[a6 c5] wymiana akumulatora
- 
				
				rokob33
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 331
 - Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
 - Imię: Robert
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.8 ACK 193KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Łódż
 
[a6 c5] wymiana akumulatora
Witam w najblizszym czasie bede wymienial aku na nowy,ale wiedziony ciekawoscia zaczalem czytac na forum czy moga pojawic sie problemu po wymianie i niestety doczytalem sie ze moze byc problem obrotami silnika  i szarpaniem i ze trzeba bedzie robic adaptacje przepustnicy itd. no i mam juz czarne mysli bo nie wiem juz teraz jak to zrobic ktos pisal o podpieciu kabli i podtrzymaniu napiecia na czas wymiany akumulatora no nie wiem juz naprawde moze zaczynam schizowac za bardzo,ale jezeli mozecie mnie uswiadomic w tym temacie badz rozwiac moje obawy bede wdzieczny  
			
			
									
									
						- 
				
				rokob33
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 331
 - Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
 - Imię: Robert
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.8 ACK 193KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Łódż
 
feniulolo pisze:Nic się nie martw! Nie ma co panikować!Trzeba wymienić to wymianiaj! Odepnij stary wepnij nowy i gotowe!
Później ewentualnie trzeba będzie zrobić adaptację przepustnicy, operacja trwa 3 minuty.
czy to zawsze po wymianie aku bedzie konieczna ta adaptacja czy po wymianie moze nie byc problemu,a czy pomysl z kablami i podtrzymaniem napiecia na klemach z innego aku jest glupi?
moze koledzy ktorzy maja juz ten manewr za soba napiszą czy byly jakies niespodzianki i czy zawsze trzeba bylo barowac sie z ta adaptacja przepustnicy :?:
- Mariusz-MN
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 296
 - Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
 - Lokalizacja: Lublin
 
Gdyby wymiana aku byla taka jak tu mozna przeczytac to wszyscy by oddawali samochody do firm specjalizujacych sie wymiana akumulatorow!! ludzie przeciez to sprawa ekspoatacyjna.tyle razy u siebie odpinalem jaz aku i nic nie musialem adaptowac. trzeba wymienic to trzeba,wywalasz stary na szrot zakladasz nowy i smigasz. potem JEDYNIE ustawiasz sobie zegarek i kod w radiu wprowadzasz i to cala filozofia. :mrgreen:  :mrgreen:
			
			
									
									A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
						Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
- 
				
				rokob33
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 331
 - Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
 - Imię: Robert
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.8 ACK 193KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Łódż
 
gembas pisze:Centrum futura rowniez polecam uzytkuje w jednym ze swoich aut juz 3 rok i rewelka,pozdrawiam.........
No wlasnie ja tez mam jakies przekonanie do centry z racji tego ze w poprzednich autach korzystalem z centry i wytrzymywaly do ok 6 lat obecnie mam boscha i ma 5 takze ten byl ''trafiony ok'' ale z teraz z boschem podobno jest loteria wiec ja biore centre
- nnneooo
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 12
 - Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
 - Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie
 
Witamcensored pisze:rokob33,
Najprościej - podepnij przewody do klem jak bedziesz ściągał - wymieniał aku i podepnij je pod prostownik. Wyciagnij stary aku i włóż nowy.
Podtrzymanie energii zawsze bedziesz miał.
Problem Ci zniknie.
Jak nie masz przewodów - wystarczą zwykłe kabelki.
Poz
To nie jest tak do końca wszystko zależy od prostownika
Pozdrawiam
- 
				
				rokob33
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 331
 - Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
 - Imię: Robert
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.8 ACK 193KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Łódż
 
Witam juz aku wymieniony siedzi w srodku centra plus CB802 miala byc futura ,ale zdecydowalem sie na plusa podobno dluzsza zywotnosc ,ale to jak wiadomo okaze sie w praktyce,co do moich obaw zwiazanych z wymiana aku i tym czy cos sie nie rozkalibruje jak np. przepustnica pragne u przejmie doniesc ze wszystko odbylo sie prawie bezproblemowo a mianowicie zaistnial zaraz po wlozeniu nowego aku problem z domykaniem szyb i dachu z pilota ,domykaly sie po kawalku z przerwami badz wcale mimo ze szyby byly zaprogramowane i dzialaly z przyciskow jak nalezy ,moj serwisant (notabene jedyny ktoremu ufam i posiadajacy duzy zasob wiedzy w zakresie marki audi) kazal mi spokojnie pojechac do domu i po drodze mialem sprawdzic domykanie i ku mojemu zdumieniu jak powiedzial tak zrobilem i wszystko wrocilo do normy wielokrotne proby zawsze konczyly sie prawidlowa reakcja takze juz teraz moge powiedziec ze akcja wymiana aku zostala zakonczona pozytywnie Pozdrawiam Wszystkich  
			
			
									
									
						- 
				
				Kaszeszczuk
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 388
 - Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
 - Imię: Mi hał
 - Rocznik: 2015
 - Moje auto: A6 C7
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Automat
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Elbląg
 - Kontakt:
 
Ja musiałem naładować aku i auto stało 12h bez zasilania.
Pierwsze odpalenie na dotyk, a następne już nie.
Kiedyś miałem problemy z odpalaniem, na które chyba pomogły adaptacja przepustnicy ale nie vagiem tylko odpalenie na jałowym rozgrzanie do 90st.
Dziś zrobię adaptację vagiem a jutro rozgrzeję dpo 90st. i zobaczymy.
			
			
									
									Pierwsze odpalenie na dotyk, a następne już nie.
Kiedyś miałem problemy z odpalaniem, na które chyba pomogły adaptacja przepustnicy ale nie vagiem tylko odpalenie na jałowym rozgrzanie do 90st.
Dziś zrobię adaptację vagiem a jutro rozgrzeję dpo 90st. i zobaczymy.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
						- 
				
				m3rvin
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 186
 - Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
 - Lokalizacja: Radlin / Hagen
 - Kontakt:
 
adaptacja przepustnicy tyczy sie tylko benzyniaków czy disli też ?
			
			
									
									www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
						126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
- 
				
				m3rvin
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 186
 - Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
 - Lokalizacja: Radlin / Hagen
 - Kontakt:
 
ok to zas jestem mądrzejszyBuczek pisze:diesel nie ma przepustnicy
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
						126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
							







