[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Re: [A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Witam ... sruby odkrecone i co teraz nie moge zegarow wyjasc moje pytanie w jakiej pozycji trza to wyjasc albo co trza podwarzyc albo juz sam nie wiem ....   prosze o szybka porade ...   dzieki .... pozdro
			
			
									
									Likom-Tomek: Jesli pomoglem zaznacz to 
!!!!
						Panowie nie moge tego wyjasc wysune ze 2 cm i koniec dalej sie boje bo nie wiem co tam jest a pozatym on dalej nie idzie  i nie wiem czy to trzeba mocno i smialo czy jakims sposobem POMOCY!!!! 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
[ Dodano: 2011-01-20, 18:31 ]
No panowie wreszcie udalo mi sie to wyjasc i zamontowac obrecze do wyjecia licznika uzylem uchwytu do telefonu montowanego na szybe (przysawka) moze byc tez od GPS przyklejacie do szybki licznika i rownomiernie wychodzi .... banal z taka pomoca to wyjasc .... Uwaga Umnie byly trzy wtyczki .... trzba uwarzac jak sie wyciaga
     
			
			
									
									[ Dodano: 2011-01-20, 18:31 ]
No panowie wreszcie udalo mi sie to wyjasc i zamontowac obrecze do wyjecia licznika uzylem uchwytu do telefonu montowanego na szybe (przysawka) moze byc tez od GPS przyklejacie do szybki licznika i rownomiernie wychodzi .... banal z taka pomoca to wyjasc .... Uwaga Umnie byly trzy wtyczki .... trzba uwarzac jak sie wyciaga
Likom-Tomek: Jesli pomoglem zaznacz to 
!!!!
						- leszek90_1990
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 101
 - Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
 - Lokalizacja: Frampol
 
- 
				
				Jurek85
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 584
 - Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
 - Imię: Jurek
 - Rocznik: 2002
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.8 ACK 193KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Kraków
 
Fajny opis. Bardzo mi się przydał.  
 
W pierwszym poście tego tematu można dopisać że te śrubki co są z tyłu zegarów po obydwu stronach i trzymają plastikowe zaślepki chroniące zegary (woltomierz i temp. oleju) trzeba koniecznie odkręcić bo one są wkręcone w przednią obudowę zegarów.
"wszyscy mają Mambę, mam i ja"
 
[ Dodano: 2011-02-24, 21:00 ]
Wziąłem się za to przy -7 stopniach - chyba mi się od tego mrozu coś pod czaszką poprzestawiało. Warto było - najgorzej to przecisnąć te małe ringi.
  Ale proponuję zastosować dźwignię zrobioną z kluczy imbusowych. Oczywiście żeby nie porysować to trzeba coś podłożyć pod klucz. Wtedy mi wskoczyły od razu. Ostatnie kółko montowałem 30 sekund.  
Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post a6-c5-krakow-moje-marzenie-vt2835.htm
			
			
									
									
						W pierwszym poście tego tematu można dopisać że te śrubki co są z tyłu zegarów po obydwu stronach i trzymają plastikowe zaślepki chroniące zegary (woltomierz i temp. oleju) trzeba koniecznie odkręcić bo one są wkręcone w przednią obudowę zegarów.
"wszyscy mają Mambę, mam i ja"
[ Dodano: 2011-02-24, 21:00 ]
Wziąłem się za to przy -7 stopniach - chyba mi się od tego mrozu coś pod czaszką poprzestawiało. Warto było - najgorzej to przecisnąć te małe ringi.
Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post a6-c5-krakow-moje-marzenie-vt2835.htm
super Ci to wyszło też się biorę za ringiJurek85 pisze:Efekt jak wyszło można looknąć w opisie mojej kochanki. 3post a6-c5-krakow-moje-marzenie-vt2835.htm
[ Dodano: 2011-05-13, 17:46 ]
jak wcisnąłeś te małe ringi mi kurde do obrotomierza i prędkościomierza zaskoczyły, od FIS'a przyklejony ale nie mogę zamontować tych małych ringów bo przeszkadza mi szybka. Potrzebuję porady bo tak nie fajnie wygląda bez 4 ringówJurek85 pisze:"wszyscy mają Mambę, mam i ja"![]()
Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.
						- 
				
				Armani85
 
- 
				
				Jurek85
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 584
 - Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
 - Imię: Jurek
 - Rocznik: 2002
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.8 ACK 193KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Kraków
 
Podłożyłem na pleksę 5 warstw husteczki higienicznej, żeby nie porysować.Armani85 pisze:Dolaczam sie i odswiezam jak wy to wcisnelsicie te male ringi?
Wykorzystałem dźwignię, bo ręką nawet Pudzian by nie dał rady.
Wykorzystałem mały duży klucz imbusowy - trzeba sobie dobrać odpowiednie wielkości - wtedy to jest już plaża założenie tych małych ringów.
- handsomedaniel
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 36
 - Rejestracja: 20 cze 2011, 12:06
 - Lokalizacja: HollyŁódź
 
Akurat ringów nie zakładałem (dobierałem się do fis'a) ale korzystałem z tej instrukcji rozbiórki i jak doszedłem do dalszego etapu - tzn zdjąłem wskazówki - zrezygnowałem, bo stwierdziłem, że dalej jest za ciężko i już bez instrukcji.. złożyłem wszystko, po czym jak odpaliłem autko okazało się, że nie działa prędkościomierz. Dziś wyjąłem je ponownie sprawdziłem wszystko, podpiąłem ponownie poprawnie wtyczki i dalej jadę 0-na godzine 
Zwróciłem uwagę, że wskazówka prędkościomierza chodzi oporniej niż obrotomierza - to normalne?
W środku było napisane Jeager.
Może mi ktoś podpowie co mogłem spierdzielić macając bebechy zegarów?
Grzebe dalej w sieci i znalazłem chyba odpowiedź, tylko mi powiedzcie, czy też tak macie..?
Chodzi o tą wiązkę w piankowym puszorku, czy macie ją tak zamontowaną jak na zdjęciu?
 
Bo u mnie idzie ona w prawą stronę deski jakby za nawiew, a tam na górze tego dużego czarnego wtyku wgl nie było i kwestia czy mi to gdzieś spadło, czy co?
			
			
									
									
						Zwróciłem uwagę, że wskazówka prędkościomierza chodzi oporniej niż obrotomierza - to normalne?
W środku było napisane Jeager.
Może mi ktoś podpowie co mogłem spierdzielić macając bebechy zegarów?
Grzebe dalej w sieci i znalazłem chyba odpowiedź, tylko mi powiedzcie, czy też tak macie..?
Chodzi o tą wiązkę w piankowym puszorku, czy macie ją tak zamontowaną jak na zdjęciu?
 Bo u mnie idzie ona w prawą stronę deski jakby za nawiew, a tam na górze tego dużego czarnego wtyku wgl nie było i kwestia czy mi to gdzieś spadło, czy co?
- 
				
				lukasz89k1
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 41
 - Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
 - Lokalizacja: mielec
 
witam
ja mam taki problem
licznik posiadam z pełnym fisem wysłałem do naprawy gdyż mi nie chodziło nic na nim i wskazwki sie jakby zawiesiły
i nie ruszały tzn jak padł przy 50 km/h to tam stało
dostałem licznik podłączyłem i chodziło dobrze na drugi dzieĂą już nie więc wyjołem i poruszałem tymi kostkami i kablami
wchodzącymi do tych kostek zamontowałem chodziło ale za jakies 5 godzin już nie działało jak przyszedłem(w czasie jazdy nic sie nie działo z nim chodził) znów próbowałem ruszać tymi kostkami ale nie pomaga to nic teraz nie wiem co sie dzieje działa tylko kontrolka od swiec akumulator kierunki a tak to nic żadne wskazówki podswietlenie ani zegary
POMOCY!!!!!!!!!
			
			
									
									
						ja mam taki problem
licznik posiadam z pełnym fisem wysłałem do naprawy gdyż mi nie chodziło nic na nim i wskazwki sie jakby zawiesiły
i nie ruszały tzn jak padł przy 50 km/h to tam stało
dostałem licznik podłączyłem i chodziło dobrze na drugi dzieĂą już nie więc wyjołem i poruszałem tymi kostkami i kablami
wchodzącymi do tych kostek zamontowałem chodziło ale za jakies 5 godzin już nie działało jak przyszedłem(w czasie jazdy nic sie nie działo z nim chodził) znów próbowałem ruszać tymi kostkami ale nie pomaga to nic teraz nie wiem co sie dzieje działa tylko kontrolka od swiec akumulator kierunki a tak to nic żadne wskazówki podswietlenie ani zegary
POMOCY!!!!!!!!!
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
- 
				
				lukasz89k1
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 41
 - Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
 - Lokalizacja: mielec
 
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
- 
				
				lukasz89k1
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 41
 - Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
 - Lokalizacja: mielec
 
- 
				
				philiphser
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 325
 - Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
 - Lokalizacja: Gorzow
 
							








