się 12V.
Na vagu możesz sprawdzić czy przepustnica się otwiera, nie pamiętam który blok ale któryś pokazuje odczyty z czujnika położenia przepustnicy.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Ok Panowie. Stał się cud. Po przejechaniu 40km wszystko się naprawiło. Błędy zniknęły. Jedyny mankament, że raz kręcił ale nie palił, jakby to zabezpieczenie nadal działało. Po weekendzie jestem umówiony na diagnozę tego ustrojstwa. Bo teraz to jest problem czysto elektroniczny 
Pozdrawiam. Myśl niemiecka jest nie do opisania
Pozdrawiam. Myśl niemiecka jest nie do opisania








